مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب
پایگاه آموزش بازاریابی
اصول و فنون تبلیغات      
مدت زمان دوره: 8 تا 12 ساعت
هدف: توانایی برنامه ریزی و اجرای تبلیغات هدفمند، علمی، اصولی و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات

محتوای دوره:
1- مروری بر آمیخته بازاریابی
2- تعریف ابزارهای ترفیع در فروش
3- اهمیت تبلیغات
4- تعریف تبلیغات
5- تشریح الگوی 5M
6- اهداف تبلیغات
7- روشها و عوامل موثر در تعیین بودجه
8- تشریح منحنی عمر کالا
9- اصول تهیه پیام
10- الگوی AIDA
11- انواع جاذبه در پیام های تبلیغاتی
12- عناصر موجود در پیام
13- مراحل ساخت پیام
14- بررسی انواع رسانه
15- انواع رسانه های اصلی
16- زمان بندی
17- اندازه گیری اثربخشی
18- اصول تبلیغات چاپی
19- معایب و مزایای رسانه های مختلف
20- تبلیغات اینترنتی
21- تبلیغات الکترونیکی Mobile Marketing – Email marketing و ...
22- معرفی منابع و کتب
 
سمینار آموزشی فروشندگی فردی      
 
مدت زمان سمینار: چهار ساعت
هدف: انتظار می رود افراد پس از گذراندن این دوره با مبانی علم بازاریابی آشنا شوند و ذهنیت های سنتی بازاریابی را کنار گذاشته و بدنبال روش های نوین فعالیت های اقتصادی بروند.

عناوین مباحث:
تفاوت بازار های دیروز و امروز – اهمیت بازاریابی
ویژگی های اقتصاد در گذشته
دلیل نا موفق بودن شرکتها
تعاریف بازار و بازاریابی
تعریف محصول
روشهای بدست آوردن کالا
روش های خرید و فروش
آشنائی با برخی اصطلاحات بازاریابی
آشنائی با آمیخته بازاریابی
الگوی 4 پی
مقایسه فروش با بازاریابی
مقایسه نگرش های سنتی و نوین بازاریابی
اهمیت مشتری
مدل برخورد با مشتریان
وظائف و خصوصیات فروشنده و بازاریاب
معرفی منابع
 
سمینار آموزشی دستیابی به منابع اطلاعات تجاری از طریق اینترنت      
مدت زمان: 8 تا 16 ساعت بسته به میزان تشریح سایت ها
هدف: انتظار می رود علم آموز پس از گذراندن این دوره، بیشتر با اینترنت آشنا شده و بتواند از طریق این رسانه به اطلاعات تخصصی در زمینه های مختلف، مخصوصا اطلاعات تجاری داخلی و خارجی در مدت زمان کوتاه دست پیدا کند.
سرفصل مطالب:
اینترنت چیست؟
روش ها و ملزومات اتصال به اینترنت
برخی اصطلاحات اینترنتی
انواع مرورگر ها
انواع پایگاه های اینترنتی، تشریح عملکرد آنها و وجوه تمایز آنها
پسوند ها
پست الکترونیک
ایجاد پست الکترونیک
معرفی چند سایت بزرگ تجاری
معرفی موتورهای جستجوگر
جستجوی سایت های تجاری
ترفندهای جستجو
معرفی موتورهای جستجوگر خاص (تجاری)
جستجوی شرکت های تجاری
عضویت در سایت ها
استفاده از سرویس های رایگان برای ارتباط تجاری
نگهداری و طبقه بندی اطلاعات
سوء استفاده کنندگان در اینترنت
معرفی انواع هکر و اهداف آنها
اشاره به عملکرد انواع ویروس، تروجان، اسب تراوا، کیلاگرها، کرم ها و دیگر برنامه های مخرب و جاسوسی
راهکار برقراری امنیت در اینترنت
استفاده از نرم افزار های اشتراک فایل
استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود
پیدا کردن مقالات و کتاب های الکترونیک
اخذ آمار و اطلاعات
سالنامه های آماری ایران و جهان
راهنماهای الکترونیکی
دایرة المعارف های اینترنتی
سایت های مرجع اینترنتی فارسی
راهنمای تجاری کشورها
مناقصات
منابع اطلاعات تجاری در جهان
وب سایت های تجاری جهان
معرفی صفحات زرد
راهنمای بازرگانی کشورهای جهان
گزارشات کالایی
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۳۰
ali khooyeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی