مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب
دوره آموزشی تخصصی مهارت های روانشناسی تبلیغات
 
سرفصل های دوره:
-   شناخت مفاهیم علوم بازاریابی و روانشناسی و چگونگی ایجاد تعامل بین آنها
-  رویکردهای جدید روانشناسی در ایجاد خوشحالی چه هستند
-  مهمترین اهداف نظام بازاریابی چه هستند و چگونه محقق می شوند
-  اهمیت خود شناسی در راستای افزایش تعامل با دیگران خصوصا مشتری
-  اهمیت مهارت های خود مدیریتی و میان مدیریتی
-  بعضی از تقسیم بندی تیپ های شخصیتی انسان ها
-  اهمیت ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خود آگاه در ارتباط با مشتریان
-  بهره گیری از تکنیک های لازم در ارتقاء تعامل مسبت با مشتری
-  بهره گیری از اصول مدیریت نگاه در تعامل سازمانی با مشتری
-  چگونگی کاربرد تکنیک fabc در افزایش فروش
-  تکنیک های کاربردی نفوذ در دل  مشتری
-  اصول حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی موفق
-  مدیریت اعتراض مشتریان
-  همیت دروازه بان ها

ضمائم :
-    فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران
-    فیلم آموزشی روشهای مذاکره
-    فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
-    فیلم آموزشی مهارت گوش کردن
-    فیلم آموزشی تکنیک های مکالمه (تلفن)
-    چندین مورد کاوی عملی
-    چندین ارزیابی مستمر و موثر
-    چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
 
خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز   راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با  سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف  



استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
 - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

دوره آموزشی تخصصی مهارت های پرورش خلاقیت و ایده یابی
 
 سرفصل های دوره:
- آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری
- آشنایی با موانع رشد خلاقیت
- آشنایی با ویژگی های افراد خلاق
- معماهای خلاقیت
- راه های افزایش خلاقیت در افراد
- آشنایی با تکنیک های خلاقیت
- تعریف تیم و مزایای کار تیمی
- تعریف تکنیک یورش فکری
- روش های ایده یابی

ضمائم:
- فیلم آموزشی استفاده از استعداد کارکنان در ایجاد سازمان خلاق  
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
 
 خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز   راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با  سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان  به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف  

استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
 - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 

 


 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی)

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

مدت زمان سمینار: 6 ساعت

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان
  • روانشناسی مشتریان
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط
  • روش های ارتباط بهتر با افراد
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ...
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در زندگی و کسب و کار
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی
  • مشتری مداری تلفنی
  • روابط عمومی خلاق و موثر
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی
  • فرایند مدلسازی
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 

 

 
دوره آموزشی تخصصی مهارت های اصول وفنون مذاکرات تجاری
 
سرفصل های دوره:
- یک مذاکره کننده خوب کیست.
- مراحل مذاکره( مذاکره گسترده- مذاکره تلفیقی- مرحله تصمیم گیری و اقدام)
- مذاکرات بازاریابی
- مهارت‌های مهم مورد نیاز برای انتقال مؤثر در روند مذاکره
- مذاکرات خرید و فروش
- مهارت‌های مذاکراتی
- اقدامات و فعالیت‌های قبل از مذاکره
- استراتژی‌های مذاکره
- سبک‌های مذاکره
- تاکتیک‌های مذاکره
-  Body language

ضمائم :
-    فیلم آموزشی چگونه سخنرانی کنیم
-    فیلم آموزشی روشهای مذاکره
-    فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
-    فیلم آموزشی مهارت گوش کردن
-    چندین مورد کاوی عملی
-    چندین ارزیابی مستمر و موثر
-    چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
 
استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
 - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی


 

نام دوره آموزشی و کارگاه های آموزشی

دوره های آموزش و کارگاه های عملی و اجرایی آقای خویه

کارگاه عملی

متد آموزش

ارتباطات

فنون ارتباطات موثر

 

 

مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات

 

 

ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

 

 

روابط عمومی و برنامه های ارتباطی  خلاق با مشتریان

 

 

روابط عمومی خلاق و فعال

 

 

تکنیک های روابط عمومی

 

 

ارتباطات بازاریابی بین الملل

 

 

تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات

 

 

 تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات

 

 

موفقیت درارتباطات

 

 

سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل

 

 

مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه

 

 

زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش

 

 

تکنیک های ارتباطات خلاق

 

 

بازاریابی

مهندسی بازار

 

 

تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی

 

 

روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته

 

 

شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی

 

 

انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی

 

 

تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی

 

 

سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن

 

 

بازاریابی املاک و مستغلات

 

 

تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک

 

 

استراتژی های بازاریابی

 

 

اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش

 

 

 مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف

 

 

تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری

 

 

مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت

 

 

تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل

 

 

مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM

 

 

روانشناسی بازاریابی تلفنی

 

 

تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی

 

 

تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی

 

 

تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و تریج نیاز بازار

 

 

روشهای انجام تجارت و بازاریابی بین الملل

 

 

تکنیک ها و روشهای ویزیتوری

 

 

شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...)

 

 

بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها

 

 

بازاریابی اینترنتی

 

 

برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

 

 

فنون مشتری یابی مشتری سازی و مشتری داری

 

 

مهندسی ذهن مشتری

 

 

فروش

مهندسی فروش

 

 

تکنیکهای فروش حرفه ای

 

 

فروش خلاق

 

 

طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه

 

 

مدیریت فروش بین الملل

 

 

سبک های فروش و فروشندگی

 

 

تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها

 

 

تبلیغات

تبلیغات خلاق

 

 

مهندسی تبلیغات

 

 

تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق

 

 

سبک ها و مکتب های تبلیغات

 

 

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

 

 

تبلیغات پست مدرن

 

 

بسته بندی و تکنیک های بسته بندی

 

 

مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات

 

 

اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی

 

 

تکنیک های تبلیغات خلاق

 

 

رازها و رموز تبلیغات

 

 

آشنایی حرفه ای با ابزارها و روش های تبلیغات

 

 

مدیریت استراتژیک تبلیغات

 

 

مدیریت تبلیغات

 

 

خلاقیت

تکنیک های حل خلاق مسائل

 

 

مدیریت خلاقیت و نو آوری

 

 

روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

مدیریت محصولات و خدمات خلاقانه

 

 

قیمت گذاری خلاق

 

 

مشتری‌مداری خلاق

 

 

فنون خلاقانه جذب مشتری

 

 

بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی

 

 

 روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید

 

 

کانال های توزیع خلاقانه

 

 

دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی

 

 

کارگاه های خلاقیت

 

 

خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات

 

 

تبلیغات  و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق

 

 

 

روانشناسی

روانشناسی مشتری

 

 

روانشناسی فروش

 

 

روانشناسی کالا و خدمات

 

 

رفتار مصرف کننده

 

 

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

 

 

بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی

 

 

اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش

 

 

 
 
 
 
دوره آموزشی تخصصی مهارت های حرفه ای فروشندگی
 
سرفصل های دوره:
- بررسی نقش و جایگاه فروشگاه ها در اقتصاد و رفاه مردم
- سلسله نیازهای انسان و نقش فروشگاه ها  در برآوردن آنها
- پیش زمینه های فروشندگی   
- دانش فروش
- بررسی مراحل فروشندگی در خرده فروشیها(فرایند فروش)
    • ورود مشتری به فروشگاه
    • بررسی اجمالی فروشگاه و محصولات
    • پرسیدن چند سوال از محصولات و قیمت
    • آزمون و ارزیابی چند محصول
    • انتخاب یک محصول
    • چانه زنی در مورد قیمت
    • خرید(عدم خرید)
    • خروج از فروشگاه
    • رگشت مجدد(عدم برگشت)
- کشف نیاز ها و خواسته ها و هدف خرید
- هنر سوال پرسیدن
- خوب گوش دادن
- چگونگی پرزنت  و ایفای نقش فعال فروشنده
- ارایه راه حل و تکنیک FAB در فروشگاه های  (استفاده از ویژگیها، مزایا و منافع )
- تکنیک SPIN در فروشگاه ها
- تکنیکهای اختتام فروش
- ارزش و رضایت مشتری و نحوه ایجاد ارتباط بلند مدت
- جذب، حفظ و پرورش مشتریان دایمی سود ده
- روانشناسی خرید افراد و درگیری ذهنی
- فرایند تصمیم گیری خرید
- ویژگیهای شخصیتی فروشنده موفق
- نما یا جلوه ظاهری فروشنده
- تئوری ارتباطات و متا ارتباط و ارتباط موثر با مشتری
- آشنایی با زبان بدن و نکات مهم در ارتباطات غیر کلامی:
     • گفتار بیصدا در عمل(نشانه ها،روشنگر ها،تنظیم کننده ها و منطبق کننده ها) 
     • ایجاد تصویری مثبت و ماندگار از خود
     • کالبد شکافی یک ارتباط و تاثیر بر مشتری از لحظه ورود به بنگاه
     • قدرت فاصله و فضاهای اطراف افراد
     • قدرت نهفته در دست دادن و سبک های آن
     • قدرت نگاه
     • نمایش قدرت(تاثیر فضا ،ارتفاع،  ثروت ،مکان ، خصوصی سازی و زمان بر جایگاه)
     • دریافت و شناخت صحیح علایم تصمیم خرید

ضمائم :
- فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران
- فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی
 

 مدرس و ارایه دهنده:

جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

- سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی - به همراه دکتــر روستا (پدر بازاریابی ایران)
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 
  خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز   راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با  سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف  

آموزشی تخصصی مهارت های فروش وبازاریابی تلفنی
 
سرفصل های دوره:
- بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟
- جایگاه بازاریابی و تلفنی در نظام بازاریابی شرکت
- تاریخچه بازاریابی تلفنی
- طبقه‌بندی بازاریابی تلفنی
- چه کسانی از بازاریابی و فروش تلفنی استفاده می‌کنند؟
- هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟
- نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی
- منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی
- مزیت‌های مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
- معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
- عناصر مهم فروش تلفنی موفق
- ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد
- طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی
- تماس‌های اولیه- دست نوشته‌های اولیه
- تکنیک‌های عبور از منشی
- نحوه پیگیری
- فرمول 1 3 10
- تکنیک‌های خاتمه فروش در فروش تلفنی
 

 مدرس دوره:

جناب آقای مهندس علی خویه 

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸    

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

- سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی - به همراه دکتــر روستا (پدر بازاریابی ایران)
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز   راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با  سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف  



 

 

 

دوره آموزشی  مدیریت و بازاریابی بیمه
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

 

به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند:


بر اساس نیاز سنجی های  انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد.

وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور کارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است.

 

به همین منظور دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری مرکز توسعه کارآفرینی و پایگاه اطلاع رسانی راهنمای بیمه ،  دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه  را برگزار می نماید.

 

به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه  رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛

 

 توضیحات کامل تر در ادامه آمده است

 

 مزایای گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه

الف- مزایای عمومی دوره

1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران

2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور

 

ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه

1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر

2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر

3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر

4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از  گذراندن دوره، جهت اشتغال

 

ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه

1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر

توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئین نامه شماره 57 مصوب شورای عالی بیمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند.

توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد.

 

د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه

1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود

2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر

3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری

 

ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه

1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود

2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود

3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی

4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش

 

و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه

1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه

2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان

 

محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه

-  نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره
-  فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره
-  جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی
-  چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکی
در انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد.

 

مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه 

نام : مهندس علی خویه

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . . .
تالیفات استاد:
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه


1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
2- انواع بیمه نامه ها
   a. بیمه حوادث
   b. بیمه مهندسی
   c. بیمه اشخاص
   d. بیمه اموال
   e. بیمه مسولیت
   f. بیمه عمر
   g. سایر بیمه ها
3- اصول بیمه
4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه
5- مشاوره بیمه
6- فنون مدیریت دفاتر بیمه
7- مدیریت مشتریان بیمه
8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها
9- برخی از قوانین و مقررات بیمه
10- ویژگی های بازاریابی بیمه
11- شرایط بازاربیمه
12- شناخت بازاربیمه
13- منشور بازاریابی بیمه
14- سبد بازاریابی و فروش بیمه
15- استراتژی های بازاریابی بیمه
16- تکنیک های بازاریابی بیمه
17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها
18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها
19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها
20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه
21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه
22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه
23-  بازاریابی خلاق در صنعت بیمه
24- بازارسازی خلاقانه، بازارگرمی خلاقانه و بازارداری خلاق
25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
26- قیمت گذاری خلاق
27- مشتری‌مداری خلاق  و مدیریت ارتباط با مشتریان
28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری  مشتری
29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه
30-  مهارت های فروش و بازاریابی بیمه

 
 
دوره آموزشی مهندسی فروش و بازاریابی
 
سرفصل های دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش
شاخص های مهندسی فروش
تکنیک های مهندسی فروش
مهندس فروش و مهندسی بازارش
تکنیک های ضد خطا در فروش
10 نقطه کور فروش
10 اشتباه فروش
مهندسی فروش در چند بازار جهانی
10 تکنیک مهندسی فروش
رفتار خریداران در مهندسی فروش
تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن
10 تکنیک فروش خلاق
10 تاکتیک فروش خلاق
10 استرات‍ژی فروش خلاق
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری
10 تکنیک قیمت گذاری خلاق
10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
دام ها و کابوس های فروشندگان
10 تکنیک تبلیغات خلاق
مدیریت محصولات و خدمات خلاقانه
قیمت گذاری خلاق
- مشتری‌مداری خلاق
فنون خلاقانه جذب مشتری
انواع خلاقیت در بازاریابی و فروش
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
c.  خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
d.  خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
e.  خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
f.   خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g.  خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
h.  خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
i.   خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
j.   خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
k.  خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
l.   خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی
سبک های فروش
بازارسازی خلاق
بازارگرمی خلاق
گفتار درمانی فروش
تکنیک شنیدن موثر
رفتار شناسی مشتریان
تکنیک های رفتار شناسی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
رواندرمانی مشتریان
تکنیک های قیمت کذاری روانشناسی
فروش روانشناسانه
روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی
10 اصل جذب مشتریان بیشتر
10 اصل فروش آسان
تکنیک های مشتری شناسی
روانشناسی فروش
رفتار شناسی مشتریان
انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها
 
استاد دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
 - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینار
 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

*توضیحات بیشتر:

این دوره آموزشی به مدت 32 ساعت آموزشی به صورت کاربردی و کارگاهی در دانشگاه تهــران برگزار می گردد، در پایان دوره گواهینامه رسمی اعطاء می گردد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۳
ali khooyeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی