معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

به نام او

که همه هستی از اوست

 

 

مدیریت بازاریابی   بازاریابی توریسم و گردشگری

مدیریت  بازاریابی توریسم و گردشگری    بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی توریسم و گردشگری  بازاریابی توریسم و گردشگری گیری و

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

 بازاریابی توریسم و گردشگری

  

                     

 

تألیف و ترجمه:

علی خـویه

تهران

1390

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

چاپ اول 1390

قیمت:  تومان

تیراژ: 1000

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:


 فهرست

پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7

مقدمه....................................................................................................................................8

 بازاریابی توریسم و گردشگری  چیست..........................................................................................9

هدف از بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری........................................................................................9

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش  بازاریابی توریسم و گردشگری و .........................10

انتظار از بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری....................................................................................14

8 نکته مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری ...........................................................14

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری.....................................................................15

مدیریت تقاضا در بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................................................17

بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری ............................................................................................................18

روشهای فروش خدمات و محصولات  بازاریابی توریسم و گردشگری  در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری .......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ...............................................................................22

50 نکته مهم  بازاریابی توریسم و گردشگری و...................................................................25

فرآیند مدیریت بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری .............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسیم‌بندی بازار در  و  بازاریابی توریسم و گردشگری ...................................................................................31

هدف گیری در بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری ...............................................................................33

جایگاه یابی در بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری ................................................................................33

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34

تحقیقات  و   بازاریابی توریسم و گردشگری  و تحقیقات بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری .........................................................34

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار  بازاریابی توریسم و گردشگری  و ..............................................................35

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری  و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان  بازاریابی توریسم و گردشگری .......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و  بازاریابی توریسم و گردشگری .........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران  بازاریابی توریسم و گردشگری  و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و  بازاریابی توریسم و گردشگری .............................................46

10 نکته مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری    برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................................50

فرایند تصمیم گیری خرید  بازاریابی توریسم و گردشگری .....................................................................53

53 نکته مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری ..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری  بازاریابی توریسم و گردشگری ...........................................................................70

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در  بازاریابی توریسم و گردشگری .....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری  بازاریابی توریسم و گردشگری  و .........................................................75

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78

تعاریف اهمیت و ضرورت مدیریت  بازاریابی توریسم و گردشگری 

اصول و تکنیک های نوین  بازاریابی توریسم و گردشگری   بازاریابی و تجارت

آشنایی با انواع استراتژی هایی توریسم و گردشگر گیری  

تکنیک های  بازاریابی توریسم و گردشگری   و تجارت در دوران بحران

مهندس  بازاریابی توریسم و گردشگری   و مهندسی بازار

مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای توریسم و گردشگر گیری  

تکنیک های ضد خطا در  بازاریابی توریسم و گردشگری 

10 نقطه کور توریسم و گردشگر گیری  

10 اشتباه  بازاریابی توریسم و گردشگری   در دوران بحران

مهندسی  بازاریابی توریسم و گردشگری   در چند بازار جهانی

10 تکنیک مهندسی توریسم و گردشگر گیری  

رفتار خریداران در توریسم و گردشگر گیری  

رفتار توریسم و گردشگر گیری   

تکنیک های نوین ارتباطی در  بازاریابی توریسم و گردشگری   مدرن

10 تکنیک  بازاریابی توریسم و گردشگری 

10 تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگری 

10 استرات‍ژی  بازاریابی توریسم و گردشگری 

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

10 تکنیک قیمت گذاری

10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در دوران بحران

دام ها و کابوس های توریسم و گردشگر گیری   ندگان

10 تکنیک تبلیغات د ردوران بحران

فنون خلاقانه توریسم و گردشگر گیری  

انواع خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در  بازاریابی توریسم و گردشگری 

a.               بازاریابی توریسم و گردشگری   تغییر

b.              بازاریابی توریسم و گردشگری   ویروسی

c.               بازاریابی توریسم و گردشگری  شبکه ای

d.              بازاریابی توریسم و گردشگری  چند سطحی

b.       بازاریابی توریسم و گردشگری   سازه ای

c.        بازاریابی توریسم و گردشگری   دگرگونی

d.       بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی ارتباطی

e.       بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی

g.        بازاریابی توریسم و گردشگری   ترکیبی

j.         بازاریابی توریسم و گردشگری   تراوشی

k.        بازاریابی توریسم و گردشگری   جذبی

l.          بازاریابی توریسم و گردشگری   نفوذی

m.     بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی چند بعدی

سبک های توریسم و گردشگر گیری  

بازارسازی

بازارگرمی

رفتار شناسی مشتریان

تکنیک های رفتار شناسی

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در توریسم و گردشگر گیری  

 بازاریابی توریسم و گردشگری  روانشناسانه

روانسازی  بازاریابی توریسم و گردشگری   با تکنیک های روانشناسی

10 اصل جذب مشتریان بیشتر

10 اصل  بازاریابی توریسم و گردشگری   آسان

تکنیک های مشتری شناسی

روانشناسی  بازاریابی توریسم و گردشگری   و بازاریابی

رفتار شناسی مشتریان

 

 

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و  بازاریابی توریسم و گردشگری ........................................80

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82

تکنیک آیدا در بازاریابی،  بازاریابی توریسم و گردشگری ..........................................89

پنج تکنیک مهم در بازاریابی  بازاریابی توریسم و گردشگری ............................................90

تاکتیک و استراتژی جودویی در  بازاریابی توریسم و گردشگری ها........................................92

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت  بازاریابی توریسم و گردشگری  و ...............................................94

 

   

فصل چهارم:

تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی..................................

تاکتیک یانکی در  بازاریابی توریسم و گردشگری.............

فصل پنجم:

تفکر تاکتیکی و تکنیکی..................................................

فصل ششم:

انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی..

هوش تاکتیکی...............................................................

فصل هفتم:

سیستم  بازاریابی توریسم و گردشگریی و برنامه  بازاریابی توریسم و گردشگریی  

اصل تضاد در بازاریابی توریسم و گردشگری...................

فصل هشتم:

اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی        

بخش سوم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های اینترنتی و رایانه­ای.......................

فصل نهم:

مزیت های  بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی..........

اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................

فصل دهم:

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های  بازاریابی توریسم و گردشگریی در ارتباط با

 موتورهای جستجوگر.....................................................

1- تکنیک محتوای ارزشمند  بازاریابی توریسم و گردشگری سایت

2- جستجوی آسان‌تر در سایت.......................................   

3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات...............

4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید...............

تاکتیک اسپم کردن..........................................................

تکنیک صفحات درگاه....................................................

کرم های  بازاریابی توریسم و گردشگریی یا  طاعون  بازاریابی توریسم و گردشگریی       

تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

فصل یازدهم:

تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندینگ یا نام و نشان گذاری.......

 بازاریابی توریسم و گردشگری از طریق بنر.....................

تکنیک‌های  بازاریابی توریسم و گردشگریی از طریق تگ..

فصل دوازدهم:

3- تاکتیک‌ها و تکنیک‌های فضا و قلمرو.........................

آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران.............

فصل سیزدهم:

تکنیک آیدا در  بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی.....

پنج تکنیک مهم در  بازاریابی توریسم و گردشگری اینترنتی        

1- تکنیک خیابان بن­بست  بازاریابی توریسم و گردشگریی        

2- تکنیک داد و ستد  بازاریابی توریسم و گردشگریی......

3- تکنیک اعتماد ( بازاریابی توریسم و گردشگری اعتمادی)       

4- تکنیک کشش و ارسال  بازاریابی توریسم و گردشگری

5- تکنیک بازار خالی در  بازاریابی توریسم و گردشگری..

هکر های اینترنتی...........................................................

فصل چهاردهم:

تاکتیک هوش مشارکتی در  بازاریابی توریسم و گردشگری ( بازاریابی توریسم و گردشگری مشارکتی)  

حباب­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی............................

بخش چهارم:

تاکتیک­های خلاقانه خلاقانه در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

 

فصل پانزدهم:

تکنیکهای گروهی برای خلق ایده‌های خلاقانه  بازاریابی توریسم و گردشگریی     

1- توفان فکری.............................................................

2-تصمیم­گیری گروهی...................................................

تکنیک سناریونویسی......................................................

تکنیک اس آی ال .........................................................

فصل شانزدهم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های تریز در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................

مراحل اجرای تکنیک تریز در  بازاریابی توریسم و گردشگری     

برخی از اصول نوآوری تریز در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

برخی از  دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........

دویل  بازاریابی توریسم و گردشگریی.............................

بخش پنجم :

تاکتیک­های الهام گرفته از ورزش....................................

فصل هفدهم:

تاکتیک و استراتژی  بازاریابی توریسم و گردشگری جودویی      

تاکتیک­های فوتبال در  بازاریابی توریسم و گردشگری.......

توجه به تاکتیک­ها و تکنیک­ها شطرنج در  بازاریابی توریسم و گردشگری  

بخش ششم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات        

فصل هجدهم:

تکنیک کلاسیک در  بازاریابی توریسم و گردشگری..........

مشخصات آثار  بازاریابی توریسم و گردشگریی کلاسیک..

تکنیک رسانه­های همگانی...............................................

فصل نوزدهم:

تکنیک باروک در  بازاریابی توریسم و گردشگری.............

تکنیک­های الهام گرفته از اسطوره­ها  در  بازاریابی توریسم و گردشگری   

فصل بیستم:

تکنیک ناتورالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری........  

مشخصات آثار  بازاریابی توریسم و گردشگری ناتورالیستی        

فصل بیست و یکم:

تکنیک رمانتیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری رمانتیک      

تکنیک­ها مورد استفاده در  بازاریابی توریسم و گردشگری رمانتیکی         

فصل بیست و دوم:

تکنیک فوتوریسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری فوتوریسمی

فصل بیست و سوم:

تکنیک داداییسم در بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری داداییستی     

برخی از تکنیک‌های مورد استفاده در  بازاریابی توریسم و گردشگری داداییستی    

فصل بیست و چهارم:

تکنیک پارناسیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری پارناسیستی

فصل بیست و پنجم:

تکنیک امپرسیونیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری امپرسیونیستی     

تاکتیک­ها و تکنیک­های روانشناسی در  بازاریابی توریسم و گردشگری     

فصل بیست و ششم:

تکنیک اکسپرسیونیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری اکسپرسیونیستی         

 

فصل بیست و هفتم:

تکنیک سورئالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری سورئالیستی         

فنون سوررئالیسم...........................................................

فصل بیست و هشتم:

تکنیک سمبولیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری سمبولیستی

فصل بیست و نهم:

تکنیک کوبیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری کوبیستی      

 بازاریابی توریسم و گردشگری چند بعدی.......................

فصل بیست ونهم:

اُپ آرت  و  بازاریابی توریسم و گردشگری اُپ...............

تکنیک اسپاسیالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری و  بازاریابی توریسم و گردشگری فضایی   

تکنیک المنتاریسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری.......

تکنیک بدوگری در  بازاریابی توریسم و گردشگری،  بازاریابی توریسم و گردشگری بدوی 

تکنیک پاپ آرت در  بازاریابی توریسم و گردشگری........

تکنیک چیدمان در  بازاریابی توریسم و گردشگری...........

تکنیک مینی مالیسم در  بازاریابی توریسم و گردشگری ....

تکنیک اینتراکتیو.............................................................

 رخداد یا اجرا در  بازاریابی توریسم و گردشگری یا  بازاریابی توریسم و گردشگری اجرایی        

 بازاریابی توریسم و گردشگری مفهومی...........................

بخش هفتم:

تاکتیک­ها و مدل­های مدیریتی و  بازرگانی در  بازاریابی توریسم و گردشگری      

فصل سی­ام:

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی با توجه به  مراحل عمر محصول  

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله ورود به بازار      

الف- تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  پیشگامی.........

ب- تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی پیروی...............

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله رشد.........

 تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی حفظ سهم بازار..

1. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  دفاع از موقعیت...

2. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  تهاجمی..............

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  تمرکز.................

 

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی افزایش سهم بازار

1. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  حمله مستقیم.......

2. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی محاصره................

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  توسعه بازار..........

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله بلوغ.........

الف- حفظ مزیت  بازاریابی توریسم و گردشگریی رقابتی ( بازاریابی توریسم و گردشگری برای بقا)   

1. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  تمایز...................

2. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی رهبری هزینه.........

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  رضایت و وفاداری مشتری سابق

 (روابط انسانی)...................................................................

ب- افزایش حجم  بازاریابی توریسم و گردشگری با توجه به میزان فروش     

3. تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  نفود....................

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی  رسوخ در بازارهای جهانی   

تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرحله ثبات و افول       

فصل سی و یکم:

دیگر تاکتیک­های  بازاریابی توریسم و گردشگریی مرتبط..

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگری بد نه بدتر............

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی انتقال..................

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی گزینش انتخابی...

تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی......................

تاکتیک نفرت از مخالف.................................................

کلیت­های پر زرق و برق................................................

تاکتیک ابهام گویی.........................................................

تاکتیک  بازاریابی توریسم و گردشگریی توجیه.................

تاکتیک استناد به قدرت..................................................

تاکتیک انحراف توجه.....................................................

فصل سی و دوم: 

خطاها و دام های  بازاریابی توریسم و گردشگریی...........

دامهای‌ پنهان‌ در تصمیم‌گیری  بازاریابی توریسم و گردشگریی     

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی لنگرشدن‌..................

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی وضعیت‌ موجود........

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی هزینه‌های‌ غیرقابل‌ جبران‌      

دام‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی شواهد تأییدکننده‌.......

دامهای‌ برآورد و پیش‌بینی.............................................. ‌

دام‌ اطمینان‌ بیش‌ از حد...................................................

دام‌ احتیاط‌ بیش‌از حد.....................................................

دام‌ واپس‌ روی.............................................................. ‌

از پیش‌ آگاه‌بودن، از پیش‌ آماده‌ بودن‌ است....................... ‌

فصل سی و چهارم:

تاکتیک­های ضد خطا در  بازاریابی توریسم و گردشگری...

پوکایوکه در  بازاریابی توریسم و گردشگری.....................

تکنیک­های کنترل و تولید بدون نقص در  بازاریابی توریسم و گردشگری  

بخش هشتم:

تاکتیک­های مدیریتی و مهندسی.......................................

فصل سی و پنجم:

تفکر ناب در  بازاریابی توریسم و گردشگری ( بازاریابی توریسم و گردشگری ناب)        

اصل اول - تعیین ارزش  بازاریابی توریسم و گردشگری...

اصل دوم - شناسایی جریان ارزش  بازاریابی توریسم و گردشگریی        

اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه..............................

اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................  

اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................  

فصل سی و ششم:

تکنیک و مدل شش سیگما در  بازاریابی توریسم و گردشگری     

هزینه‌های پایین  بازاریابی توریسم و گردشگری...............

ویژگی‌های شش سیگما در بازاریابی توریسم و گردشگری

فصل سی و هفتم:

استراتژی مهندسی مجدد در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟..........

فصل سی و هشتم:

تکنیک مهندسی معکوس در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

فصل سی و نهم:

تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در  بازاریابی توریسم و گردشگری  

فصل چهلم:

تاکتیک مهندسی ارزش در  بازاریابی توریسم و گردشگری

فصل چهل و یکم:

سیستم هوش مصنوعی در  بازاریابی توریسم و گردشگری.

سیستم‌های‌ خبره‌  بازاریابی توریسم و گردشگریی.............

ربات‌ها.........................................................................

پردازش‌ زبان‌های‌ طبیعی‌ در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

بخش نهم:  

تاکتیک­های آینده پژوهی در  بازاریابی توریسم و گردشگری       

دسته­بندی روش ها و تکنیک­های آینده پژوهی.................

دسته اول: پیش­بینی الگوهای نوظهور................................

دسته دوم: برون یابی......................................................

دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی  بازاریابی توریسم و گردشگری

دسته چهارم: تحلیل هدف  بازاریابی توریسم و گردشگریی

دسته پنجم: همگرایی شهودی..........................................

بخش دهم:

تاکتیک­ها و تکنیک­های پست­مدرن..................................

پاره آجر  بازاریابی توریسم و گردشگریی........................

ساختارشکنی و  بازاریابی توریسم و گردشگری ساختارشکن      

پست مدرنیسم و  بازاریابی توریسم و گردشگری پست مدرنی    

تکنیک‌های  بازاریابی توریسم و گردشگری پست مدرنیسم

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی