معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

کارگاه آموزشی

 تکنیک‌ها و شیو‌ه‌های برخورد با مشتریان ناراضی در کارکنان فروش و خدمات پس از فروش

هدف از دوره: ارتقا مهارت برخورد با مشتریان ناراضی و افزایش مهارت ارتباطات اثربخش با مشتریان ناراضی

سرفصل های دوره:

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
تکنیک های ارتباطی در خدمات پس از فروش

مهارت های برخورد با مشتریان در ارایه خدمات پس از فروش حین فروش و قبل از فروش

تکنیک های شناخت مشتریان

آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان

تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی در خدمات پس از فروش

10 تکنیک ارتباطات خلاق با مشتریان

مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق

زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang)

اصل تصویر سازی ذهنی

 اصل مدلسازی در برخورد با مشتریان


کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت

نمایش فیلم

 

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات

عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی

بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی

سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش

و....

 

اصول و مقررات مشتری مداری

اصول و مقررات مشتری مداری باشگاه ارتباط با مشتریان فروشندگان حرفه ای
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول مهمانداری و پذیرایی
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم مهمانداری و جایگاه آن در بازاریابی
- اصول مهماندار حرفه ای
- اصول پذیرایی
- ویژگی های یک مهماندار حرفه ای
ارتقای بینش و نگرش - مدیریت خدمات و بازاریابی خدمات
- مدیریت ارتباط در مهمانداری و پذیرایی
- ارتقا نگرش مهمانداری
- بینش تغییر رفتارها
- بینش همسان سازی و همگن سازی
ارتقای مهارت
فن و تکنیک - مهارتهای مهمانداری
- اصول حرفه ای مهمانداری و پذیرایی در رستوران ها
- اصول حرفه ای مهمانداری و پذیرایی در هواپیما
- اصول حرفه ای مهمانداری و پذیرایی در ادرات وسازمانها
- 10 تکنیک آسیب شناسی مهمانداری و پذیرایی
- ان ال پی در ارتباطات و مهمانداری
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در مهمانداری و پذیرایی
- زبان بدن در مهمانداری و پذیرایی
- تکنیک ها و مهارت های روانشناسانه مهمانداری
- تکنیک های شناسایی افراد در پذیرایی
- مهارت های موفقیت در مهمانداری و پذیرایی
- نماد ها و نشانه ها در مهمانداری و پذیرایی
- مهارت مقابله با پارازیت های ارتباطی
- کابوس های مهمانداران و مهارت مقابله با موانع و کابوس ها
- مهارت مدیریت مهمانان و پذیرایی کنندگان
- اصول و مهارت های کارتیمی در مهمانداری
- تکنیکهای روان درمانی میزبانان ناراضی
- مهارت مدیریت زمان در مهمانداری و پذیرایی
- مهارت های رفتاری مهمانداران
- مهارت تعامل با میزبانان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)



مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی
  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی