مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

اصول و فنون مذاکرات بین المللی به دو زبان انگلیسی و فارسی

بر اساس سیلابسهای مدرسه  مذاکره در دانشگاه هاروارد

به صورت علمی وعملی با کارگاه های کاربردی

توسط خانم فهیمه احمدی و علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

http://negotiationschool.persianblog.ir/

09122991608                  09372991608 

مدرسان دانشگاه، مولفان و مترجمان کتب تخصصی و مرجع مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

ارایه بیش از 5000 نفر ساعت آموزش حرفه ای کاربردی عملی در شرکت های مختلف و برندهای معتبر

عضو انجمن های ملی و بین المللی، کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management.

 

Based on Negotiation at Harvard School Sylabs

by: Ali Khooyeh & Fahimeh Ahmadi

University lecturers, authors and translators specialized reference books on management, marketing, sales, advertising, communications
Provided more than 5,000 hours of practical training in various companies and prestigious brands
Member of national and international TV and radio programs, some experts

 

سرفصل های دوره:

تکنیک های مذاکره با افراد

Techniques for negotiating with People
Negotiating in English
Marine talks with international clients
International letter-writing and negotiation skills
International Body Language
Different kinds of negotiation and the negotiators
Professional negotiation process
Features professional international negotiators
Traps and tricks to deceive the international negotiators
International career began negotiating techniques
Meeting Professionals International
International contract management techniques
Persuasion techniques and methods in the field of international
Bargaining approach International professionals bargaining techniques
the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management

Negotiators negotiate difficult situations and nightmares

 

Introduction to Negotiation

Nature of Negotiation

Efficiency of Negotiators

II. Distributive Negotiations

III. Integrative Negotiation – The Harvard Method

IV. Dealing with Obstacles and Complicating Factors

 

Nonverbal Communication and Lie Detection

Rationality and Cognition

Cross-cultural Negotiation

Multiparty Negotiation

مذاکره به زبان انگلیسی

فنون مذاکره با مشتریان بین المللی

فنون نامه نگاری و مذاکره بین المللی

زبان بدن بین المللی

انواع مذاکره و نقش های مذاکره کنندگان

فرایند مذاکره حرفه ای

ویژگی های مذاکره کنندگان حرفه ای بین المللی

دام ها فریب ها و حیله های  مذاکره کنندگان بین المللی

تکنیک های حرفه ای شروع مذاکره بین المللی

جلسات حرفه ای بین المللی

تکنیک های مدیریت قراردادهای بین المللی

تکنیک ها و روش های متقاعد سازی در عرصه بین الملل

روش های چانه زنی بین المللی تکنیک های چانه زنی حرفه ای

مدیریت مذاکرات بین المللی

استراتژی ها و تاکتیک های مذاکره و مدیریت ارتباطات حرفه ای

مذاکره در شرایط سخت و کابوس های مذاکره کنندگان

 

 

WHAT THIS CLASS CAN DO FOR YOU.  It will help develop your skills and sharpen your performance as a negotiator.  You will learn techniques, processes, strategies, and what generally constitutes effective negotiation behavior.  If open to the possibility, it will also reveal to you a good deal about you as a negotiator.  This self-knowing is important because you (your history, personality, character, attitudes, psyche, and values) are fully in play whenever you negotiate.  Change and growth happen in this course.  You may discover new ways of thinking and behaving that previously you did not think possible.  You will also learn about the perspectives, motives, and behavior of other negotiators

You will examine a sampling of inter-disciplinary body of research and analysis that is negotiation science, get experience through practice, subject that practice to internal and outside criticism, and reflect on what you have learned.   Theory. Practice. Feedback. Reflection. Again and again. And again.  And yet again. That's the semester in a nutshell

 

This course will develop your understanding of the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management. You will also increase awareness and understanding of ethical principles and stakeholder considerations that influence the choices offered and made in transactions and relationships.

You will learn to identify and assess the variables in negotiations, develop sound negotiation planning techniques, develop an understanding of various strategies and tactics to use as you ethically resolve conflicts, transactional and interpersonal differences. Learn how to use that knowledge to execute effective dispute resolutions, and improved competence to manage professional relationships.

The course methodology is highly participative and utilizes class discussion, assigned readings, and simulations in one-on-one, fishbowl, and group situations. Tools for effectively planning for negotiations are reviewed and implemented. Students will work with other class members, in and outside of class, to plan group negotiations.

Students will be able to…

Assess the impact of factors including: specific issues in question, different stakeholder positions, interests, relationships, timing, environment, and group dynamics.

Use an integrated process for strategically planning for, conducting, and debriefing individual and group negotiations.

Develop and execute effective strategies and tactics for different situations that commonly arise in interpersonal and transactional negotiations.

Employ communication, problem solving, and influence techniques appropriate to a given situation.

Identify the differences between distributive and integrative situations and develop appropriate resolution strategies.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۱
ali khooyeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی