مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 


 

 

محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش در نمایشگاه ها

مذاکرات حرفه ای وشیوه های برخورد با مشتریان درنمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی

راهکارهای بازاریابی اثربخش در نمایشگاه ها

بازاریابی و بازارسازی در نمایشگاه ها

مدرس علی خویه

برخی دیگر از سرفصل های دوره اصول و فنون مذاکره و بازارسازی در نمایشگاه ها

تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره

علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره

روشهای مختلف مذاکره و چانه زنی در نمایشگاه ها

انواع مذاکره در نمایشگاه ها

محیط مذاکره

فرایند مذاکره حرفه ای در نمایشگاه ها

زبان بدن حرفه ای در نمایشگاه ها

تکنیک های اعتماد سازی در نمایشگاه ها

مذاکرات به روش علمی پیشرفته

ارکان مذاکره علمی

جهت‌گیری مذاکرات علمی

عناصر اصلی مذاکره در نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی

تدابیر ارضا کننده نیازها و خواسته‌ها

تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها

روانشناسی مذاکره

روانشناسی غرفه داران

رفتار شناسی در مذاکره

اصول ارتباطات حرفه ای در نمایشگاه ها

تاکتیک‌های مذاکره

حمله و تهاجی

گریز و مدارا

آگاهی دادن به طرف مذاکره

بازگشودن طرف مذاکره

شیوه های برخورد در مذاکرات سخت

شناخت مذاکره کنندگان

 انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها در نمایشگا ها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در نمایشگاه ها

تکنیک های برخورد با مشتریان در نمایشگاه ها

مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان

مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی

تکنیک های جذب مشتریان بیشتردر نمایشگاه ها وغرفه های نمایشگاهی

تکنیک های بازارسازی و بازارگرمی در نمایشگاه ها

تکنیک های حضور اثربخش در نمایشگاه ها

اصول و فنون حضور اثربخش وحرفه ای در نمایشگاه ها
چگونگی فروش
 خدمات بیشتری به یک مشتری
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

 

رزومه استاد

علی خویه  

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

مولف و مترجم 10 عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

بیش از 10 سال تجربه اجرایی د رسمت های مختلف تخصصی

ارایه بیش از 5000 نفر ساعت مشاوره و آموزش تخصصی کارگاهی کاربردی به ارگان ها سازمانها و افراد مختلف در سمت های مختلف

عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

عضو انجمن وان تو وان آمریکا

مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا وسیما

عضو هیات تحریریه نشریات مختلف

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۴
ali khooyeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی