معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

بسمه تعالی

منشور مدیریت ایران

مشاوره، آموزش، تحقیق، اجرا

کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران

با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+

+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............

+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........

+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....

در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

****

مدیران و افرادی که این دوره های را می گذرانند با رفتار حرفه ای، کلامی، غیر کلامی، بدنی، حسی، عاطفی و هیجانی به شدت روی دیگران تاثیر گذار بوده و در بیشتر امور خود با موفقیت و قاطعیت به اهداف خود می رسند. این مدیران و افراد نه اینکه صرفا تحصیلات آکادمی داشته باشند ولی با چنان تاثیرگذاری حرفه ای درمحل کار خود حضور دارند که می تواند با چشم و دل و زبان کلامی و غیر کلامی خود، سازمان های خود را هدایت کنند.

در این کارگاه ها مدیران ساخته می شوند. در هر قالبی مدیران به صورت حرفه ای پرورش داده می شوند.

بسیاری از موارد نقطه ضعف یک مدیر ارتباطات کلامی و غیر کلامی او می باشد که باعث ناراحتی و عدم دستیابی به اهداف خود می شود.

****

چرا کارمندان هروقت من را می بینند به فکر گرفتن امتیاز از من هستند چرا در جلسات مذاکره کنترل ندارم چرا اعتماد به نفس من پایین است چرا مدیریت زمان ندارم .....

چرا نمی توانم چیز هایی را که در کتاب ها و دانشگاه ها یاد گرفته ام اجرا کنم؟

چرا تن صدای من ضعیف است ونمی توانم دستور دهم،

چگونه می توانم سبک مدیریتی خوبی داشته باشم؟

با دیگران چگونه برخورد کنم که بیشترین تاثیر را داشته باشم....

چگونه یک فروشنده و بازاریابی حرفه ای باشم...

****

مهندس علی خویه

یک مدیر اجرایی، کارشناس ارشد بازاریابی و MBA، مدرس دانشگاه،  مولف و مترجم بیش از 10 عنوان کتاب  بازاریابی مدیریت تبلیغات خلاقیت فروش و ارتباطات و بیش از 15 سال تجربه اجرایی در زمینه ویزیتوری فروشندگی مدیریت فروش بازرگانی روابط عمومی و تبلیغات و ...

مزیت رقابتی ایشان این است که تحصیلات آکادمیک خود را در کنار امور اجرایی به عنوان دو بازوی مهم داشته است.....

برخی از کتاب های ایشان به عنوان کتاب مرجع مورد استقبال قرار گرفته و به چاپ سوم و چهارم رسیده است....وبرخی دیگر از کتاب های ایشان به عنوان اولین کتابی است که در آن صنعت به چاپ رسیده است. [1]

ایشان تجربه، تدریس، مشاوره، آموزش، سمینار، سخنرانی و کارگاه آموزشی در بیش از 400 شرکت مختلف ملی بین المللی در سطوح مختلف کوچک و بزرگ را داشته و موفق شده است تاکنون بیش از 800000 نفر ساعت آموزش به شکل های مختلف خصوصی گروهی سمینار کارگاه آموزشی و ... در سراسر ایران  ارایه نماید ایشان بیش از 100 ها مقاله و تحقیق و پرژه اجرایی برنامه بازاریابی برنامه تبلیغات برندسازی و ... داشته است  در صدها سمینار بزرگ ملی و بین المللی سخنرانی داشته است تاکنون بیش از 40000 ساعت سخنرانی، تدریس، مشاوره و تحقیق در سراسر ایران و چندین کشور خارجی داشته است... 

ایشان فردی بسیار فعال، شوخ، مردمی و مهربان بوده و در کارشان بسیار پرتلاش و جدی هستند به طوری که اولین کتاب خود را در دوران لیسانس به چاپ رساندند که موجب تقدیر و تشکر در جشنواره خوارزمی شدند و تاکنون دو  اختراع ثبت شده داشته همچنین عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی دنیا همچون ESOMAR, 1to1,WARC و.... می باشند.

ایشان با توجه به تسلط خود به زبان و مرتبط بودن با دانشگاه ها و سازمان های بین المللی و عضویت در انجمن های بین المللی و  دسترسی به مقاله ها و تحقیقات  به روز دنیا در مورد  مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت مشاور دائمی و خصوصی بسیاری از مدیران کوچک و بزرگ و مشهور ملی و بین المللی می باشند و بسیاری از مدیران در جلسات  مشاوره خصوصی از تفکرات خلاقانه و به روز ایشان استفاده می کنند.

ایشان با حضور در کارگاه های خصوصی موسسات و سازمانهای معتبر مدیرساز فرشنده ساز و بازاریاب ساز روش هایی را فراگرفته که می تواند تحول عجیبی درونی احساسی عاطفی رفتاری عصبی کلامی ذهنی در افراد ایجاد کند با ارایه این تجربیات در چندین سمینار داخلی و کارگاه های تخصصی با چندین مدیر این شیوه های را اجرا کرده است[2]

*رزومه ایشان در وب سایت های مختلف قابل دسترسی است فقط کافی است کلمه ((علی خویه)) را در موتورجستجوگر google یا yahoo درج نمایید.

*دراین کارگاه ها که همراه با تمرین های سخت رفتاری، بدنی، کلامی و ذهنی می باشد. نقاط ضعف هر فرد برطرف شده و سعی می کند با غالب آمدن به موارد در رفتار بدنی کلامی غیرکلامی عصبی حسی به طور کاملا حرفه ای عمل نماید.

*به صورت کاملا کارگاهی همراه با تقویت نیروهای ذهنی و بدنی ....

*در این دوره ها و کارگاه ها به صورت عملی و با شیوه های آموزشی مدیران ژاپنی به صورت عملی .....

به صورت حرفه ای شیوه های تاثیر گذاری از طریق چشم حنجره زبان بدن جرات ورزی اعتماد به نفس عزت نفس در کارگاه های اجرایی در دامنه های کوه و در فضاهای مختلف وشرایط مختلف کارمی شود........

*از گفتن نام مدیران و فراگیران به دلایل بسیار مهم معذورهستیم اما تغییرات رفتاری، نگرشی، ذهنی، هیجانی زبانی عصبی کلامی و غیرکلامی این مدیران به شکل شگفت انگیزی تغییر یافته و بیشتر این مدیران از چنان رشدی در فروش بازاریابی بهبود و سودآوری و ارزش آوری بهره وری برخوردا شده اند که همچنان این دوره ها را ادامه می دهند و هر ماه چندین ساعت درمحل کار خود از مشاوره ها و تکنیک های کاربردی مهندس خویه استفاده می کنند.

*برنامه آموزشی برای مدیر عامل محترم شرکت که اخیر اجرا شد این شرکت جزوه برندهای برتر کشور می باشد این مدیر عامل با مراجعه از عدم تاثیر گذاری بر روی کارکنان خود ناراحت بوده و از شیوه مذاکره خود احساس ناراحتی می کردند و در اکثر مذاکرات ناموفق بوده اند

4 ساعت کلاس در کوه های دارآباد برای تمرین قاطعیت همراه با تمرین های خاص صدایی و زبان بدن

2 ساعت تست های اعتماد به نفس

3 ساعت تمرین های اعتماد به نفس

4 ساعت کلاس کارگاهی تاثیرگذاری و تکنیک های تاثیر گذاری

6 ساعت آموزش مدیریت اثربخش و تکنیک های رهبری موثر

4 ساعت مذاکره حرفه ای همراه با تمرین عملی به شکل مطالعه موردی

4 ساعت تفسیر زبان بدن و اصول مذاکره حرفه ای بازرگانان بزرگ

1 ساعت تمرین های مدیریت زمان و اجرای آن د رمحل کار

1 ساعت مدیریت تغییر و اجرای آن در محل کار

 

*برنامه آموزشی برای مدیر فروش  و بازاریابان یک شرکت بین المللی

4 ساعت تکنیک های فروش حرفه ای

4 ساعت تکنیک های مذاکره حرفه ای و مهارت های زبان بدن

4 ساعت تمرین در صوتی و بدنی در کنار دریای خزر و سونا جهت بهبود قاطعیت و اعتماد به نفس

4 ساعت تمرین عملی در بازار مولوی و شوش تهران جهت تکنیک های شکار مشتریان

 

 
   


4 ساعت تمرین حرفه ای زبان انگلیسی با یک مدرس حرفه ای زبان

2 ساعت تمرین اصلاح لحجه و تن صدا

برنامه آموزشی مدیر عامل یک شرکت بزرگ تولیدی با یک کارخانه 20000 متری در جاده مخصوص کرج که همچنان از مشاوره ای اختصاصی بهره می گیرد.

12 ساعت اصول و تکنیک های بازارگرمی بازاسازی و بازاریابی

4 ساعت مهارت های رهبری و ایجاد انگیزه در کارکنان

4 ساعت مذاکره پیشرفته

6 ساعت مهارت رفتار سازمانی

 

نظرات نوشته ها و گفته ها:

-       ش د . من در کارگاه های مهندس خویه( با خنده خویه خوبه) تونستم در جلسات شرکت خیلی موفق ظاهر شده و در شرکت ارتقا پیدا کردم

-       س. ا . ر . بهترین تمرین های مدیریتی زندگی را داشتم مخصوصا تمرینی که برای تن صدای من خیلی خوب بود تونستم به دیگران با قدرت بیشتری صبحت کن.

-       م س. مدیر عامل شرکت  م. ک .کارگاه های آقای خویه تحول عجیبی در میان من و بازاریاب ها و فروشنده ها ما ایجاد کرده است و فعال تر از گذشته شده اند ایشان انرژی خوبی به پرسنل من منتقل کرده اند.

-       مدیر فروش شرکت تولیدی صحت ...، خویه یعنی خلاقیت ، هم در سخنرانی های ایشان هم در کلاسهایشان هم در مطالبشان هم در کتابهایشان همیشه من خلاقیت را دیده ام

-       م ج ب. [3]مدیری یک شرکت بزرگ با گردش مالی 2000 میلیارد ریال در 6  سال در هر شرکتی که بوده از مشاوره های خصوصی آقای خویه استفاده می کند اذعان دارد که  هیچ وقت مهندس خویه را رها نخواهد کرد چون همیشه به روز،  خلاق و پر انرژی هستند.

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و در محل:

1-   صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی

2-   اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار

3-   هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی

4-   رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

5-   ...

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  و 09122991608 و 09372991608 تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های info@khooyeh.ir , khooyeh@gmail.com, khooyehali@yahoo.com

در ارتباط باشند.

در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان 09122991608 می باشد.

 

منشور مدیریت ایران

مشاوره،آموزش، تحقیق، اجرا

خدمات اجرای کارگاه های تخصصی در محل، مشاوره های و امور اجرایی

 

فرایند

زمان

سرمایه گذاری ( ریال)

1

مشاوره اولیه و آسیب شناسی سازمانی و گردآوری اطلاعات اولیه و مصاحبه اولیه با مدیران و کارکنان

1 الی 3 ساعت

در تهران: 1300000

خارج از تهران: 5000000

 

2

برنامه ریزی اختصاصی، سرفصل بندی، نیازسنجی، تهیه متریال های آموزشی

6 ساعت

600000

3

کلاس های سطح کارشناسان و فروشندگان تعداد  از 1 نفر الی 20 نفر

بستگی به میزان نیاز آموزشی

در تهران:هر ساعت 2500000

خارج از تهران: 7000000

4

کلاس ها و کارگاه های بین 20 تا 60 نفر

بستگی به میزان نیاز آموزشی

در تهران:هر ساعت 4500000

خارج از تهران: 9000000

5

سمینارهای بیشتر از 60 نفر

بستگی به میزان نیاز آموزشی

در تهران: هر ساعت 7000000

در استان های دیگر: 15000000

6

مشاوره های بازاریابی، فروش، تبلیغات، روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت و .... ( تلفنی و حضوری)

 

به طور کلی مشاوره هر ساعت بین 1000000 تا 100000000 ریال قابل مذاکره می باشد.

7

اجرای برنامه ها و سیستم های  مدیریت، بازاریابی ، فروش، تبلیغات و .... سازماندهی و برنامه ریزی های فروش و بازاریابی و ....

 

بر اساس مذاکرات و پیشنهادیه ارایه می گردد.

8

اجرای کلیه امور تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، بانک های اطلاعاتی، فروش، توزیع، کلوپ مشتریان، CRM و ...

 

بر اساس مذاکرات و پیشنهادیه ارایه می گردد.

نکته : تمامی هزینه ها و سرمایه گذاری ها بر اساس سازمان، استان، نوع صنعت، تعداد فراگیران، نوع سرفصل، نوع مشارکت آن سازمان، نوع برنامه و عملیات اجرایی و مدت دوره و همکاری قابل مذاکره می باشد.

 

 



[1] . برگرفته از مصاحبه های روزنامه شرق، شبکه 6 سیما، رادیو جوان، رادیو تجارت  و خبرگزاری دانشجویان ایران

[2] . برگرفته از مصاحبه های روزنامه شرق، شبکه 6 سیما، رادیو جوان، رادیو تجارت  و خبرگزاری دانشجویان ایران

[3] . از آوردن اسامی به علت امانتداری و اخلاق حرفه ای معذور هستیم.

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی