معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

بازاریابی مبلمان منزل و مبلمان اداری

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس : استاد علی خوبه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   مبلمان، دکوراسون و فرش

مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

فروش و بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرشو

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

 

 

علی خـوبه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرشbrand engineeringاستراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند
چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرشبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرشstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش-    تعریف جدید اصول مدیریت برند-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-   مهندسی ارزش برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهارت حفظ برند

-   مهارت کنترل برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

-    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

-    معاینه فنی برند

-   سبگ های برندسازی

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش

دوره های آموزشی ویژه مبلمان، دکوراسون و فرش

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مبلمان، دکوراسون و فرش-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک -   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-   مهارت بازاریابی مویرگی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مبلمان، دکوراسون و فرش     تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

 

کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

-   فروش خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش    و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

……………………………………………………………………………….

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در مبلمان، دکوراسون و فرش     و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار مبلمان، دکوراسون و فرش      بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی مبلمان، دکوراسون و فرش      رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش     چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده مبلمان، دکوراسون و فرش     موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش     خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان مبلمان، دکوراسون و فرش     بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش       و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش اشتباه های و خطاهای کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشمبلمان، دکوراسون و فرش     تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
14-16 تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 انواع مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهامبلمان، دکوراسون و فرش     تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرشکنترل هزینه های مبلمان، دکوراسون و فرش
16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش ، سیستم های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیمبلمان، دکوراسون و فرش     تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش     و مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش

  • انواع مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • سیستم هاتی مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی مبلمان، دکوراسون و فرش     براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی مبلمان، دکوراسون و فرش     ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق مبلمان، دکوراسون و فرش     ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های مبلمان، دکوراسون و فرش
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی مبلمان، دکوراسون و فرش
  • مدیریت کارکنان مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش ، سیستم های مبلمان، دکوراسون و فرش     پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  مبلمان، دکوراسون و فرش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در مبلمان، دکوراسون و فرش      و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی-    تفکر خلاق و سیستمی در مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در مبلمان، دکوراسون و فرش

ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در مبلمان، دکوراسون و فرش-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در مبلمان، دکوراسون و فرش

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

بازاریابی مبلمان منزل و مبلمان اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی