مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

800x600

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

مدرس: علی خویه....09372991608





 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

-    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی  

-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی  

-    تفکر خلاق و سیستمی در موسسات    آموزشی  

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در موسسات    آموزشی  

ارتقای مهارت

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در موسسات    آموزشی  

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در موسسات    آموزشی  

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۵۷
ali khooyeh
يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ق.ظ

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات زیبایی

800x600

سرفصل دوره زیبایی  و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات  زیبایی   

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه زیبایی

محتوای زیبایی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی زیبایی  و خدمات زیبایی   

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در موسسات    زیبایی    و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۵۴
ali khooyeh
800x600

سرفصل دوره های آموزشی در  مراکز پزشکی و درمانی  به شکل کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی و صنایع وابسته

مدرس: علی خویه

09372991608

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی 

محتوای آموزشی مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۴۹
ali khooyeh