مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

مشاوره بازاریابی و ریسک

مشاور بازاریابی و ریسک

مشاوره بازاریابی و ریسک

پیش از شروع کارآفرینی یا تولید، حتما از مشاوران بازاریابی و مشاوران ریسک راهنمایی بگیرید.

 
مطالعات مباحث مدیریتی نشان می‌دهد مقوله تولید و اشتغال با دانش مدیریت بازاریابی و مدیریت ریسک ارتباط مستقیم دارند.
در واقع هیچ دولت، کارآفرین صنعتی و سرمایه‌گذار بنگاه اقتصادی را نمی‌توان یافت که زمان برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی و تولید محصولات جدید به مطالعات بازار و شناسایی نیازهای مشتریان و ارزیابی دقیق معادله عرضه و تقاضا نیازی نداشته باشد. بدون بهره‌گیری از علم بازاریابی کارآفرینان به‌طور تصادفی هیچ بنگاه‌ اقتصادی راه‌اندازی نمی‌کنند. زیرا اگر تصمیمات گرفته شده برای احداث بنگاه‌های تولید خدمات و کالاها مبتنی بر واقعیت‌های اقتصادی و توان‌مندی‌های نیروی کار ملی نباشد و ظرفیت مصرف در بازارهای داخلی و خارجی به ‌طور دقیق در نظر گرفته نشود، بدون شک طرح‌های نو به شکست منجر خواهند شد.
مدیریت بازاریابی و ریسک
برای جلوگیری از شکست طرح‌های اشتغال‌زایی، در کنار مطالعات و بررسی اقتصادی طرح‌ها، به شناسایی عوامل و شرایطی نیاز است که موجب شکست این‌گونه طرح‌ها می‌شوند. با شناسایی موانع و معایب موجود و پیشِ‌رو، تصمیم‌گیرندگان و کارآفرینان خطر‌های موجود را شناسایی می کنند و قبل از وقوع بحران و شکست نسبت به جلوگیری از مخاطرات فیزیکی و غیرفیزیکی اقدامات لازم را صورت خواهند داد. این وظیفه در شرکت‌های تولیدی و خدماتی بر عهده مدیریت ریسک است.
در واقع در طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا، حضور دو مشاور از ابتدا ضروری است: مشاوران بازاریابی و مشاوران ریسک. زیرا امروزه هیچ کارآفرینی که با این دو مقوله آشنا باشد، پیدا نمی‌کنید که بدون بهره‌گیری از آنها وارد عرصه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی شده است. مطالعه علل شکست سنگین کارخانه اتومبیل‌سازی فورد در تولید اتومبیل‌های مدل ادسل نشان داد با یک اشتباه در طراحی تولید که بدون توجه به مقررات صنعتی حاکم بر جامعه صورت گرفت، میلیون‌ها دلار خسارت به کارخانه فورد تحمیل شد.
مدیریت ریسک، یک دانش فراگیر در تمام عرصه زندگی بشر است. معرفی دانش مدیریت ریسک به مدیران و کارآفرینان ایرانی یکی از بهترین اقداماتی است که دولت و سازمان‌های رسمی غیردولتی و دانشگاهی می‌توانند برای جلوگیری از اتلاف سرمایه‌گذاری‌ و هدررفت زمان انجام دهند بدون شک امروزه در تولید و اشتغال پایدار، بهره‌گیری از خدمات مدیریت بازاریابی و ریسک، غیرقابل اجتناب هستند.
kasbokarnews.ir

برچسب‌ها: مشاور بازاریابی و ریسکمدیریت بازاریابی و ریسکمشاوره بازاریابی و ریسکمشاور بازاریابی و فروش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۱
ali khooyeh