معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

۲۴
مهر
ولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی

استراتژی های نوین بازاریابی  و فروش مدرن

درصنایع دام و طیور

همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت   

مخاطبان دوره:

کشاورزان دامداران تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف تولید طیور و ...فروشندگان محصولات کشاورزی، بازاریان، کسبه، مدیران عامل صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی ، معاونت های مختلف، اصناف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی صنایع محصولات کشاورزی ، کارکنان بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور و....

شرکت های سرمایه گذاری در صنایع محصولات کشاورزی              شرکت های کارگزاری صنایع محصولات کشاورزی                          شرکت های تجاری صنایع محصولات کشاورزی

فعالان مالی و اقتصادی کشور صنایع محصولات کشاورزی          صندوق های سرمایه گذاری                     دانشگاههای کشور  دانشجویان رشته های مهندسی کشاورزی دامپزشکی و دامداری

 

 

هدف از دوره:

آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های و استراتژی های فروش در صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیریت واحد های فروش و بازاریابی در دوران بحران ورکود  تکنیک های بازاریابی بین الملل خرید و فروش واردات و صادرات شیوه ها و تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق برای بهبود پیشبرد و ایجاد تمایز در کسب و کار و  زندگی، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های بازاریابی و فروش خلاق، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق بازارسازی بازارداری و بازارگرمی برای ایجاد تمایز رقابتی در بخش فروش وبازاریابی، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی اشنایی با شیوه های بازاریابی....

استاد دوره:

علی خویه

سخنران و مدرس دانشگاه

مهمان و کارشناس برنامه های  اقتصادی و تجاری صداوسیما

مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتابهای پرفروش تکنیک های و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مدیریت و مهندسی فروش

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۱۶
مهر

معرفی کتابهای مدیریتی

مدیر در نقش مربی



نوشته: کن بلانچارد ، دان شولا
ترجمه: عبدالرضا رضایی نژاد
ناشر: سازمان فرهنگی فرا
عنوان اصلی: The Little Book of Coaching Motivating People to Be Winners
ناشر کتاب اصلی: Harper Business تعداد صفحات: 144
ویرایش اول
چاپ اول: 1380
شابک: 1-09-7092-964
شمارگان چاپ: 5000
قطع کتاب: رقعی

درباره کتاب:
کتاب " مدیر در نقش مربی " حاصل همکاری دو شخصیت بزرگ در صحنه علم و عمل است. پروفسور بلانچارد، نویسنده صاحب نام مدیریت و دان شولا، سرمربی افسانه ای فوتبال آمریکایی به کمک دانش و تجربیات یکدیگر، اثری را خلق کرده اند که یکی از پرفروش ترین کتابهای مدیریت می باشد که در سال 2001 به بازار آمده است.
کتاب مدیر در نقش مربی، مانند سایر کتابهای بلانچارد طراحی نو و جذاب دارد. پیامهای کتاب در قالبی ارائه شده که خواندن مکرر آن را دلپذیر می سازد.
مطالب و راهنمایی های این کتاب تنها به حوزه مدیریت سازمانها محدود نمی شود. هریک از ما در نقشهای مختلفی که در زندگی خود ایفا می کنیم، می توانیم در نقش یک مربی ظاهر شده و زندگی افرادی را به طور کلی دگرگون سازیم.

مردان مریخی، زنان ونوسی: در محیط کار



نوشته: جان گری
ترجمه: مهدی قراچه داغی
ناشر: پیکان
عنوان اصلی: Mars and venus in the workplace: a practical guid for improving... تعداد صفحات: 248
چاپ اول: 1382
شابک: 964-328-352-6
شمارگان چاپ: 3000
قطع رقعی/شومیز
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل 1/ مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار
فصل 2/ صحبت به زبانهای مختلف
فصل 3/ سهیم شدن احساسات از ونوسیها، غرولند کردن از مریخیها
فصل 4/ آقای حلال مسائل و کمیته پیشرفت اراده
فصل 5/ مردها به غارشان می روند و زنها حرف می زنند
فصل 6/ احساسات در محیط کار
فصل 7/ چرا مردها گوش نمی دهند...
فصل 8/ قوانین مریخی رفتارهای ونوسی
فصل 9/ مرزبندی
فصل 10/ کاستن استرس از طریق حمایت عاطفی
فصل 11/ حضور موفق در محیط کار
فصل 12/ امتیاز گرفتن در محیط کار
فصل 13/ توجه به تفاوتهای میان مردان و زنان

روان شناسی تبلیغات تجاری



نوشته: ماکس ساترلند
ترجمه: سیما قربانلو
ناشر: مبلغان
عنوان اصلی: Advertising and the mind of the consumer تعداد صفحات: 281
چاپ دوم: 1383
شابک: 964-90572-5-0
شمارگان چاپ: 5000
قطع وزیری

درباره کتاب:

ماکس ساترلند یکی از مدیران مؤسسه ی مارکت مایند تکنالوجیز است. وی همچنین از مسئولان مؤسسه ی ساترلند اسمیت پی تی وای لیمیتد است که از جمله 10 شرکت برتر تحقیقات بازار در استرالیا است. او در عین حال استاد بازاریابی در دانشکده ی بازرگانی دیوید سیم در دانشگاه موناش است.
پروفسور ساترلند دارای مدرک کارشناسی بازرگانی در رشته ی بازاریابی از دانشگاه نیوساوت ولز، مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی روان شناسی از دانشگاه سیدنی و مدرک دکترای روان شناسی از دانشگاه ایالتی کنت (ایالات متحده امریکا) است.
کتاب روان شناسی تبلیغات تجاری حاصل سال ها تجربه ی ساترلند در حوزه ی تبلیغات تجاری است. این کتاب، رمز و راز تأثیرات تبلیغات را می گشاید و برخی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف می کند. کتاب روان شناسی تبلیغات تجاری در وهله ی اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه ی تبلیغ تجاری هزینه می کنند؛ کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکت های تبلیغاتی. همچنین برای تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است.
فهرست مطالب:
بخش الف - چرا تبلیغ تجاری مدت های مدیدی است که همچنان به عنوان یک راز باقی مانده است؟
فصل 1- تأثیرگذاری بر افراد: اسطوره ها و ساز و کارها
فصل 2- تصور و واقعیت: دیدن چیزها به شکل های مختلف
فصل 3- «تبلیغ زیر آستانه ی حسی»: بزرگ ترین افسانه ی دوران
.........
فصل 9- محدودیت های تبلیغات
بخش ب- آنچه عمل می کند، آنچه عمل نمی کند و چرایی آن
فصل 10- ردیابی مستمر: آیا کسی در تعقیب شماست؟
فصل 11- عرضه ی محصول جدید: دوشاخه را زود از برق نکشید
فصل 12- برنامه ریزی راهبرد مبارزه ی تبلیغاتی در حول قفسه ی بایگانی ذهن مصرف کننده
..........

فصل 26- نتیجه گیری

معرفی چند کتاب مدیریتی

چرا درمانده ایم ؟ (جامعه شناسی خودمانی)



نوشته: حسن نراقی

ناشر: اختران تعداد صفحات: 168
ویرایش اول
چاپ ششم: 1382
شابک: 964-93170-3-1
شمارگان چاپ: 3000
قطع کتاب: رقعی
فهرست مطالب: مقدمه
با تاریخ بیگانه ایم
حقیقت گریزی و پنهان کاری ما
ظاهرسازی ما
قهرمان پروری و استبدادزدگی ما
خودمحوری و برتری جویی ما
بی برنامگی ما
ریاکاری و فرصت طلبی ما
احساساتی بودن و شعارزدگی ما
ایرانیان و توهم دائمی توطئه
مسئولیت ناپذیری ما
قانون گریزی و میل به تجاوز ما
توقع و نارضایی دائمی ما
حسادت و حسدورزی ما
صداقت ما
همه چیزدانی ما
و نمونه هایی دیگر از خلقیات ما
و اما سخن آخر

سیستم های مدیریت ایمنی و حفاظت صنعتی بر اساس استانداردهای بین المللی مدیریت ایمنی ISO 18000



نوشته: بهرام جلوداری ممقانی

ناشر: آزاده
عنوان اصلی: Occupational Health and Safety Systems According to International Safety Management Standards ISO 18000 تعداد صفحات: 143
ویرایش اول
چاپ دوم: 1379
شابک: 964-6204-60-0
شمارگان چاپ: 1500
قطع کتاب: رقعی
فهرست مطالب: مقدمه مؤلف
بخش اول: مدیریت کیفیت، محیط زیست و ایمنی
بخش دوم: استانداردهای مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای براساس استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9000
بخش سوم: استانداردهای مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای براساس استانداردهای بین المللی ISO 14000
بخش چهارم: مبانی حفاظت ایمنی و بهداشت صنعتی
منابع مورد استفاده
درباره مولف

فرایند برنامه ریزی آموزشی



نوشته: مشاوران یونسکو
ترجمه: فریده مشایخ
ناشر: مدرسه تعداد صفحات: 168
چاپ دوازدهم: 1382
شابک: 964-385-038-2
شمارگان چاپ: 5000
قطع رقعی
فهرست مطالب:
بخش نخست :آموزش در اجتماع در حال و تحول
بخش دوم: پیش بایستهای برنامه ریزی آموزشی

بخش سوم:تشخیص ڃ٘یها و کاستیهای نظام آموزشی

معرفی چند کتاب مدیریتی

مدیریت کار و زمان

نوشته: دبرا الکوک
ترجمه: سید اکبر میر حسینی، بهروز دری
ناشر: قدیانی تعداد صفحات: 111
چاپ دوم: 1382
شابک: 964-417-410-0
قطع رقعی

درباره کتاب:

می گویند: «وقت طلاست.» اما ما همچون طلا به وقت اهمیت نمی دهیم و اغلب، اتلاف وقت را به گردن دیگران می اندازیم. مدیریت صحیح کار و زمان، عاملی اساسی در موفقیت هر سازمان محسوب می شود. چنین مدیریتی اساساً معطوف به انظباط فردی است تا آنجا که عملکرد هر نظام را با عملکرد کاربران آن می سنجند. کتاب حاضر ما را یاری می دهد تا طلای گمشده راپیدا کنیم و به شیوه های درست در مراقبت از آن بکوشیم.
فهرست مطالب:
1. روان شناسی وقت

2. برنامه ریزی و اولویت بندی اهداف

3.مدیریت کار

4. نظام های مدیریت کار

5. با زمان بی رحم باش، با مردم مهربان

6. رفع موانع و عوامل مزاحم

7. تفویض اختیار

8. مدیریت جلسات

9. کار با منشی

فائق آمدن بر فشار روانی (مدیریت تنش)

ایجاد توازن بین کار و زندگ

مشاوره در مدیریت



نوشته: میلان کابر [کتابها]
ترجمه: غلامرضا نصیرزاده، بهمن رستگار
ناشر: سازمان مدیریت صنعتی [کتابها]
عنوان اصلی: Management Consulting Aguide to the Profession تعداد صفحات: 203
ویرایش اول
چاپ اول: 1373
شابک: fara1100075
شمارگان چاپ: 3000
قطع کتاب: وزیری
فهرست مطالب: مقدمه
فصل 1- ماهیت و هدف مشاوره مدیریت
فصل 2- دامنه و حدود خدمات مشاوره
فصل 3- رابطه بین مشاور و مشتری
فصل 4- مشاوره و تغییر
فصل 5- مشاوره و فرهنگ
فصل 6- ورود به موضوع
فصل 7- تشخیص
فصل 8- تدوین برنامه اجرایی
فصل 9- اجرا
فصل 10- اختتام فرایند

فهرست بازبینی برای تعالی عملیاتی



نوشته: الیور وایت
ترجمه: نسرین جزنی
ناشر: سازمان مدیریت صنعتی
عنوان اصلی: The Oliver Wight ABCD Checklist for Operational Excellence تعداد صفحات: 127
ویرایش اول
چاپ اول: 1375
شابک: fara1100079
شمارگان چاپ: 3000
قطع کتاب: وزیری
فهرست مطالب: یادداشت سازمان
دیباچه مترجم
مقدمه
چگونه از فهرست بازبینی استفاده کنیم
1- فرایندهای برنامه ریزی استراتژیک
2- فرایندهای افراد / تیم
3- کیفیت جامع و فرایندهای مستمر بهبود
4- فرایندهای توسعه محصول جدید
5- فرایندهای برنامه ریزی و کنترل
فرمولهای پیشنهادی

نمونه هایی از اندازه گیری های تکمیلی عملکرد برای فرایندهای برنامه ریزی و کنترل

چگونه جلسات را اداره کنیم؟، روش جدید تعاملی



نوشته: میشل دویل [کتابها]، دیوید استراوس [کتابها]
ترجمه: فلورا سلطانی تیرانی
ناشر: سازمان مدیریت صنعتی [کتابها]
عنوان اصلی: How to Make Meetings Work: The New Interaction Method. تعداد صفحات: 100
ویرایش اول
چاپ اول: 1375
شابک: fara1100080
شمارگان چاپ: 3300
قطع کتاب: وزیری
فهرست مطالب: مقدمه سازمان مدیریت صنعتی
پیشگفتار مترجم
فصل 1- چرا جلسات را اداره کنیم؟
فصل 2- چه اشتباهاتی در جلسات رخ می دهد؟
فصل 3- حافظه گروهی
فصل 4- چگونه راه حلهای برد/برد را پیدا کنیم؟
فصل 5- خلاصه روش تعاملی
فصل 6- چگونه می توانیم یک مجری خوب جلسه باشیم؟
فصل 7- چگونه می توانیم یک دبیر خوب جلسه باشیم؟
فصل 8- چگونه می توانیم یک عضو خوب گروه باشیم؟
فصل 9- چگونه یک رییس می تواند همچنان رییس بماند؟
فصل 10- چه مواقعی باید تشکلیل جلسه دهیم؟
فصل 11- چه نوع جلسه ای می خواهید برگزار کنید؟
فصل 12- چه کسانی باید در جلسه حضور داشته باشند؟
فصل 13- چند نفر باید در جلسه حضور داشته باشند؟
فصل 14- محل جلسه چگونه باید باشد؟
فصل 15- چگونه دستور جلسه تهیه کنیم؟
فصل 16- حل مساله در گروه، ابزارها
فصل 17- چگونه می توان روش تعاملی را در سازمان معرفی نمود؟
ضمیمه

آموزش مدیریت در 36 ساعت



نوشته: لستر بیتل [کتابها]
ترجمه: محمدعلی حقیقی، محمد مهدی علیمردانی
ناشر: سازمان مدیریت صنعتی [کتابها]
عنوان اصلی: The Mc Graw, Hill 36 Hour Management Course تعداد صفحات: 453
ویرایش اول
چاپ دوم: 1384
شابک: 964-6175-51-1
شمارگان چاپ: 3300
قطع کتاب: وزیری
فهرست مطالب: مقدمه سازمان
مقدمه مترجمین
روش مطالعه
بخش اول: آنچه از مدیران انتظار می رود
فصل 1- ماهیت منحصر به فرد کار مدیریتی
فصل 2- غلبه بر نیروهای محیطی
فصل 3- قدرت منابع انسانی
بخش دوم: آنچه مدیران انجام می دهند
فصل 4- برنامه ریزی
فصل 5- سازماندهی
فصل 6- کارگزینی
فصل 7- هدایت
فصل 8- کنترل
بخش سوم: مهارتهایی که مدیران آنها را پرورش داده و بکار می برند
فصل 9- تصمیم گیری، حل مسأله و نوآوری
فصل 10- مدیریت اطلاعات
فصل 11- پرورش مهارتهای متقابل شخصی
فصل 12- بهبود بهره وری

برای دوستان علاقه مندی که فرصت تحصیلات در رشته های مدیریت را ندارند ولی نیاز آنرا احساس میکنند ، مطالعه کتب زیر توصیه میشود :



1- اصول مدیریت ، هارولد کونتز- سیریل اودانل ، ترجمه محمد هادی چمران - انتشارات علمی

2- تئوری سازمان ، استیفن رابینز ، ترجمه دکتر مهدی الوانی ، انتشارات صفار

3- مبانی رفتار سازمانی ، استیفن رابینز ، ترجمه دکتر پارسائیان ، دفتر پژوهشهای فرهنگی

4- مدیریت استراتزیک ، دکتر علیرضا امیرکبیری ، نگاه دانش

5- کنترل کیفیت جامع ، جنی والر ، ترجمه دکتر کزازی ، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی

6- دوره عمر سازمان ، ایساک ادیزس ، ترجمه محمد کاوه سیروس ، دانشگاه امیر کبیر

7- مدیریت منابع انسانی ، دکتر اسفندیار سعادت ، سمت

8- مبانی مدیریت ، دکتر وحید قربانی ، انتشارات آذرباد

9- مدیریت بازاریابی ، دکتر احمد روستا ، سمت

10- اصول بازاریابی ، فیلیپ کاتلر ، ترجمه بهمن فروزنده ، نشر آتروپات

یادآور می‌شوم این فهرست دربرگیرنده‌ی کتاب‌هایی درباره رهبری و توان‌افزایی نیز هست که از نیازهایی اساسی مدیر است.

نام کتاب/نویسنده/مترجم/ناشر ایرانی

  • چگونه می توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد/دیل کارنگی/*/*
  • ساختن برای ماندن/جیم کالینز، جری پوراس/فضل اله امینی/فرا
  • رهبری تحول/جان کاتر/مهدی ایران نژاد پاریزی، مینو سلسله /موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت
  • هدف/الیاهو گلدرت، جف کاکس/داریوش نقشینه/پیک آوین
  • بهتر از خوب/جیم کالینز/فضل اله امینی/فرا
  • پنج دشمن کار تیمی/پاتریک لنچونی/فضل اله امینی/فرا
  • هفت عادت مردمان موثر/استیون کاوی/*/*
  • گام نخست، رهیدن از قانون های کهنه/مارکوس باکینگهام، کورت کافمن/عبدالرضا رضایی نژاد/فرا
  • راه تویوتا/جفری کی لایکر/سعید خرقانی، مهدی ایران نژادپاریزی، مینو سلسله/موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت
  • پنجمین فرمان/پیتر سنگه/حافظ کمال هدایت، محمد روشن/سازمان مدیریت صنعتی
  • برد/جک ولش، سوزی ولش/عبدالرضا رضایی نژاد/فرا
  • اقتصاد ناهنجاری های پنهان اجتماعی/استیون لویت، استیون دابنر/سعید مشیری/نشر نی
  • گاو بنفش/ست گادین/سید بهشاد یاسینی/فرا
  • سیستم تولید تویوتا: گذار از تولید انبوه به تولید ناب/تائی چی اوهنو/کاظم موتابیان /آموزه
  • جهان مسطح است/
  • ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری/جان ماکسول/مهدی قراچه داغی، ارمغان جزایری/پیکان
  • قورباغه را قورت بده!:۲۱ روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان/برایان تریسی/اشرف رحمانی، کورش طارمی/راشین (ویرایش سوم)
  • نیروی بیکران تفکر مثبت/نورمن وینسنت پیل/شهناز مجیدی/کتابدرمانی
  • مدیر یک دقیقه ای/کن بلانچارد، اسپنسر جانسون/*/*
  • گام دوم، کشف توانمندی ها/مارکوس باکینگهام، دونالد کلیفتون/عبدالرضا رضایی نژاد/فرا
  • چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟/اسپنسر جانسون/شمسی بهبهانی/اختران
  • کوه یخ ما دارد آب می شود: تغییر و موفقیت تحت هر شرایطی/جان کاتر،هولگر راتگبر/شایسته مهدی/آرامش
  • ماهی!/استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن/سحر کیانی/فرا
  • هوش هیجانی/دانیل گلمن/
  • جایگاه‌ سازی: نبردی در ذهن/ آل ریس، جک تروت/ ترانه قطب/ سیته
  • بازی‌های استراتژیک بازاریابی/ جان زاگولا، ریچارد تانگ/ علی عیاری/ فرا
  • استراتژی اقیانوس آبی/ چان کیم، رنه مابورن/*/*
  • انتخاب‌های هوشمندانه/رایفا، کینی، هاموند/سیاوش ملکی‌فر/موسسه فرهنگی انتشارات کرانه علم
  • استراتژی رقابتی/ مایکل پورتر/ جهانگیر مجیدی، عباس مهرپویا/ رسا
  • تفکر ناب/ جیم ووماک، دان جونز/آزاده رادنژاد/ آموزه
  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر