معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

سمینارها و کارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰۵:۳۵ ق.ظ

 

 

 

 

تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

29  بازاریابی صنعتی
2  روشهای پیش بینی فروش 30  استفاده از هوش هیجانی در محیط کار
 ( هوش هیجانی در مدیریت بازار )
3  نقش منشی ها در بازاریابی و فروش 31  مدیریت تمایز
4  مهارتهای لازم برای فروشندگی حرفه ای 32  مدیریت بر ضمیر بازار
5  روانشناسی مصرف کننده 33  مهارتهای لازم برای کارکنان توزیع
6  مدیریت امور نمایندگی های فروش 34  اناگرام (تیپهای نه گانه انسان)
7  مدیریت برند 35  مهارت های ارتباطی و نقش آن در اثر بخشی فروش
8  بررسی عوامل و موانع رضایتمندی مشتریان 36  مدیریت کارکنان فروش
9  ارزیابی و ارتقای برنامه های فروش 37  مدیریت خدمات پس از فروش
10  تجزیه و تحلیل استراتژیک بازار 38  تکنیکهای تک فروشی
11  مدیریت بازاریابی در راستای پیوستن به WTO 39  روشهای اندازه گیری رضایت مشتریان
12  بازاریابی استراتژیک 40  تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی
13  بازاریابی بین المللی 41  ارزیابی اثربخشی تبلیغات
14  مدیریت خرید و سفارشات خارجی 42   WTOتفکر جهانی  
15  اصول بازار یابی خدمات 43  آشنایی با اصول تجارت مدرن
16   بازاریابی بدون تبلیغات 44  قراردادهای بین المللی همکاری های صنعتی
17   بازاریابی هوشمند 45  مدیریت بازاریابی
18  قیمت گذاری 46  بازاریابی ازطریق پست الکترونیکی
19  مدیریت بازاریابی استراتژی محور 47  بازاریابی در مؤسسات و شرکت خدماتی
20  بازاریابی نفر به نفر 48  مدیریت بازاریابی و مهارتهای ارتباطی در صنعت
 گردشگری
21 تکنیکهای بازاریابی و فروش الکترونیکی 49  دوره جامع تحقیقات بازاریابی
22  تکنیکهای فروش حرفه ای 50  بازرایابی صادرات
23  مهارت های فروش رودررو 51  اصول مذاکرات و قراردادهای بین المللی
24  مدیریت فروشگاهی 52  مدیریت صادرات
25  سرپرستی فروش  53  اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار در فضای رقابتی
26  تکنیکهای عمده فروشی 54  اصول و فنون و هنر مذاکره
27  شیوه های تولید و معرفی برند جدید 55  بازاریابی و تکنیک های فروش حرفه ای بیمه
28  کاربرد آمار در تحقیقات بازاریابی 56  ارزیابی و ارتقای شیوه های توزیع
57  محاسبه ارزش اقتصادی مشتریان
- مشتری نوازی
1  روانشناسی ارتباط با مشتریان 10  بهره گیری مؤثر از زبان کلامی و غیر کلامی در بازار
2  مشتری نوازی مدرن 11   بازاریابی و مشتری نوازی
3  مهارتهای مشتری نوازی 12  سنجش رضایت مشتریان و راهکارهای بهبود آن
4  مشتری نوازی و بانکداری 13  مدیریت مشتریان وفادار
5  مهارت ها و تکنیکهای ارتباطات اثربخش 14  راهکارهای توسعه مشتریان
6  اصول و فنون مشتری نوازی 15  بازاریابی و مشتری نوازی در بانک
7  مدیریت ارتباط با مشتریان  (CRM) 16  مهارتهای مصاحبه استخدامی
 (استخدام کارکنان مشتری نواز)
8  سازمان مشتری نواز    
9  مهارتهای برخورد با مشتریان شاکی    
- تبلیغات
1  روانشناسی تبلیغات تجاری 7  تبلیغات شبکه ای
2  اصول و مفاهیم تدوین کمپین تبلیغاتی 8  فرمولهای اثربخشی تبلیغات
3  بازاریابی بدون تبلیغات 9  استراتژیهای نوین تبلیغات و بازاریابی
4  تبلیغات اینترنتی خلاق 10  تبلیغ و ضد تبلیغ
5  تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات تجاری 11  تبلیغات الکترونیکی(Electronic Advertising)
6  اصول مهندسی تبلیغات 12  مدیریت تبلیغات بازار
- بازرگانی
1  اینکوترمز 4  مفاد قراردادهای بازرگانی خارجی
2  مقررات صادرات و واردات 5  حقوق صاحبان کالا در گمرک
3  روشهای پرداخت در معاملات خارجی 6  مدیریت انبار و انبارداری
7  اصول گمرگی و ترخیص کالا
  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی