معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی
کتاب های علی خویه،مدرسه بازاریابی ایران، سخنرانی های انگیزشی خویه،مدرسه فروش ایران،مدرسه تبلیغات ایران، مدرسه برند ایران،سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت،مهندسی نام و نشان تجاری،مهندسی بازار و بازاریابی،تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی،مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی،ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات،تبلیغات و بازاریابی پست مدرن،منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات،سمینارها و سخنرانی های علی خوبه،ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC،روانشناسی بازاریابی فروش و..،پیشبرد فروش،مدیریت و مهندسی برند،مدیریت زنجیره تامین scm، تحقیقات بازاریابی،استانداردسازی،تبلیغات خلاق،فروش ایرانی،TRIZ خلاقیت در ...،بازاریابی پارتیزانی چریکی،مدیریت فروشگاه مهندسی فروش،مدیریت ارتباط با مشتری CRM،روانشناسی مشتری،مرچندایزینگ merchandising،عمده فروشی و خرده فروشی،کانال های توزیع پخش،مدیریت فروشگاه،مدیریت برند نام و نشان تجاری،خدمات پس از فروش،روانشناسی ارتباط با مشتری،مشتری مداری و مشتری یاری،بانک بازاریابی،دپارتمان بازاریابی،کلینیک بازاریابی،کلینیک بازاریابی و فروش،مدرسه بازاریابی و فروش،اخبار بازاریابی و فروش،بازاریابی خدمات،تجارت بین الملل،کلینیک بازاریابی،آکادمی بازاریابی و تبلیغات،برندسازی،برندسازی فروشگاهی،مهندسی برند، انجمن مهندسی فروش و بازاریابی،انجمن مهندسی تبلیغات،مرکز آموزش بازرگانی،مرکز آموزش بازاریابی و فروش،انجمن برند ایران،انجمن مهندسی فروش ایران،مهندسی فروش املاک و مستغلات،انجمن مدیریت و مهندسی برند،مدرسه تحقیقات بازاریابی،پورتال تحقیقات بازاریابی ایران،شبکه بازاریابی و فروش،باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات،کانال های توزیع و پخش،تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات،خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین، اخبار خویه،راز تجارت،مدیریت و مهندسی رسانه،مشاور بازاریابی تبلیغات،کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه،هوش مصنوعی در بازاریابی،کلاس مدیریت و مهندسی فروش،مهندسی فروش و تبلیغات،مهندسی رسانه،بازاریابی خلاق، فروش خلاق،خدمات پس از فروش، خدمات پس از فروش، راهنمای تحقیقات بازار،سخنرانی بازاریابی،سخنران،وبلاگ تحقیقات بازاریابی ،انجمن بازاریابی و تبلیغات ایران،شبکه بازاریابی فروش ایران،انجمن مهندسی برند ایران،مدیریت فروش،وبلاگ بازاریابی ،بازاریابان،بازاریابان ایرانی،مدرسه تبلیغات ایران،کلینیک برندسازی،بازاریابی خدمات،بازاریابی خدمات2،وبلاگ منشور تبلیغات،بازاریابی مدرن،مدیریت ارتباط با مشتری،خدمات پس از فروش،چیدمان فروش ، مرچندایزینگ سمپلینگ،باشگاه فروشندگان،بهترین فروشندگان ایران،باشگاه فروشندگان موفق،باشگاه بهترین فروشندگان بازاریابان ،بهترین فروشندگان،2بهترین فروشندگان،بهترین فروشندگان3،مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات،کلینیک بازاریابی 4،کلینیک بازاریابی 2،برنامه ریزی بازار،برنامه بازاریابی،بانک بازاریابی،کلینیک بازاریابی و فروش،اخبار بازاریابی4،اخبار بازاریابی7،فروشگاه بازاریابی،مرکز بازاریابی، باشگاه بازاریابی،کمپین تبلیغات مدیریت تبلیغات،کمپین تبلیغات مدیریت تبلیغات،وبلاگ بازار،بانک بازاریابی8،بانک بازاریابی4،معلم بازاریابی،آموزش بازاریابی،آموزش بازاریابی6،مدیریت و بازاریابی اسپانسر، اسپانسرشیپ،اسپانسرشیپ حامیان مادی و معنوی،بازاریابی سیاسی،چیدمان فروشگاه،بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،مدیریت استراتژیک توزیع و پخش،نوابغ فروش،آکادمی بازاریابی و فروش،نوابغ فروش5،تجارت بین الملل بازرگانی بین الملل،مدرسه بازرگانی ایران،مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران، مرکز آموزش بازرگانی ایران2،مرکز آموزش بازرگانی تجارت و بازاریابی،مرکز آموزش بازاریابی ایران6،مرکز آموزش بازرگانی ایران9،مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران5،مرکز تحقیقات بازار ایران،دپارتمان تحقیقات بازار ایران، سازمان تحقیقات بازاریابی ایران،سیستم تحقیقات بازاریابی ایران،کلینیک تحقیقات بازاریابی ایران،کلینیک تحقیقات بازاریابی ایران،مدیریت تحقیقات بازاریابی ایران،سیستم تحقیقات بازاریابی ایران،مدرسه تحقیقات بازاریابی ایران دپارتمان ، تحقیقات بازاریابی ایران،کلینیک مدیریت ارتباط با مشتریان،کلینیک مدیریت ارتباط با مشتریان،دپارتمان مدیریت ارتباط با مشتریان،سیستم مدیریت بازاریابی ایران مدرسه مدیریت بازاریابی ایران،شبکه بازاریابی و تبلیغات ایران،شبکه بازاریابی و فروش ایران،انجمن بازاریابی و تبلیغات ایران،انجمن مهندسی تبلیغات ایران،انجمن برند ایران،انجمن مدیریت و مهندسی برند،انجمن مهندسی فروش ایران،انجمن بازاریابی تجاری ایران،برنامه بازاریابی،اخبار بازاریابی marketing news،بازاریابی خدمات،کانال های بازاریابی ،مدیریت فروش،آکادمی و کلینیک منشیگری و مسولین دفاتر،فروشندگان حرفه ای ،برندسازی ،مهندسی برند،مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات مدرسه تبلیغات،مدرسه تبلیغات ایران،تحقیقات بازاریابی،آکادمی برند کلینیک برند دپارتمان برند،کلینیک بازاریابی و فروش املاک و ساختمان،برندسازی آکادمی برند ، برندسازی کلینیک برند،آقای فروش فروشندگان حرفه ای،چیدمان فروشگاه مهندسی فروش،مدیریت روابط عمومی،مهندسی برند، آکادمی برند، برندسازی، مدیریت نام و نشان تجاری،مدیر فروش،دپارتمان فروش تکنیک های فروش اصول و فنون فروش،خرده فروشی عمده فروشی، توزیع مویرگی،دپارتمان بازاریابی و فروش،مدیریت برند مهندسی برند برندسازی ،کلینیک برند،مرکز آموزش بازرگانی،مدرسه بازرگانی ایران،تجارت بین الملل،مدرسه تبلیغات ایران،بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،مدیریت برند ،کلوپ مشتریان،ان ال پی ،مدیریت بازاریابی،مدرسه فروش ایران،مدرسه بازاریابی ایران،بازرگانی بین الملل،بازاریابی خلاق،فروش حضوری،مدیریت فروشگاه،بازاریابی بیمه،وبلاگ فروش،وبلاگ تبلیغات مهندسی برند آکادمی برند،فروشندگان ایرانی،کانال های بازاریابی ،تجارت بین الملل بازاریابی بین الملل،مهندسی تبلیغات،مدرسه خلاقیت ایران،زنان فروشنده،فروشنده،مدیریت محصول ،قیمت گذاری ،روانشناسی فروش،مهندسی برند ،کلینیک برند،انجمن صنفی تبلیغات ایران،تحقیقات بازاریابی،مجله برند،سبک های تبلیغات،وبلاگ تبلیغات،منشور مدیریت فروشگاه بازاریابی،مدیریت فروش،مدیریت فروش،مدیریت تبلیغات،تریز مهندسی خلاقیت،ان ال پی،روابط عمومی،ترفیع پیشبرد فروش ،مدیریت و بازاریابی اسپانسر، اسپانسرشیپ،تریز،مهندسی فروش،آکادمی مهندسی برند دپارتمان برندسازی وبلاگ برند و مدیریت برند،خدمات پس از فروش،خدمات پس از فروش2،خدمات پس از فروش5،مرچندایزینگ بازارپردازی سمپلینگ چیدمان فروش، مشاوره بازاریابی و فروش،مشاور بازاریابی،مشاوره بازاریابی و تبلیغات،مشاور تبلیغات،مشاور فروش، مهندسی فروش،مهندسی بازاریابی،تحقیقات بازاریابی،آموزش بازاریابی، بازاریابی خلاق،تکنیک های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،مشاوره مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مشاوره بازاریابی و فروش،شبکه مشاوره بازاریابی و فروش،آکادمی مشاوره بازاریابی،آکادمی بازاریابی و فروش،کلینیک بازاریابی و فروش،انجمن مشاوره بازاریابی،وظایف مشاور بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی و فروش،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مشاور مدیریت، وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات بازاریابی،علی خویه، مشاوران بازاریابی،مشاوران تبلیغات،مشاور برند و برندسازی،  مشاور قیمت گذاری،مشاور پیشبرد فروش،مشاور افزایش فروش،مشاور مدیریت محصول،مشاور برنامه بازاریابی،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مشاور پیام های تبلیغات،مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش،کتاب مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات،مشاور مدیریت فروش،مشاور مدیریت بازاریابی،مولف و نویسنده بازاریابی تبلیغات مذاکره فروش و ارتباطات،مشاور حرفه ای،  مرکز مشاوره بازاریابی ایران،دفتر مشاوره بازاریابی و فروش ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مشاور تحقیقات بازاریابی ایران،مشاور آنالیز بازار،ویژگی های مشاور بازاریابی،مشاور بازاریابی اثربخش، افزایش فروش،مشاور فروش مویرگی،مشاور شرکت های پخش و توزیع،مشاور برنامه ریزی بازار،مشاور برنامه بازاریابی و تبلیغات، تحقیقات بازاریابی،تحلیل بازار و عوامل بازار،تحقیقات بازار،مهندسی بازار،تکنیک های تحقیقات بازاریابی،مدیریت تحقیقات بازاریابی،اصول تحقیقات بازاریابی،مشاور تحقیقات بازاریابی،آنالیز بازار،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران،باشگاه تحقیقات بازاریابی،کلوپ تحقیقات بازار ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات بازار ایران،اتاق تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار،روش های مطالعه و بررسی بازار،روشهای تحقیق بازاریابی،تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،انواع تحقیقات بازاریابی،مشاور مهندسی فروش،مشاور فروش،مشاور تحقیقات بازار،پرسشنامه تحقیقات بازار،پژوهش بازار،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای بازار،تحلیل سهم بازار،آنالیز فروش و بازاریابی،برنامه ریزی بازار، برنامه ریزی فروش،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات بازاریابی،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات بازاریابی میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل بازار،کارگاه تحقیقات بازار،تحقیقات بازار توسط گروه کانون،تیم تحقیقات بازار،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ بازار،کاربرد تحقیقات بازاریابی،تحلیل رقابت،تخمین بازار،ابزارهای مطالعه بازار،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات بازار،کلینیک تحقیقات بازار،سیستم تحقیقات بازاریابی،پورتال تحقیقات بازار،پروپوزال تحقیقات بازاریابی،مرکز تحقیقات بازار ایران،آکادمی تحقیقات بازار ایران،انجمن تحیقیقات بازاریابی،شناخت بازار، تجزیه و تحلیل بازار،مدرسه تحقیقات بازاریابی،تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،بازارسازی،مشاوره بازاریابی،مهندسی فروش،تحلیل بازار،مدیریت محصول،بازارسنجی،مشتری سنجی،مشاور بازاریابی،سمپلینگ،تحقیقات بازار صادرات،بازاریابی صادرات،تحقیقات بازاریابی کاربردی،کتاب تحقیقات بازاریابی،تحقیقات بازاریابی در 30 روز،وظایف محقق بازار،تحقیقات بازارسازی،تکنیک های بازارسازی،کلاسهای بازارسازی،معاینه واحد بازاریابی و فروش،marketing research department،تحقیقات بازاریابی کیفی،تحقیقات بازاریابی کمی،تحقیقات بازاریابی اجرایی،تحقیقات بازاریابی حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی، marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در بازاریابی،پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش،تحقیقات بازار کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در بازاریابی، مجری تحقیقات بازاریابی،مدرس تحقیقات بازاریابی،marketing research in iran،consumer behavior research، imc research،تحقیقات ارتباطات بازاریابی،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری    تحقیقات بازاریابی، تحلیل بازار و عوامل بازار، تحقیقات بازار، مهندسی بازار، تکنیک های تحقیقات بازاریابی، مدیریت تحقیقات بازاریابی، اصول تحقیقات بازاریابی، مشاور تحقیقات بازاریابی، آنالیز بازار، تحقیقات مشتری، تحقیقات برند، شیوه تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران، باشگاه تحقیقات بازاریابی، کلوپ تحقیقات بازار ایران، تحقیقات عادت مصرف کننده، دپارتمان تحقیقات بازار ایران، اتاق تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار، روش های مطالعه و بررسی بازار، روشهای تحقیق بازاریابی، تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار، انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریا، انواع تحقیقات بازاریابی، مشاور مهندسی فروش، مشاور فروش، مشاور تحقیقات بازار، پرسشنامه تحقیقات بازار، پژوهش بازار، تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای، تحقیقات بسته بندی و نام تجاری، مطالعه رقبای بازار، تحلیل سهم بازار، آنالیز فروش و بازاریابی، برنامه ریزی بازار، برنامه ریزی فروش، برنامه ریزی مشتری، گروه کانون در تحقیقات بازاریابی، تحقیقات برند و نام و نشان، تحقیقات بازاریابی میدانی، نظرسنجی مشتریان، رضایت سنجی مشتریان، رفتار سنجی مصرف کنندگان، ارزیابی برند، ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان، تحقیق عوامل بازار، کارگاه تحقیقات بازار، تحقیقات بازار توسط گروه کانون، تیم تحقیقات بازار، تحقیقات برندسازی، مونیتورینگ بازار، کاربرد تحقیقات بازاریابی، تحلیل رقابت، تخمین بازار، ابزارهای مطالعه بازار، عادات رسانه ای مصرف کننده، فرایند تحقیقات بازار، کلینیک تحقیقات بازار، سیستم تحقیقات بازاریابی، پورتال تحقیقات بازار، پروپوزال تحقیقات بازاریابی، مرکز تحقیقات بازار ایران، آکادمی تحقیقات بازار ایران، انجمن تحیقیقات بازاریابی، شناخت بازار، تجزیه و تحلیل بازار، مدرسه تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی، مرچندایزینگ، تحقیقات رفتار مصرف کننده، بازارسازی، مشاوره بازاریابی، مهندسی فروش، تحلیل بازار، مدیریت محصول، بازارسنجی، مشتری سنجی، مشاور بازاریابی، سمپلینگ، تحقیقات بازار صادرات، بازاریابی صادرات، تحقیقات بازاریابی کاربردی، کتاب تحقیقات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی در 30 روز، وظایف محقق بازار، تحقیقات بازارسازی، تکنیک های بازارسازی، کلاسهای بازارسازی، معاینه واحد بازاریابی و فروش، marketing research department، تحقیقات بازاریابی کیفی، تحقیقات بازاریابی کمی، تحقیقات بازاریابی اجرایی، تحقیقات بازاریابی حرفه ای، تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی، marketing research، marketing research clinic، اقدام پژوهی در بازاریابی، پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش، تحقیقات بازار کیفی، quality markeitng research، روش های تحقیق کیفی در بازاریابی، مجری تحقیقات بازاریابی، مدرس تحقیقات بازاریابی، marketing research in iran، consumer behavior research، imc research، تحقیقات ارتباطات بازاریابی، تحقیقات رفتار مخاطبان، اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،، تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری، تحقیقات بازار تحقیقات مشتریان رضایت سنجی مشتریان، آنالیز مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، آنالیز و ارزیابی رضایت مشتریان به صورت علمی، مراحل تحقیقات بازاریابی، تحقیقات اکتشافی بازاریابی، ابزارهای تحقیقات بازار، امکانات تحقیقات بازار، مرحله جمع آوری اطلاعات میدانی بازار، تجزیه و تحلیل و گزارش تحقیقات بازار، هزینه های تحقیقات بازار، خطاهای تحقیقات بازار، advertise research، تحقیقات رسانه های تبلیغات بازاریابی، تحقیقات کانال های توزیع، آنالیز پیام ها و شعارهای تبلیغ، تحقیق اکتشافی، فرموله کردن تحقیقات بازاریابی، روش های گردآوری اطلاعات بازار، مصاحبه های عمقی و فرافکن در تحقیقات بازار، 2- تحقیق در زمینه محصول، 1- تحقیق در زمینه بخش بندی بازار، 3- تحقیق در مورد قیمت گذاری، مثالهایی از تحقیقات جل مسئله : 1- تحقیق در زمینه ب، انجمن علمی تحقیقات بازاریابی، انجمن مجازی تحقیقات بازاریابی ایران(۱
  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی