مدرس و مشاور بازاریابی و مهندسی فروش , استاد بازاریابی و مهندسی فروش , تدریس بازاریابی و مهندسی فروش , سخنران بازاریابی و مهندسی فروش, آموزش بازاریابی و مهندسی فروش, دوره بازاریابی و مهندسی فروش,
مدرس و مشاور بازاریابی استاد بازاریابی معلم بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی.
دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی
افزایش فروش- استاد مهندسی فروش- روش های افزایش فروش - مهندسی فروش- مهندسی فروش و بازاریابی مدرس مهندسی فروش- همایش مهندسی فروش- کنفرانس مهندسی فروش- کلاس مهندسی فروش - سخنران مهندسی فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
محبوب ترین مطالب

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دامداری و کشاورزی دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع دام وطیور همایش بازاریابی و فروش در صنایع دام و طیور و آبزیان مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان بازاریابی دامداری   بازاریابی کشاورزی بازاریابی در صنایع دامداری و کشاورزی و صنایع وابسته به دامداری مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی -    اصول مدیریت بازاریابی -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی -    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی -    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار -    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی -    اصول و تفکر مشتری مداری ارتقای مهارت و تکنیک -    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت دام و طیور و آبزیان -    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) -    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت بازارگرمی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت بازارسازی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت بازار سنجی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت های رفتاری -    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) -    مهارت های تحقیقات بازاریابی -    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده -    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت دام و طیور و آبزیان -    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت دام و طیور و آبزیان -    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان -    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت دام و طیور و آبزیان -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان   کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر  www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com             سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت فروش حرفه ای در صنعت دامداری و کشاورزی مدرس: علی خویه www.khooyeh.com   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده -    اصول فروشندگی ارتقای بینش -    مدیریت در فروش صنعت دام و طیور و آبزیان -    تفکر خلاق و سیستمی -    مهندسی فکر ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) -    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای -    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت مدیریت زمان در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت های رفتاری در صنعت دام و طیور و آبزیان -    زبان بدن -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت دام و طیور و آبزیان -        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت دام و طیور و آبزیان -    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM -    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان -    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان -    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت دام و طیور و آبزیان -    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها -    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان -    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان -    چاشنی های فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان -    فروش خلاق در صنعت دام و طیور و آبزیان کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی          سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت برند در صنعت دام و طیور و آبزیانتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان مدیریت برند در صنعت دام و طیور و آبزیان نام و نشان سازی کاربردی مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت دام و طیور و آبزیان -    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان -    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت دام و طیور و آبزیان ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند  در صنعت دام و طیور و آبزیان -    تعریف جدید اصول مدیریت برند -    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند -    تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت برند داری در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت برند شناسی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند -    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند -    مهندسی ارزش برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت تحقیقات برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت حفظ برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت کنترل برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت هویت سازی برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -     معاینه فنی برند در صنعت دام و طیور و آبزیان -    سبگ های برندسازی در صنعت دام و طیور و آبزیان -    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی               مدرس دوره مهندس علی خویه 09122991608www.khooyeh.com      www.alikhooyeh.blogfa.com   www.gmas.ir در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی مدرس دانشگاه و سخنران مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و .... تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی و  . . . . ..... نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com   سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیانتولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان  به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت دام و طیور و آبزیان  بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت دام و طیور و آبزیان  رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند. در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت دام و طیور و آبزیان، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود. سرفصل های سمینار: ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف) ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟ ۳/ صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان  چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان چیست؟ ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان خود دارد؟ ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟ ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان ۵/ پرسش و پاسخ گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح مدت برگزاری: ۴ ساعت چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟ چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟ آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟ شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟    سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیان همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com مدت زمان سمینار: برخی از سرفصل های دوره:   تیپ شناسی مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیانروانشناسی مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیانشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت دام و طیور و آبزیانروش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان   و انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ... در صنعت دام و طیور و آبزیانان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت دام و طیور و آبزیانمشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانروابط عمومی خلاق و موثر در صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت دام و طیور و آبزیاندام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت دام و طیور و آبزیانزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن در صنعت دام و طیور و آبزیانالف)اعصاب‌و شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی ج)برنامه‌ریزی نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیاناصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت دام و طیور و آبزیانفرایند مدلسازی در صنعت دام و طیور و آبزیاناصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران   (در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)  www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com   دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش اساتید دوره:  علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )    مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان) برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته   روز اول روز دوم 9-11 مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات 11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش 14-16 تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش 16-18 کارگاه کارگروهی انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته   روز اول روز دوم روز سوم 9-11 مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف  و خدمات پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... 11-13 انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش 14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات 16-18 کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش    سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات در صنعت دام و طیور و آبزیانچک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت  و خدمات پس از فروش سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیاننرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت  تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیاننگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانکنترل هزینه های خدمات کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان   مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com www.marketingschool.blogfa.com   www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com             کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com      www.gmas.ir   سرفصل دوره آموزشی کاربردی سرپرستی اثربخش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت -    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت -    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش -    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن -    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار -    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و -    مدیریت استرس در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و -    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و -    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و -    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن -    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر -    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش -    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی -    مهارت ارائه مؤثر مطالب -    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و -    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
ali khooyeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی