معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

مدرس فروش مهندس علی خوبه

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

www.khooyeh.ir و khooyeh.com, [08.07.17 10:52]
[Forwarded from آموزش، مشاوره، تحقیق، اجرا]
Www.mooyragi.ir (پخش،توزیع و فروش (گرم و سرد:
Www.mooyragi.ir (پخش،توزیع و فروش (گرم و سرد:
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

مدرس فروش مویرگی، مدرس فروش، استاد فروش، مدرس CRM، مدرس بازاریابی مویرگی، مشاور فروش مویرگی، سخنران فروش، مدرس استقرار فروش مویرگی، مدرس پخش و توزیع مویرگی


@moyragi  
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
 
      شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.
       هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

مدرس:
علی خویه
Www.marketingdoctor.ir  


   محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش مویرگی
مدرس؛ علی خویه www.gmas.ir
(8 ساعت)

-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .

مدیریت روابط مشتری (CRM)
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com
(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)

-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش مویرگی  
مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir  
(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

مدرس فروش مویرگی، مدرس فروش، استاد فروش، مدرس CRM، مدرس بازاریابی مویرگی، مشاور فروش مویرگی، سخنران فروش، مدرس استقرار فروش مویرگی، مدرس پخش و توزیع مویرگی
علی خویه
پخش مویرگی فروش مویرگی
Www.mooyragi.ir

www.khooyeh.ir و khooyeh.com, [08.07.17 10:52]
[Forwarded from آموزش، مشاوره، تحقیق، اجرا]
سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی  محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی  -    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع
- مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش
ارتقای بینش  -    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش
- انواع توزیع در کنار فروش
ارتقای مهارت  -    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع
-    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش
-    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع
-    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور
-    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور
-    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی  -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
-        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش
-        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش
-    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع
-    10 نقطه کور در مدل فروش و توزیع
-    10 اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های مدل فروش تلفنی
-    پیگیری و ارزیابی مدل فروش
-    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
-    چاشنی های مدل فروش
-    مدل فروش خلاق
کارگاه  -    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
همراه با ارایه مدرک معتبر

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی


استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608

www.khooyeh.ir و khooyeh.com, [08.07.17 10:52]
[Forwarded from پخش،توزیع و فروش مویرگی گرم و سرد شبکه ای هیبریدی و ....]
مدرسه فروش ایران در شرکت ها به صورت خصوصی در محل سازمان ها برگزار می کند.
www.saleschool.blog.ir
www.gmas.ir

سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش حرفه ای و مهندسی فروش اجرایی.

مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir
 Www.khooyeh.com
Www.marketingdoctor.ir
.🍁 مهارت های فروشندگان حرفه ای
.🍁 آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای
.🍁 تکنیک های مدرن فروش حرفه ای
. 🍁آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان.
.  🍁مدل foa در فروش حرفه ای
.🍁آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار
.🍁 چگونگی شکستن قفل فروش
Www.doctorsales.ir
🍁تکنیک های افزایش سطر فاکتور
🍁افزایش پوشش فروش
🍁روش های افزایش فروش ریالی و سطری
🍁تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش
🍁تکنیک های بهبود وصول هدف
🍁تکنیکهای کاهش مرجوعی
🍁تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر
🍁تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش
🍁تکنیک های چانه زنی موثر
🍁مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری
.🍁 همراه با اجرایی فیلم  کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی (case study)
khooyeh.ir
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1-  صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2-  اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3-  هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4-  رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
http://www.marketingdoctor.ir