مدرس فروش مهندس علی خوبه
www.khooyeh.ir و khooyeh.com, [08.07.17 10:52]
[Forwarded from آموزش، مشاوره، تحقیق، اجرا]
Www.mooyragi.ir (پخش،توزیع و فروش (گرم و سرد:
Www.mooyragi.ir (پخش،توزیع و فروش (گرم و سرد:
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
@moyragi
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی
مدرس:
علی خویه
Www.marketingdoctor.ir
محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (16 ساعت)
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی در بازاریابی؛ فروش مویرگی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی در فرایند فروش مویرگی حرفه ای؛ فروش مویرگی حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیکهای فروش مویرگی (8ساعت)
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB
برنامهریزی فروش مویرگی
مدرس؛ علی خویه www.gmas.ir
(8 ساعت)
- تکنیکهای هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (CRM)
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com
(16 ساعت)
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی و روابط عمومی (8 ساعت)
- تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی
مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir
(8 ساعت)
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
علی خویه
پخش مویرگی فروش مویرگی
Www.mooyragi.ir
www.khooyeh.ir و khooyeh.com, [08.07.17 10:52]
[Forwarded from آموزش، مشاوره، تحقیق، اجرا]
سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
- اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع
- مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش
ارتقای بینش - مدیریت و سرپرستی در مدل فروش
- تفکر خلاق و سیستمی
- مهندسی توزیع و لجستیک در فروش
- انواع توزیع در کنار فروش
ارتقای مهارت - مهارت مهندسی مدل های فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
- فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع
- مهارت نظارت کارکنان مدل فروش
- مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر و سرپرستی مدل فروش حرفه ای
- مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع
- مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش
- مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور
- مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور
- زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی - برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
- فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
- انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
- مدیریت و سرپرستی اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش
- نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش
- مدیریت و سرپرستی ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع
- 10 نقطه کور در مدل فروش و توزیع
- 10 اشتباه در انواع مدل های فروش و توزیع
- 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع
- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
- تکنیک های مدل فروش تلفنی
- پیگیری و ارزیابی مدل فروش
- جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
- چاشنی های مدل فروش
- مدل فروش خلاق
کارگاه - کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
همراه با ارایه مدرک معتبر
استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
www.khooyeh.ir و khooyeh.com, [08.07.17 10:52]
[Forwarded from پخش،توزیع و فروش مویرگی گرم و سرد شبکه ای هیبریدی و ....]
مدرسه فروش ایران در شرکت ها به صورت خصوصی در محل سازمان ها برگزار می کند.
www.saleschool.blog.ir
www.gmas.ir
سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش حرفه ای و مهندسی فروش اجرایی.
مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir
Www.khooyeh.com
Www.marketingdoctor.ir
.🍁 مهارت های فروشندگان حرفه ای
.🍁 آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای
.🍁 تکنیک های مدرن فروش حرفه ای
. 🍁آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان.
. 🍁مدل foa در فروش حرفه ای
.🍁آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار
.🍁 چگونگی شکستن قفل فروش
Www.doctorsales.ir
🍁تکنیک های افزایش سطر فاکتور
🍁افزایش پوشش فروش
🍁روش های افزایش فروش ریالی و سطری
🍁تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش
🍁تکنیک های بهبود وصول هدف
🍁تکنیکهای کاهش مرجوعی
🍁تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر
🍁تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش
🍁تکنیک های چانه زنی موثر
🍁مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری
.🍁 همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی (case study)
khooyeh.ir
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
http://www.marketingdoctor.ir