کارگاه آموزشی CSM,CRM
کارگاه آموزشی CSM,CRM
دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان
اصول سنجش رضایت مشتریان
تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مرجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 14 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی/ مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,CRM
اهمیت مشتری ( مشتری مداری )
تعریف مشتری( مشتری مداری )
تعریف رضایت ( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )
تعریف رضایت مشتری
تعریف رضایتمندی
فلسفه رضایتمندی ( روشهای اندازه گیری رضایت مشتری )
بررسی رضایتمندی
شناسائی نیازمندی
موضوعات مورد مطالعه در زمینه شناسائی مشتری(روشهای اندازه گیری رضایت مشتری)
انواع مختلف مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )
فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری ( مشتری مداری )
نقش کارکنان درجذب رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )
انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )
روشهای مختلف شرکت ها برای پیگیری رضایت مشتریان( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )
همیشه حق با مشتری است ( 25 نکته )
تعریف وفاداری ( مشتری مداری )
تأثیر رضایت ( مشتری مداری )
سه نسخه برای جلب رضایت مشتریان وفادار
ساختار نیازمندیهای مشتریان
نیازمندیهای مستندسازی
اندازه گیری رضایت مشتری
چه چیزی را می خواهید اندازه گیری کنید؟
شاخص رضایت
اندازه گیری شاخص رضایت
مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
شاخص مشتری: CSI
معرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
بررسی مدل ACSI
تغییرها و شاخص ها در
پیامدهای رضایت مشتری در
اندازه گیری رضایت مشتری
اجزای اصل یک پرسش نامه رضایت مشتری
یک الگوی کلی برای طراحی پرسش نامه ( اندازه گیری رضایت خاطرمصرف کننده )
اساس تنظیم پرسش نامه ( خاطرمصرف کننده )
فرآیند ارائه گزارش
تعیین کنید چگونه می خواهید با مشتریانی که دچار مشکل شدند برخورد نمائید.
چگونه و در کجا داده ها را برای تجزیه و تحلیل وارسی کنید؟
چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری کنید
تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده
ترتیب محتمل
چگونه یافته هایتان راگزارش کنید
گزارش نتایج ( همبستگی رضایت مشتری با خرید و یا قصد توصیه به دیگران )
نمونه ای از پرسش نامه عرضه کنندگان خدمات
نمودار میله ای رتبه رضایت
مدرس: استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
- ۹۳/۰۴/۰۸