سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی
اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی
استراتژی های نوین بازاریابی و فروش مدرن
درصنایع دام و طیور
همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت
مخاطبان دوره:
کشاورزان دامداران تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف تولید طیور و ...فروشندگان محصولات کشاورزی، بازاریان، کسبه، مدیران عامل صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی ، معاونت های مختلف، اصناف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی صنایع محصولات کشاورزی ، کارکنان بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور و....
شرکت های سرمایه گذاری در صنایع محصولات کشاورزی شرکت های کارگزاری صنایع محصولات کشاورزی شرکت های تجاری صنایع محصولات کشاورزی
فعالان مالی و اقتصادی کشور صنایع محصولات کشاورزی صندوق های سرمایه گذاری دانشگاههای کشور دانشجویان رشته های مهندسی کشاورزی دامپزشکی و دامداری
هدف از دوره:
آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های و استراتژی های فروش در صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیریت واحد های فروش و بازاریابی در دوران بحران ورکود تکنیک های بازاریابی بین الملل خرید و فروش واردات و صادرات شیوه ها و تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق برای بهبود پیشبرد و ایجاد تمایز در کسب و کار و زندگی، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های بازاریابی و فروش خلاق، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق بازارسازی بازارداری و بازارگرمی برای ایجاد تمایز رقابتی در بخش فروش وبازاریابی، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی اشنایی با شیوه های بازاریابی....
استاد دوره:
علی خویه
سخنران و مدرس دانشگاه
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی و تجاری صداوسیما
مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتابهای پرفروش تکنیک های و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مدیریت و مهندسی فروش
مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک تبلیغات
عضو انجمن های ملی و بین امللی بازاریابی و فروش مانند ESOMAR و1to1و WARC و...
10 سال تجربه اجرایی در زمینه های فروش، بازاریابی، مدیریت، خلاقیت، تبلیغات و...
مفتخر به همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی ما
www.khooyeh.com
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مدیریت فروش
اصول و تکنیک های نوین فروش بازاریابی و تجارت
آشنایی با انواع استراتژی هایی فروش
تکنیک های فروش و تجارت در دوران بحران
مهندس فروش و مهندسی بازار
مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای فروش
تکنیک های ضد خطا در فروش
10 نقطه کور فروش
10 اشتباه فروش در دوران بحران
مهندسی فروش در چند بازار جهانی
10 تکنیک مهندسی فروش
رفتار خریداران در فروش
رفتار فروشندگان
تکنیک های نوین ارتباطی در فروش مدرن
10 تکنیک فروش
10 تاکتیک فروش
10 استراتژی فروش
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری
10 تکنیک قیمت گذاری
10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در دوران بحران
دام ها و کابوس های فروشندگان
10 تکنیک تبلیغات د ردوران بحران
فنون خلاقانه فروش
انواع خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در فروش
a. فروش تغییر
b. فروش ویروسی
c. فروش شبکه ای
d. فروش چند سطحی
b. فروش سازه ای
c. فروش دگرگونی
d. فروش و بازاریابی ارتباطی
e. فروش و بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. فروش ترکیبی
j. فروش تراوشی
k. فروش جذبی
l. فروش نفوذی
m. فروش و بازاریابی چند بعدی
سبک های فروش
بازارسازی
بازارگرمی
رفتار شناسی مشتریان
تکنیک های رفتار شناسی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
فروش روانشناسانه
روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی
10 اصل جذب مشتریان بیشتر
10 اصل فروش آسان
تکنیک های مشتری شناسی
روانشناسی فروش و بازاریابی
رفتار شناسی مشتریان
انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها
بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری چیست..........................................................................................
هدف از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................
برخی از تعاریف و مفاهیم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و .........................
انتظار از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و محل اداری...........................................................
برخی از مفاهیم مهم بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................
مدیریت تقاضا در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................................
بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................................................................................
روشهای خرید و تهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری در ایران .....................................................................................
جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................................
ابعاد گوناگون بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................
50 نکته مهم صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................
فرآیند مدیریت بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................................................
جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................
اندازهگیری و پیش بینی تقاضا ...........................................................................................
تقسیمبندی بازار در و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................................................................
هدف گیری در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................
جایگاه یابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ................................................................................
تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................
تحقیقات و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و تحقیقات بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................
فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و ..............................................................
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................
رفتار خریداران و مصرف کنندگان صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................
10 نکته مهم در خرید وتهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری برای مدیران شرکت ها وموسسات..............
انواع رفتارهای مصرف کنندگان در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................
ب) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور مواد کشاورزی غذایی و خوراکی متناسب با شرایط خریداران...............................
فرایند تصمیم گیری خرید صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکی..........................................
53 نکته مهم در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..............................................................
قیمت و قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................................................
رویکردهای عمومی قیمتگذاری در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................
استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمتها .............................................................................
5 نکته مهم بازاریابی مواد کشاورزی غذایی و خوراکیو .........................................
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................
مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................
تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری
تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................
پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................
تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ها........................................
تکنیک بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................
بازاریابی تلفنی مواد کشاورزی غذایی و خوراکی ..............................................................................
خطاها و دامهای خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................
مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................
برخی از نکات و تکنیک های فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و ..............................................
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
- ۹۱/۰۷/۲۴