سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم انگیزه و هدیه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار - سیستم های پروموشن انگیزشی اثربخش - اصول طرح ریزی هدایای تبلیغاتی در بازاریابی - اصول انگیزش و چاشنی فروش |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی چاشنی های فروش و هدایای اثربخش - تفاوت انواع سیستم های انگیزشی - بینش تغییر رفتارها - بینش همسان سازی و همگن سازی چاشنی ها و هدایا کارکرد و اثربخشی هدایا و چاشن های فروش نقش هدایا و چاشنی های بازاریابی و فروش |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای - مهارت های ارایه پروموشن و هدیه مهارت انتخاب هدایا و چاشنی ها مهارت مدیریت هدایا و چاشنی ها مهارت کنترل هدایا و چاشنی ها - مهارت مدیریت چاشنی ها هدایا و انگیزه ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری توسط هدایا و چاشنی های فروش - مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی - مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری توسط هدایا رفتار سنجی د رارایه هدایا و سیستم های انگیزشی مهارت روانشناسی هدایا و چاشن های بازاریابی - مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان - مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی - مهارت ارائه مؤثر هدایا و چاشنی ها - 10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش - 10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه و ارایه پروموشن در مشتریان و کارکنان - تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق - انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها - انگیز ه های سازه ای - انگیز ه های دگرگونی - انگیز ه های ارتباطی - انگیز ه های جانشینی - انگیز ه های جانمایی - انگیز ه های ترکیبی - انگیز ه های تنظیمی - انگیز ه های معکوس - انگیز ه های تراوشی - انگیز ه های جذبی - انگیز ه های نفوذی - انگیز ه های چند بعدی - انگیز ه های تریزی
|
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل
سخنران ومدرس دانشگاه
مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی
محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش مدرس علی خویه |
تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره
علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
روشهای مختلف مذاکره
انواع مذاکره
محیط مذاکره
فرایند مذاکره حرفه ای
مذاکرات به روش سنتی
مذاکرات مبتنی بر موضع گیری
مذاکره نرم و ملایم
مذاکره سخت و تهاجمی
مذاکرات به روش علمی پیشرفته :
ارکان مذاکره علمی
جهتگیری مذاکرات علمی
عناصر اصلی روی میز مذاکره
تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها
تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها
روانشناسی مذاکره
رفتار شناسی در مذاکره
زبان بدن
اصول ارتباطات حرفه ای در مذاکره
تاکتیکهای مذاکره
حمله و تهاجی
گریز و مدارا
آگاهی دادن به طرف مذاکره
بازگشودن طرف مذاکره
شیوه های برخورد در مذاکرات سخت
شناخت مذاکره کنندگان
رزومه استاد
علی خویه
کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی
مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات
بیش از 10 سال تجربه اجرایی د رسمت های مختلف تخصصی
عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
عضو انجمن وان تو وان آمریکا
مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا وسیما
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف