معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۱ ثبت شده است

۲۳
بهمن

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع آرایشی و بهداشتی

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع آرایشی و بهداشتی

همایش بازاریابی و فروش در صنایع آرایشی و بهداشتی و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی و بهداشتی و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع آرایشی و بهداشتی

بازاریابی آرایشی و بهداشتی

بازاریابی در صنایع آرایشی و بهداشتی بهداشتی بازاریابی سلامت

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۲۲
بهمن
سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تکنیک های جذب مشتریان بازارگرمی و بازارسازی

دکتر احمد روستا و علی خویه




برچسب‌ها: سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تک
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
شم اقتصادی هوش تجاری هوش اقتصادی در زندگی و کسب  کار، هوش کارآفرینی، شم ثروت آفرینی،

علی خویه در صدا و سیما

هدف توانمندسازی مدیران و کارآفرینان در شناسایی و ایجاد فرصت‌های موثر جهش اقتصادی و فعال‌سازی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صاحبان کسب و کار به منظور طراحی و استفاده از استراتژی‌های توسعه اقتصادی


  • چگونگی یافتن راه های ثبات مالی و جهش اقتصادی با تبدیل ایده به سرمایه
  • تکنیک های سرمایه گذاری
  • روش های پس انداز
  • توانمندسازی برای استفاده اصولی از هشت استراتژی ثروت­آفرین و مهارت های لازم برای شروع از صفر
  • آشنایی با فرهنگ ثروت آفرینان، کاربردی ساختن ماتریس کسب درآمد، ایجاد فرآیند جریان نقدینگی و سیستم پویای مالی
  • مدل های هوش تجاری
  • تکنیک های آموزش شم اقتصادی
  • روش های شناسایی فرصت های ایجاد ثروت و شناخت قواعد نانوشته ثروت آفرینی
  • خلق مدل های طلایی ایجاد فرصت های ناب کسب و کار
  • روش های خلق ثروت
  • آشنایی با تربیت فکر اقتصادی
  • پرورش هوش تجاری کودکان
  • پرورش شم ثروت آفرینی در خانواده ها
  • روش های صرفه جویی در هزینه ها

سخنرانی و ارایه کارگاه در سمینار تکنیک های بازاریابی و تبلیغات در خدمات آموزشی

سخنرانی و ارایه کارگاه در سمینار مدیریت برند درهمدان

سخنرانی و ارایه کارگاه مهندسی فروش و بازاریابی در یزد


اصول بازاریابی و فروش حرفه ای و اثربخش خدمات و محصولات آموزشی مدرس علی خویه


تکنیک های فرصت سازی و بازارسازی هوش تجاری و شم اقتصادی در کسب و کار مدرس علی خویه

مدیریت و مهندسی فروش خودرو، تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه

بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو


برچسب‌ها: شم اقتصادی, هوش تجاری, هوش اقتصادی در زندگی و کسب کار, نبوغ تجاری, ثروت آفرینی
ادامه مطلب

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۰۲
بهمن

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دامداری و کشاورزی

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع دام وطیور

همایش بازاریابی و فروش در صنایع دام و طیور و آبزیان

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان

بازاریابی دامداری  

بازاریابی کشاورزی

بازاریابی در صنایع دامداری و کشاورزی و صنایع وابسته به دامداری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۰۱
بهمن

بازارسازی

تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی و مشتری سازی بدون تبلیغات

گردآوری وترجمه:

علی خویه

فهیمه احمدی

 

 

 

فهرست

یادداشت اسپانسر و سرمایه گذار 20

پیش‌گفتار مترجمین 21

مقدمه 21

دیباچه 22

آماده شدن برای بازارسازی 24

تعریف بازارسازی 24

هدف از بازارسازی 25

سطوح بازارسازی 25

الف: دیدگاه بازاریابی انبوه 26

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۰۱
بهمن

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

اصول و فنون مذاکرات بین المللی به دو زبان انگلیسی و فارسی

بر اساس سیلابسهای مدرسه  مذاکره در دانشگاه هاروارد

به صورت علمی وعملی با کارگاه های کاربردی

توسط خانم فهیمه احمدی و علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

http://negotiationschool.persianblog.ir/

09122991608                  09372991608 

مدرسان دانشگاه، مولفان و مترجمان کتب تخصصی و مرجع مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

ارایه بیش از 5000 نفر ساعت آموزش حرفه ای کاربردی عملی در شرکت های مختلف و برندهای معتبر

عضو انجمن های ملی و بین المللی، کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management.

 

Based on Negotiation at Harvard School Sylabs

by: Ali Khooyeh & Fahimeh Ahmadi

University lecturers, authors and translators specialized reference books on management, marketing, sales, advertising, communications
Provided more than 5,000 hours of practical training in various companies and prestigious brands
Member of national and international TV and radio programs, some experts

 

سرفصل های دوره:

تکنیک های مذاکره با افراد

Techniques for negotiating with People
Negotiating in English
Marine talks with international clients
International letter-writing and negotiation skills
International Body Language
Different kinds of negotiation and the negotiators
Professional negotiation process
Features professional international negotiators
Traps and tricks to deceive the international negotiators
International career began negotiating techniques
Meeting Professionals International
International contract management techniques
Persuasion techniques and methods in the field of international
Bargaining approach International professionals bargaining techniques
the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management

Negotiators negotiate difficult situations and nightmares

 

Introduction to Negotiation

Nature of Negotiation

Efficiency of Negotiators

II. Distributive Negotiations

III. Integrative Negotiation – The Harvard Method

IV. Dealing with Obstacles and Complicating Factors

 

Nonverbal Communication and Lie Detection

Rationality and Cognition

Cross-cultural Negotiation

Multiparty Negotiation

مذاکره به زبان انگلیسی

فنون مذاکره با مشتریان بین المللی

فنون نامه نگاری و مذاکره بین المللی

زبان بدن بین المللی

انواع مذاکره و نقش های مذاکره کنندگان

فرایند مذاکره حرفه ای

ویژگی های مذاکره کنندگان حرفه ای بین المللی

دام ها فریب ها و حیله های  مذاکره کنندگان بین المللی

تکنیک های حرفه ای شروع مذاکره بین المللی

جلسات حرفه ای بین المللی

تکنیک های مدیریت قراردادهای بین المللی

تکنیک ها و روش های متقاعد سازی در عرصه بین الملل

روش های چانه زنی بین المللی تکنیک های چانه زنی حرفه ای

مدیریت مذاکرات بین المللی

استراتژی ها و تاکتیک های مذاکره و مدیریت ارتباطات حرفه ای

مذاکره در شرایط سخت و کابوس های مذاکره کنندگان

 

 

WHAT THIS CLASS CAN DO FOR YOU.  It will help develop your skills and sharpen your performance as a negotiator.  You will learn techniques, processes, strategies, and what generally constitutes effective negotiation behavior.  If open to the possibility, it will also reveal to you a good deal about you as a negotiator.  This self-knowing is important because you (your history, personality, character, attitudes, psyche, and values) are fully in play whenever you negotiate.  Change and growth happen in this course.  You may discover new ways of thinking and behaving that previously you did not think possible.  You will also learn about the perspectives, motives, and behavior of other negotiators

You will examine a sampling of inter-disciplinary body of research and analysis that is negotiation science, get experience through practice, subject that practice to internal and outside criticism, and reflect on what you have learned.   Theory. Practice. Feedback. Reflection. Again and again. And again.  And yet again. That's the semester in a nutshell

 

This course will develop your understanding of the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management. You will also increase awareness and understanding of ethical principles and stakeholder considerations that influence the choices offered and made in transactions and relationships.

You will learn to identify and assess the variables in negotiations, develop sound negotiation planning techniques, develop an understanding of various strategies and tactics to use as you ethically resolve conflicts, transactional and interpersonal differences. Learn how to use that knowledge to execute effective dispute resolutions, and improved competence to manage professional relationships.

The course methodology is highly participative and utilizes class discussion, assigned readings, and simulations in one-on-one, fishbowl, and group situations. Tools for effectively planning for negotiations are reviewed and implemented. Students will work with other class members, in and outside of class, to plan group negotiations.

Students will be able to…

Assess the impact of factors including: specific issues in question, different stakeholder positions, interests, relationships, timing, environment, and group dynamics.

Use an integrated process for strategically planning for, conducting, and debriefing individual and group negotiations.

Develop and execute effective strategies and tactics for different situations that commonly arise in interpersonal and transactional negotiations.

Employ communication, problem solving, and influence techniques appropriate to a given situation.

Identify the differences between distributive and integrative situations and develop appropriate resolution strategies.

 

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر