استراتژی های نوین بازاریابی و فروش مدرن
درصنایع دام و طیور
همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت
مخاطبان دوره:
کشاورزان دامداران تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف تولید طیور و ...فروشندگان محصولات کشاورزی، بازاریان، کسبه، مدیران عامل صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی ، معاونت های مختلف، اصناف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی صنایع محصولات کشاورزی ، کارکنان بخش های مختلف صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور و....
شرکت های سرمایه گذاری در صنایع محصولات کشاورزی شرکت های کارگزاری صنایع محصولات کشاورزی شرکت های تجاری صنایع محصولات کشاورزی
فعالان مالی و اقتصادی کشور صنایع محصولات کشاورزی صندوق های سرمایه گذاری دانشگاههای کشور دانشجویان رشته های مهندسی کشاورزی دامپزشکی و دامداری
هدف از دوره:
آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های و استراتژی های فروش در صنایع محصولات کشاورزی و دامداری و صنایع مختلف طیور ، مدیریت واحد های فروش و بازاریابی در دوران بحران ورکود تکنیک های بازاریابی بین الملل خرید و فروش واردات و صادرات شیوه ها و تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق برای بهبود پیشبرد و ایجاد تمایز در کسب و کار و زندگی، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های بازاریابی و فروش خلاق، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق بازارسازی بازارداری و بازارگرمی برای ایجاد تمایز رقابتی در بخش فروش وبازاریابی، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی اشنایی با شیوه های بازاریابی....
استاد دوره:
علی خویه
سخنران و مدرس دانشگاه
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی و تجاری صداوسیما
مولف و مترجم 7 عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتابهای پرفروش تکنیک های و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مدیریت و مهندسی فروش