معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

۳۱
فروردين

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه

محترم بازرگانیداری تهرانت لبنیاتی کالبرمشتریی و فروش تلفنیفنی

 university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی

محتوا (سرفصل) دوره:

-    اصول و مفهوم بازاریابی

-    اصول و مفهوم فروش

-    انواع روشهای بازاریابی

-    انواع روشهای فروش

-    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش

-    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن

-    نقش تلفن در بازاریابی و فروش

-    مفهوم بازاریابی تلفنی

-    مفهوم فروش تلفنی

-    مراحل بازاریابی تلفنی

-    مراحل فروش تلفنی

-    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی

-    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

-    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

-    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی

-    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

مخاطبان دوره:

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری

محتوا (سرفصل) دوره:

-    اصول و مفهوم بازاریابی

-    اصول و مفهوم فروش

-    اصول و مفهوم ارتباطات

-    مفهوم و انواع مشتری

-    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری

-    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

-    شناخت مشتریان هدف

-    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف

-    روشهای جذب مشتریان جدید

-    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته

-    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود

-    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان

-    روانشناسی ارتباط با مشتریان

-    باشگاه مشتریان

-    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان

-    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان

-    هدف گذاری ارتباط با مشتریان

-    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان

-    ارزیابی ارتباط با مشتریان

-    بهینه سازی ارتباط با مشتریان

-    روشهای جلب مشتریان ناراضی

-    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر

-    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان

-    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان

-    ابزارهای ارتباط با مشتریان

-    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری

-    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی

مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۳۱
فروردين

بسمه تعالی

سرفصل های آموزشی

مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی

مدرس: استاد علی خویه

زمستان 1390

سیلابس

ساعت

شکل برگزاری

 

مهارت های فروش حرفه ای خودروهای

4

کارگاهی

 

تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های  

3

کارگاهی و نمونه

 

فرایند حرفه ای فروش خودرو

2

تئوری

 

تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو

3

عملی

 

روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان

4

تئوری و عملی

 

انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها

2

تئوری

 

ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی

3

الگو برداری و نمونه سازی

 

فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت

5

اجرایی و کارگاهی

 

تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو

1

 

 

تکنیک های مهندسی فروش خودرو

3

کارگاهی

 

تکنیک smart در فروش خودرو

2

گروهی  مشارکتی

 

فرمول SUP در فروش خودرو

2

گروهی  مشارکتی

 

آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

 

آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول های ADJUMCI در فروش خودرو

4

کارگاهی گروهی  مشارکتی

 

فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت خودرو

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

 

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۲۴
فروردين
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-bidi-font-family:"Traditional Arabic";}

مدیریت بازارسازی

تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا فروش و بازاریابی

گردآوری وترجمه:

علی خویه

فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران و مجریان استراتژی های بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات

www.khooyeh.com

قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار، فروشندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و فروش تمامی سازمانها و شرکت ها

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۲۴
فروردين

محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش در نمایشگاه ها

مذاکرات حرفه ای وشیوه های برخورد با مشتریان درنمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی

راهکارهای بازاریابی اثربخش در نمایشگاه ها

بازاریابی و بازارسازی در نمایشگاه ها

مدرس علی خویه

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر
۲۴
فروردين

کلاس های آموزشی کارگاه های کاربردی و اجرایی

تربیت مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای و مدرن

تربیت مسول دفتر و مهارت های منشی گری مدرن

مدرسان : علی خویه و فهیمه احمدی

khooyeh@gmail.com

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی

سومین سمینار بزرگ کاربردی کارگاهی و اجرایی تربیت مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com -

سومین سمینار بزرگ   کاربردی کارگاهی و اجرایی

تربیت مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

مهارت های مسئولیت و مدیریت دفاتر مدیران و منشی گری حرفه ای

شکار مشتریان تکنیک های مشتری سازی وفادارسازی  ومهار های مدیریت ارتباط با مشتریان

با حضور مسئولین دفاتر و منشی های  مدیران برجسته و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

مدرس استاد خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

برخی از سرفصل های سمینار منشی گری حرفه ای

مهارت های مذاکره تلفنی

منشی گری مدرن

مهارت پاسخگویی تلفنی

مهارت تعیین وقت جلسه

مهارت های جذب مشتریان

تکنیک های منشی گری حرفه ای

ویژگی های مسئولین دفاتر حرفه ای

ویژگی های یک منشی حرفه ای

مهارت های ارتباطی با تماس گیرندگان و مراجعه کنندگان

مدیریت استرس یک منشی و مسول دفتر

خصوصیات ظاهری و رفتاری یک مسئول دفتر و منشی حرفه ای

مدیریت سکوت مشتریان و مراجعه کنندگان

مدیریت اعتراضات مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان

مزیت های یک منشی و مسئول دفتر خوب

رفتارهای اثربخش یک مسئول دفتر حرفه ای

روش های مدیریت جلسات

تکنیک های استانداردسازی

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

بررسی شرایط احراز سمت منشی گری یا مسئول دفتری.
3-
آشنایی با تعریف و شرح شغل و وظایف مسئول دفتر یا منشی
4-
آشنایی با ابزارهای مورد نیاز مسئول دفتر و اصطلاحات رایج در محیط دفتر.
5-
بررسی لزوم شناسایی اهداف سازمان و شرکت مربوطه.
6-
بررسی اطلاعاتی که یک منشی باید از مدیر، سازمان ، مشتریان ، محصولات و خدمات بداند.
7-
آشنایی با اصول پوشش مناسب و اهمیت استفاده از البسه مطلوب و آراستگی مناسب و مؤثر.
8-
آشنایی با مفاهیم روابط عمومی و ارتباط مؤثر با مخاطب و ارباب رجوع از طریق تکنیک های نوین.
9-
آشنایی با ساختارهای ارتباطات مجازی (ارتباطات تلفنی ، فاکس ، Email ، چت و غیره).
10-
آشنائی با اصول مکاتبات اداری، نامه نگاری و اصول عمومی بایگانی اسناد.
11-
آشنایی با تکنیک ها و روشهای بخاطر سپردن اسامی افراد و مختصات مراجعات ایشان.
12-
آشنائی با تکنیک های بهبود روابط با مدیران و پرسنل.
13-
آشنایی با لزوم رازداری و اطلاعات طبقه بندی شده یک سازمان یا شرکت.
14-
روانشناسی منشی گری (آشنائی با اصول روانشناسی ارتباطات)

وظایف یک منشی حرفه ای و مسئول دفتر مدرن

مهارت انتقال صحیح اطلاعات به مدیران

مدیریت زمان مسئولین دفاتر

روانشناسی مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان

مهارت های روانشناسی مورد نیاز یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای

روش ها و تکنیکهای حرفه ای مدیریت دفتر بدون حضور مدیر عامل

تکنیک های شناسایی مشتریان و مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان

تکنیک های بدست آوردن اطلاعات از تماس گیرندگان

مهارتهای شکار مشتریان به صورت کارگاهی کاربردی و اجرایی

مهارتهای فرصت شناسی

مهارت های فرصت یابی بازاریابی

تکنیک های جذب مشتریان گذشته

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان

مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش
 خدمات بیشتری به یک مشتری
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی

کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان وشکار مشتریان برای  یک شرکت

نمایش فیلم

 استاد علی خویه

علی خویه............................................................www.khooyeh.com

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 

o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات

o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           

o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  

o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند

o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف

o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی

o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...

استاد

فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com

o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس

o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند

o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...

o دارای مدارک معتبر TTC, FCE

o  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات

o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف

o  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)

o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات

o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

تماس با ما: www.alikhooyeh.blogfa.com             info@khooyeh.com      

09122991608       و     09372991608   khoooyehali@gmail.com       www.khooyeh.com

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر