مدیریت و بازاریابی به زبان داستان(1)
داستان های آموزنده در مورد
مدیریت، بازاریابی، فروش، برندسازی، مشتری مداری و تبلیغات
تالیف، گردآوری و تلخیص: علی خویه و فهیمه احمدی
فهرست:
پیشگفتار مولفان:
دنیای آموزش و یادگیری به شدت متحول شده است دیگر مانند گذشته کسی دنبال تئوری ها و نظریه ها نیست برای یادگیری در دانشگاه های بزرگ دنیا روشهایی ابداع می شود که کاربردی و کارگاهی است دیگر بازاریابی و مدیریت را در دانشگاه ها تدریس نمی کنند بلکه مانند کلاسهای ورزشهای رزمی کلینیک هایی است که مدیر، فروشنده بازاریاب، برندساز و مبلغ پرورش می دهند دیگر علوم انسانی مانند ورزشهای رزمی به شکل عملی آموزش داده می شود خیلی عجیب نیست که روش های آموزش مستقیم کم کم، رنگ کهنگی می گیرد وبرای یادگیری اثربخش دنبال روشهای غیر مستقیم می باشند مولفان در کلاسها و کارگاه های آموزشی با توجه به تجربیات و مطالعات روشهای مختلف تدریس آموزش و یادگیری به روش آموزش به زبان داستان توجه کرده وسعی نمودند تا با گردآوری کتابی در این زمینه به روشهای ساده و عملی توجه کنند در این کتاب سعی شده است ......................
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع چوب و مبلمان
همایش بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت چوب و مبلمان و صنایع وابسته
بازاریابی صنایع چوب و مبلمان