وقتی شما مریض می شوید و مشکل جسمی برای شما پیدا می شود پیش دکتر می روید و بدن خود را کاملا در اختیار پزشک قرار می دهید تا پزشک با آزمایش ها و معاینات مختلف بر روی جسم شما ضمن تشخیص، تجویز مناسبی برای شما داشته باشد و اگر نیاز به جراحی داشته باشید در یک بیمارستان مجهز، جراحی بر روی بدن شما انجام می گیرد.
اگر شرکت شما مریض شود..
اگر سازمان شما دچار مسائل و مشکلات گردد..
اگر فروش شما کاهش یابد..
اگر برند شما تضعیف گردد..
اگر عارضه های مختلفی درگیر سازمان شما شود ..
و ....
چه می کنید؟؟؟
آیا می توانید شرکت خود را پیش یک مشاور و مدرس برده و در دفتر ایشان از مشاور بخواهید که معاینه کند؟
آیا یک مشاورو مدرس از راه دور و بدون کنش و درگیری محیطی می تواند یک نسخه مناسب و اثربخش به شما ارایه کند؟
بارها و بارها در جلسات تدریس و مشاوره خود به شرکت ها و مدیران توصیه کرده ام که سعی کنید از مشاور و مدرس در محل شرکت خود استفاده کنید چرا که مشاور و مدرس در محل کار شما ضمن درگیری نزدیک با مسائل و مشکلات سازمان شما در کنش متقابل با تک تک سلول های سازمان شما نسخه اثربخش ارایه خواهد کرد.
مشاور و مدرس را در محل کار خود در داخل بدنه شرکت خود به کار گیرید تا اثربخش تر و موثرتر راهنما مدرس و مشاور شما باشد.
گروه مشاوره و آموزش gmas.ir
branddoctor.ir دکتر برند
doctorsales.ir دکتر فروش
marketingdoctor.ir دکتر بازاریابی
صفحه اینستاگرام
instagram.com/khooyeh.ir
اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما
متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش های سازمانی باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد.
گروه تخصصی gmas.ir که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای و ........ فعالیت مستمر و پررنگ دارد، بنابر درخواست و تمایل مخاطبان عزیز، به دو صورت عمومی و اختصاصی دوره های آموزشی خود را در محل شرکت و سازمان شما ارایه می دهد.
اما چرا آموزش د رمحل؟؟
برخی از ویژگی ها و مزایای آموزش اختصاصی در محل
1- کنش متقابل بین مدرس و یادگیرنده در محیط کار . ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: "کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزایی دارد"
2- آموزش ها به صورت کیس استادی و مطالعه موردی در محل سازمان با توجه به چالش های شرکت انجام می گیرد و مسائل سازمان در درون سازمان بررسی و تحلیل می گردند.
3- کاهش هزینه های آموزش و مشاوره در محل به نسبت بسیار کمتر است
4- با توجه به نیازسنجی شرکت نیازهای اساسی یادگیرندگان در سازمان برآورده می گردد.
5- مشکلات سازمان و محیط کاری شما از نزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورت راهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.
6- یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیرد که این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است.
7- فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حق اعمال نظر بیشتری دارند و سریعا در صدد اجرای آموزش ها بر می آیند.
8- آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس و فشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد.
9- آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.
بنابراین آموزش در محیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی gmas.ir است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبان گرانقدر ارایه دهد.
با آموزش های سازمانی و شرکتی همراه ما باشید.
گروه gmas.ir با ۱۹ سال سابقه اجرایی در زمینه کسب و کار و با بهره گیری از برترین اساتید کشور و کادری مجرب در سراسر کشور آماده خدمت رسانی، مشاوره و آموزش به شما سروران گرامی می باشند.
marketingdoctor.ir دکتر بازاریابی
branddoctor.ir دکتر برند
doctorsales.irدکتر فروش
drmall.ir دکتر مال
inegotiate.ir آکادمی مذاکره
تماس با مدیر برنامه :
📱۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
09034991194
☎️۰۲۱ - ۲۶۷۱۱۲۷۱
t.me/mmsbc
t.meldrmall
t.me/branddoctor
t.me/negotiationacademy
صفحه اینستاگرام
instagram.com/khooyeh.ir
مشاور و مدرس فروش باید خود تجربیاتی از فروش داشته باشد.
فروش جزو مواردی است که تا کسی خاک این کار را نخورده باشد نمی تواند نظریه داده و به دیگران آموزش دهد فروش برعکس علوم دیگر یک علم کاملا مهارتی و کاربردی است به همین دلیل مدرس فروش و مشاور فروش باید قبلا کار فروش و بازاریابی را تجربه کرده باشد تا بتواند از دل این کار نکات مهمی را به مخاطبان خود آموزش دهد
به همین دلیل به تمامی شرکت ها و موسسات و افراد مختلف توصیه می کنیم که در گرفتن اساتید برای مشاوره و آموزش فروش در شرکت خود از آنها نسبت به گذشته شان اطمینان حاصل کنید و اطمینان حاصل کنید که مشاور فروش و مدرس فروشی که برای کار خود انتخاب می کنید تجربیاتی درحوزه بازاریابی و فروش داشته باشد و خاک این رشته را خورده باشد چرا که صرفا یک فرد تحصیل کرده مدرک گرا و پشت میز نشین با تیپ و قیافه بسیار جنتل منی و خاص با ارایه تئوری ها و نظریه هایی که مناسب فرهنگ و رفتار مصرف کنندگان کشور ما نباشد نمی تواند کاربردی برای شما داشته باشد.
دقیق تر باشیم و دقیق تر انتخاب کنیم
مدرسه فروش ایران
آکادمی مذاکره ایران