معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

مدیریت بازاریابی و فروش

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۵۸ ق.ظ

مدیریت بازاریابی و فروش

محصولات صنعتی  

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خرید و فروش

 محصولات صنعتی

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

 

 

 

تألیف و ترجمه:

علی خـویه

تهران

1388

 

 

 

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

 

 

 

 

 

 

 

 

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                         نام کت

 

 

 

 

چاپ اول 1388

قیمت:  تومان

تیراژ: 1000

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:


 

 

فهرست

پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7

مقدمه....................................................................................................................................8

بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی  چیست..........................................................................................9

هدف از بازاریابی صنعتی  ........................................................................................9

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی و .........................10

انتظار از بازاریابی صنعتی........................................................................................14

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  محصولات و خدمات صنعتی و محل اداری...........................................................14

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی صنعتی.....................................................................15

مدیریت تقاضا در بازاریابی صنعتی..........................................................................17

بازار صنعتی............................................................................................................18

روشهای خرید و تهیه محصولات و خدمات صنعتی در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی صنعتی.......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی...............................................................................22

50 نکته مهم محصولات و خدمات صنعتی  و...................................................................25

فرآیند مدیریت بازاریابی صنعتی.............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسیم‌بندی بازار در  و محصولات و خدمات صنعتی...................................................................................31

هدف گیری در بازار محصولات و خدمات صنعتی...............................................................................33

جایگاه یابی در بازار محصولات و خدمات صنعتی................................................................................33

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34

تحقیقات  و  محصولات و خدمات صنعتی و تحقیقات بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی.........................................................34

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار محصولات و خدمات صنعتی و ..............................................................35

10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان صنعتی.......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و محصولات و خدمات صنعتی.........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران محصولات و خدمات صنعتی و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و محصولات و خدمات صنعتی.............................................46

10 نکته مهم در خرید وتهیه محصولات و خدمات صنعتی و  برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

دسته‌بندی افراد در پذیرش  ها و محصولات و خدمات صنعتیجدید....................................................49

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی صنعتی..........................................................50

نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه ها................................................51

الف) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور محصولات و خدمات صنعتی متناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور محصولات و خدمات صنعتی متناسب با شرایط خریداران...............................52

فرایند تصمیم گیری خرید صنعتی.....................................................................53

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتیو..........................................58

53 نکته مهم در محصولات و خدمات صنعتی..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری محصولات صنعتی...........................................................................70

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در محصولات صنعتی.....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری محصولات و خدمات صنعتی و .........................................................75

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78

5 نکته مهم بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی و بهداشتی .........................................79

50 نکته مهم در تبلیغات محصولات صنعتی

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی........................................80

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82

تاکتیک فروش محصولات و خدمات صنعتیخوشه­ای.....................................................................................86

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و محصولات و خدمات صنعتی..........................................89

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی............................................90

خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی مشارکتی..................................................................................91

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش محصولات و خدمات صنعتی........................................92

فروش محصولات و خدمات صنعتی چند بعدی............................................................................................94

فروش محصولات و خدمات صنعتی مفهومی ...............................................................................................94

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت محصولات و خدمات صنعتی و ...............................................94

بازاریابی تلفنی محصولات و خدمات صنعتیو ..............................................................................95

خطاها و دام­های خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی .......................................................98

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  محصولات و خدمات صنعتیو ...........................................103

فروش بدون کمک................................................................................110

برخی از نکات و تکنیک های فروش محصولات و خدمات صنعتی و ..............................................112

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی محصولات و خدمات صنعتی................................... 116

پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش

در صنعت محصولات دارویی  

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خرید و فروش

 محصولات دارویی

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

 

 

 

تألیف و ترجمه:

علی خـویه

تهران

1388

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                         نام کت

 

 

 

 

چاپ اول 1388

قیمت:  تومان

تیراژ: 1000

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:


 

 

فهرست

پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7

مقدمه....................................................................................................................................8

بازاریابی محصولات و خدمات دارویی  چیست..........................................................................................9

هدف از بازاریابی دارویی  ........................................................................................9

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش محصولات و خدمات دارویی و .........................10

انتظار از بازاریابی دارویی........................................................................................14

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  محصولات و خدمات دارویی و محل اداری...........................................................14

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی دارویی.....................................................................15

مدیریت تقاضا در بازاریابی دارویی..........................................................................17

بازار دارویی............................................................................................................18

روشهای خرید و تهیه محصولات و خدمات دارویی در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی دارویی.......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی محصولات و خدمات دارویی...............................................................................22

50 نکته مهم محصولات و خدمات دارویی  و...................................................................25

فرآیند مدیریت بازاریابی دارویی.............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسیم‌بندی بازار در  و محصولات و خدمات دارویی...................................................................................31

هدف گیری در بازار محصولات و خدمات دارویی...............................................................................33

جایگاه یابی در بازار محصولات و خدمات دارویی................................................................................33

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34

تحقیقات  و  محصولات و خدمات دارویی و تحقیقات بازاریابی محصولات و خدمات دارویی.........................................................34

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار محصولات و خدمات دارویی و ..............................................................35

10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی محصولات و خدمات دارویی و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان دارویی.......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و محصولات و خدمات دارویی.........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران محصولات و خدمات دارویی و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و محصولات و خدمات دارویی.............................................46

10 نکته مهم در خرید وتهیه محصولات و خدمات دارویی و  برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

دسته‌بندی افراد در پذیرش  ها و محصولات و خدمات غذایی و خوراکیجدید....................................................49

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی دارویی..........................................................50

نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه های مشاوران املاک................................................51

الف) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمتناسب با شرایط خریداران...............................52

فرایند تصمیم گیری خرید دارویی.....................................................................53

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو..........................................58

53 نکته مهم در محصولات و خدمات دارویی..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری دارویی...........................................................................70

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در دارویی.....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری محصولات و خدمات دارویی و .........................................................75

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها.............................................................................78

5 نکته مهم بازاریابی محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو  .........................................79

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش محصولات و خدمات دارویی........................................80

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82

تاکتیک فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیخوشه­ای.....................................................................................86

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و محصولات و خدمات دارویی..........................................89

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات دارویی............................................90

خرید و فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمشارکتی..................................................................................91

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش محصولات و خدمات داروییها........................................92

فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیچند بعدی............................................................................................94

فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمفهومی ...............................................................................................94

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت محصولات و خدمات دارویی و ...............................................94

بازاریابی تلفنی محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو ..............................................................................95

خطاها و دام­های خرید و فروش محصولات و خدمات دارویی .......................................................98

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو ...........................................103

فروش بدون کمک................................................................................110

برخی از نکات و تکنیک های فروش محصولات و خدمات دارویی و ..............................................112

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی محصولات و خدمات دارویی................................... 116

پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

 

 

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی