مدیریت بازاریابی و فروش
مدیریت بازاریابی و فروش
محصولات صنعتی
راهکارهای علمی و عملی در
فروش توزیع پخش خرید و فروش
محصولات صنعتی
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تألیف و ترجمه:
علی خـویه
تهران
1388
www.marketingschool.blogfa.com
.09372991608
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
نام کت
چاپ اول 1388
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی چیست..........................................................................................9
هدف از بازاریابی صنعتی ........................................................................................9
برخی از تعاریف و مفاهیم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی و .........................10
انتظار از بازاریابی صنعتی........................................................................................14
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا محصولات و خدمات صنعتی و محل اداری...........................................................14
برخی از مفاهیم مهم بازاریابی صنعتی.....................................................................15
مدیریت تقاضا در بازاریابی صنعتی..........................................................................17
بازار صنعتی............................................................................................................18
روشهای خرید و تهیه محصولات و خدمات صنعتی در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی صنعتی.......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی...............................................................................22
50 نکته مهم محصولات و خدمات صنعتی و...................................................................25
فرآیند مدیریت بازاریابی صنعتی.............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30
اندازهگیری و پیش بینی تقاضا ...........................................................................................30
تقسیمبندی بازار در و محصولات و خدمات صنعتی...................................................................................31
هدف گیری در بازار محصولات و خدمات صنعتی...............................................................................33
جایگاه یابی در بازار محصولات و خدمات صنعتی................................................................................33
تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34
تحقیقات و محصولات و خدمات صنعتی و تحقیقات بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی.........................................................34
فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار محصولات و خدمات صنعتی و ..............................................................35
10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان صنعتی.......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و محصولات و خدمات صنعتی.........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران محصولات و خدمات صنعتی و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و محصولات و خدمات صنعتی.............................................46
10 نکته مهم در خرید وتهیه محصولات و خدمات صنعتی و برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
دستهبندی افراد در پذیرش ها و محصولات و خدمات صنعتیجدید....................................................49
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی صنعتی..........................................................50
نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه ها................................................51
الف) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور محصولات و خدمات صنعتی متناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51
ب) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور محصولات و خدمات صنعتی متناسب با شرایط خریداران...............................52
فرایند تصمیم گیری خرید صنعتی.....................................................................53
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتیو..........................................58
53 نکته مهم در محصولات و خدمات صنعتی..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری محصولات صنعتی...........................................................................70
رویکردهای عمومی قیمتگذاری در محصولات صنعتی.....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری محصولات و خدمات صنعتی و .........................................................75
استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمتها.............................................................................78
5 نکته مهم بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی و بهداشتی .........................................79
50 نکته مهم در تبلیغات محصولات صنعتی
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی........................................80
مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82
تاکتیک فروش محصولات و خدمات صنعتیخوشهای.....................................................................................86
تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش و محصولات و خدمات صنعتی..........................................89
پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی............................................90
خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی مشارکتی..................................................................................91
تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش محصولات و خدمات صنعتی........................................92
فروش محصولات و خدمات صنعتی چند بعدی............................................................................................94
فروش محصولات و خدمات صنعتی مفهومی ...............................................................................................94
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت محصولات و خدمات صنعتی و ...............................................94
بازاریابی تلفنی محصولات و خدمات صنعتیو ..............................................................................95
خطاها و دامهای خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی .......................................................98
مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات صنعتیو ...........................................103
فروش بدون کمک................................................................................110
برخی از نکات و تکنیک های فروش محصولات و خدمات صنعتی و ..............................................112
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی محصولات و خدمات صنعتی................................... 116
پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142
www.marketingschool.blogfa.com
.09372991608
مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت محصولات دارویی
راهکارهای علمی و عملی در
فروش توزیع پخش خرید و فروش
محصولات دارویی
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تألیف و ترجمه:
علی خـویه
تهران
1388
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
نام کت
چاپ اول 1388
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پیشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی محصولات و خدمات دارویی چیست..........................................................................................9
هدف از بازاریابی دارویی ........................................................................................9
برخی از تعاریف و مفاهیم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش محصولات و خدمات دارویی و .........................10
انتظار از بازاریابی دارویی........................................................................................14
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا محصولات و خدمات دارویی و محل اداری...........................................................14
برخی از مفاهیم مهم بازاریابی دارویی.....................................................................15
مدیریت تقاضا در بازاریابی دارویی..........................................................................17
بازار دارویی............................................................................................................18
روشهای خرید و تهیه محصولات و خدمات دارویی در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی دارویی.......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی محصولات و خدمات دارویی...............................................................................22
50 نکته مهم محصولات و خدمات دارویی و...................................................................25
فرآیند مدیریت بازاریابی دارویی.............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................30
اندازهگیری و پیش بینی تقاضا ...........................................................................................30
تقسیمبندی بازار در و محصولات و خدمات دارویی...................................................................................31
هدف گیری در بازار محصولات و خدمات دارویی...............................................................................33
جایگاه یابی در بازار محصولات و خدمات دارویی................................................................................33
تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................34
تحقیقات و محصولات و خدمات دارویی و تحقیقات بازاریابی محصولات و خدمات دارویی.........................................................34
فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار محصولات و خدمات دارویی و ..............................................................35
10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی محصولات و خدمات دارویی و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان دارویی.......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و محصولات و خدمات دارویی.........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران محصولات و خدمات دارویی و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و محصولات و خدمات دارویی.............................................46
10 نکته مهم در خرید وتهیه محصولات و خدمات دارویی و برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
دستهبندی افراد در پذیرش ها و محصولات و خدمات غذایی و خوراکیجدید....................................................49
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی دارویی..........................................................50
نکات مهم از چگونگی فعالیت بنگاه های مشاوران املاک................................................51
الف) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملکرد فروشنده......................51
ب) نحوه فعالیت بنگاههای مشاور محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمتناسب با شرایط خریداران...............................52
فرایند تصمیم گیری خرید دارویی.....................................................................53
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو..........................................58
53 نکته مهم در محصولات و خدمات دارویی..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری دارویی...........................................................................70
رویکردهای عمومی قیمتگذاری در دارویی.....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری محصولات و خدمات دارویی و .........................................................75
استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمتها.............................................................................78
5 نکته مهم بازاریابی محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو .........................................79
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش محصولات و خدمات دارویی........................................80
مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................82
تاکتیک فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیخوشهای.....................................................................................86
تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش و محصولات و خدمات دارویی..........................................89
پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات دارویی............................................90
خرید و فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمشارکتی..................................................................................91
تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش محصولات و خدمات داروییها........................................92
فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیچند بعدی............................................................................................94
فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیمفهومی ...............................................................................................94
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت محصولات و خدمات دارویی و ...............................................94
بازاریابی تلفنی محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو ..............................................................................95
خطاها و دامهای خرید و فروش محصولات و خدمات دارویی .......................................................98
مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات غذایی و خوراکیو ...........................................103
فروش بدون کمک................................................................................110
برخی از نکات و تکنیک های فروش محصولات و خدمات دارویی و ..............................................112
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی محصولات و خدمات دارویی................................... 116
پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142
www.marketingschool.blogfa.com
.09372991608
- ۹۰/۰۱/۲۲