تدریس مدیریت بازاریابی
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ
تدریس مدیریت بازاریابی
تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران
دانشجویان ارشد و دکتری
مدرس: علی خویه
۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق
مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
در دوره جامع آموزشی پخش و توزیع کالا, دوره جامع مدیریت فروش مویرگی, دوره فروش مویرگی, دوره های آموزشی, دوره های آموزشی برندینگ, دوره های آموزشی جذب مشتری, دوره های آموزشی خلاقیت و TRIZ, دوره های آموزشی فروش, دوره های آموزشی فروش مویرگی, دوره های آموزشی فروشگاهی, دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش, دوره های آموزشی مدیریت, دوره های آموزشی مذاکره, دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی, دوره های بازاریابی, دوره های بازاریابی و فروش, دوره ی آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای, دوره ی مدیریت توزیع و پخش, دوره ی مدیریت زنجیره تامین, کارگاه های و دوره های آموزشیم