معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی

از کجا یک مدرس فروش خوب پیدا کنیم

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ق.ظ

دکتر علی خویه مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی و فروش حرفه ای

برای پیدا کردن یک مدرس فروش خوب به چند موضوع دقت داشته باشید

1- دانش مدرس فروش

2- تجربه مدرس فروش

3- نگرش و بینش مدرس فروش

4- گذشته و بیشینه مدرس فروش

5- مهارت های کلیدی مدرس فروش

6- توانایی های تدریس مدرس فروش

مصاحبه با استاد علی خویه مرد فروش ایران

مصاحبه با استاد علی خویه

مرد فروش ایران

 

خبرنگار نشریه قلم: جناب آقای علی خویه در صورت امکان خود را معرفی کنید

به نام خدا

من علی خویه هستم مدرس دانشگاه مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی هستم و اکنون مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی هستم و مشغول خدمت به جامعه و کشورم در حوزه برند بازاریابی و فروش هستم.

 

شما را به عنوان یک مدرس و مشاور با تجربه می شناسند در صورت امکان بیشتر توضیح دهید.

 

 

مشاور و مدرس باتجربه فروش بازاریابی برندسازی

چرا شما را به عنوان مرد فروش ایران و مشاور و مدرس با تجربه می شناسند/

یاد خاطره ای از یک پزشک بسیار مشهور و حرفه ای افتادم وقتی که به ایشان گفتم که چرا اینقدر سر شما شلوغ است و اینقدر مراجع دارید حرف قشنگی زد و گفت تجربیاتی که من در زمان جنگ هشت ساله به خاطر عمل های جراحی محتلف انجام دادم باعث شده که تبدیل به یک پزشک حاذق شوم، ایشان می گفت گاهی در زمان جنگ مجبور بودم هر روز 8 و 9 بدن تیکه پاره که بر اثر عملیات جنگی زخمی شده بودند را ببینم و جراحی کنم این حجم عظیم از دیدن و تجربه کردن به شدت در حرفه ای بودن من تاثیر گذاشت. یکی از خصوصیات و مزیت هایی  که بنده به عنوان یک مشاور و مدرس در حوزه بازاریابی فروش برند و CRM دارم این است که از کودکی در فروشگاه و مغازه پدر شروع به کسب تجربه کردم شاید باورتان نشود که من خودم یک کودک کار بودم البته در زمان ما اکثر بچه ها کار می کردند چون زمان جنگ بود و همه خانواده مجبور بودیم کار کنیم یعنی من علاوه بر مغازه پدر خودم گاهی دست فروشی هم می کردم خودم جنس مغازه را می آوردم و با جسم کوچک و کودکانه بارسنگینی را حمل می کردم تا به در مغازه آورده و به فروش برسانیم، باعث افتخار من است که یک کودک کار بودم و این تجربیات من از کودکی به شدت در کسب و کار و پیشبرد کارهایم تاثیر بگذارد. این موضوع فقط به کودکی من بسنده نبود من در تمام دوران تحصیلم در کنار تحصیلاتم کار و تجربه را اولویت قرار دادم به خاطر همین دوران تحصیل من به شدت طولانی شد در دوران دانشگاه تمام همکلاسی ها من در دانشگاه بعد از کلاس به خوابگاه می رفتند ولی من سریعا سوار موتورسیکلت خود شده و به مسیر های فروش و ویریتوری می رفتم و مشغول فعالیت می شدم یا سریعا به محل کار خود مراجعه می کردم و در حوزه های مدیریت، تحقیقات بازار، برندسازی، فروش حضوری، بازاریابی مویرگی و فعالیت های مختلف در حوزه های تخصصی کسب تجربه می کردم.

هر کتابی که نوشتم یا ترجمه کردم اول تجربه کردم بعد شروع به نوشتن کردم حتی اکنون هم فقط در هفته یک یا دو روز تدریس دارم بقیه هفته را به شدت درگیر مسائل اجرایی شرکت ها و سازمان ها هستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی