دوره آموزشی تخصصی تحقیقات بازاریابی
فراخوان دوره آموزشی : (عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی تحقیقات بازاریابی
|
تاریخ برگزاری :
|
||||||||||
مدرس: علی خویه 09122991608 مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... |
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنایی با مفاهیم تحقیقات بازاریابی شامل روشهای شناخت مسئله گردآوری اطلاعات تدوین طرح تحقیق ارایه گزارش تحقیق
|
|||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران عامل میانی و کارشناسان شرکتها و مؤسسات خصوصی دولتی |
|||||||||||
|
|||||||||||
محتوای دوره آموزشی : - جهت گیری های مدیریت ارشد شرکت ها در شرایط مختلف بازار در ارتباط با تحقیقات بازاریابی - تحقیقات بازار یابی و بازارهای صنعتی وبازار های مصرف کننده نهایی - عوامل موثر در توجه وتمرکز شرکت ها بر تحقیقات بازاریابی - روش های شناخت مسئله تحقیق بازاریابی وروش تدوین وطراحی طرح تحقیق - روش های گردآوری اطلاعات دست دوم و دست اول - روش تدوین پرسشنامه - تعریف جامعه ونمونه گیری های احتمالی .غیر احتمالی - چگونگی عرضه گزارش نهایی |
|||||||||||
حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری : دو روز یا 16ساعت
|
|||||||||||
فراخوان دوره آموزشی : (عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی استراتژیهای موثر در ارتباط با مشتری (CRM)
|
تاریخ برگزاری :
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنا نمودن مدیران وکارشناسان فروش شرکت ها با آخرین استراتژیها و راه کارهای ارتباط اثر بخش با مشتریان در هزاره سوم |
|||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران میانی و کارشناسان فروش وتبلیغات |
|||||||||||
|
|||||||||||
محتوای دوره آموزشی : - ارتباط با مشتریان در بازارهای مختلف و جهت گیری های متفاوت مدیریت در این رابطه - تحولات نوین جهانی موثر بر استراتژی هاارتباط با مشتریان در هزاره سوم - ویژگی های شخصیتی مناسب برای ارتباط موثر با مشتریان - استراتژیهای اثر بخش در مصاحبه و ملاقات با مشتریان - علم وهنر ترغیب مشتریان - روشهای مؤثر پاسخگویی به سوالات ایرادات و اعتراضات مشتریان - استراتژیهای ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی و بازارهای مصرف کننده جهانی - مقایسه بازاریابی و فروش ارتباطی با بازار یابی و فروش معامله ای - استراتژی های موثر مدیریت در بررسی شکایت مشتریان - راهکارهای ایجاد رضایت در مشتریان |
|||||||||||
حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری : دوروز یا 16ساعت
|
|||||||||||