نمونه کارگاه های آموزشی
آموزش به طور اجرایی و کاربردی در محل
نمونه کارگاه های آموزشی فروش و بازاریابی علی خویه به صورت اجرایی و کابردی در محل
علی خویه
مولف محقق مدرس سخنران مترجم مشاور و مجری تبلیغات، بازاریابی، فروش و ارتباطات و خلاقیت
تحقیق، آموزش، اجرا
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
o سخنران و مدرس دانشگاه
ارایه بیش از ۵۰۰ ساعت آموزش اجرایی و کاربردی به برندها و موسسات و شرکت های ملی و بین المللی
o مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات خلاقیت
o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما
o مولف و مترجم بیش از 5 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش تجارت بازاریابی و تبلیغات
o تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات
o شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، ارتباطات فروش و تبلیغات
o مدرس دوره های مختلف خلاقیت، تریز، بازاریابی ، فروش، تبلیغات، روانشناسی، ارتباطات و ....
o عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و ....
o انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف
o مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش
o ثبت دو اختراع
o تولید و اجرای نرم افزار آموزشی و اجرایی راز تجارت و بازاریابی خلاق
o مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های معتبر ایرانی و خارجی
o فعالیت بیش از 15 سال در تمامی زمینه های هنری و تبلیغاتی
o عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR
o عضو 1to1media
o عضو WARC
o همکار افتخاری انجمن بازاریابی و انجمن تحقیقات بازار ایران
o عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران
o مجری و مدیر تحقیق و توسعه مجله تبلیغات انجمن صنفی تبلیغاتی ایران و...
o ...
۱- مشاور مدرس و مجری ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی
۲- مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات
۳- مشاور مدرس و مجری بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی
۴- مشاور مدرس و مجری فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش
۵- مشاور مدرس و مجری روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های ارتباطات موثر -
۶- مشاور مدرس و مجری مدیریت استراتژیک- برنامه ریزی استراتژیک - استراتژی های بازاریابی - استراتژی فروش
مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه - تبلیغات خلاق - روانشناسی تبلیغات- تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات خلاق - مهندسی تبلیغات - رازهای تبلیغات و ...
دانلود مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه
دانلود برخی از مطالب سمینار تکنیکهای فروش - فروش خلاق - مهندسی فروش - مدیریت فروش - فروشنده حرفه ای - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های مذاکره -تکنیکهای ارتباط و ....
مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق فایل پی دی اف
مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق فایل پاورشو
برخی از مطالب سمینارهاف کلاسها و سخنرانی های دوره های مدیریت بازاریابی خلاق - تکنیک های بازاریابی خ
دانلود مطالب مدیریت بازاریابی خلاق و تکنیک های بازاریابی خلاق
دانلود مطالب مدیریت بازاریابی خلاق
سمینار تخصصی
مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری
سخنرانان و ارایه کنندگان: دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
سرفصل های سمینار مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری
1- اهمیت و ضرورت مهندسی بازار در صنعت توریسم
2- اصول بازاریابی توریسم و گردشگری
3- مهندسی بازار و جذب توریسم
4- مهندسی بازار در آژانس های هواپیمایی، خدمات مسافرتی، صنعت هتلداری و صنایع وابسته به توریسم و گردشگری
5- ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنایع وابسته توریسم
6- تکنیکهای جذب توریسم و گردشگری
7- مهندسی رسانه در صنعت توریسم
8- ارتباطات خلاق در صنعت توریسم
9- عناصر مهم کلیدی در مهندسی بازار
10- منابع بازاریابی خلاق
11- تکنیک ها و تاکتیک های ارایه خدمات خلاقانه به گردشگران
12- سیستم ها و روشهای مشتری مداری و مشتری گرایی در صنعت توریسم
13- بازارسازی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم
14- بازارداری خلاق درصنعت توریسم
15- بازارگرمی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم گردشگری
16- PST در بازار گردشگری
17- تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق در صنایع وابسته با توریسم و گردشگری
18- تبلیغات خلاق در صنعت توریسم و گردشگری
19- مطالعه رفتار گردشگران و شیوه های خلاقانه جذب گردشگران
20- استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در صنعت گردشگری و توریسم
21- تکنیک های تبلیغات مدرن در صنعت توریسم وگردشگری
22- بازاریابی الکترونیکی در توریسم
23- چگونگی استفاده از برخی از سیستم های 5s, kaizen,poka youka, 6sigma و ... در صنعت توریسم وگردشگری
24- کارگاه کارگروهی مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنایع گردشگری وتوریسم
25-
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
ارایه دهنده : مهندس علی خویه
khooyehali@yahoo.com
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق
3- اصول خلاقیت در بازاریابی
4- منشور بازاریابی خلاق
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....)
8- مثلث بازاریابی خلاق
9- آمیخته بازاریابی خلاق
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق
10- انواع بازاریابی خلاق
a. بازاریابی خلاق درونی
b. بازاریابی خلاق بیرونی
c. بازاریابی خلاق سطحی
d. بازاریابی خلاق شاخه ای
11- انواع خلاقیت در بازاریابی
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
ارایه دهنده : مهندس علی خویه
khooyehali@yahoo.com
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق
3- اصول خلاقیت در بازاریابی
4- منشور بازاریابی خلاق
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....)
8- مثلث بازاریابی خلاق
9- آمیخته بازاریابی خلاق
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق
10- انواع بازاریابی خلاق
a. بازاریابی خلاق درونی
b. بازاریابی خلاق بیرونی
c. بازاریابی خلاق سطحی
d. بازاریابی خلاق شاخه ای
11- انواع خلاقیت در بازاریابی
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق
سمینار و کارگاه آموزشی اسپانسرینگ – تکنیک ها و مهارت های اسپانسر گیری
مدیریت بازاریابی اسپانسرینگ
Sponsorship marketing management
By: Ali Khooyeh
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه
محقق مشاور و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی تبلیغات ارتباطات و خلاقیت
مترجم و مولف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات و خلاقیت
مهمان و کارشناس برنامه های صدا وسیما
عضو انجمن های ملی و بین المللی بازاریابی و تبلیغات
عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی بازرگانی و بازاریابی
با همکاری روانشناس بالینی، مولف و محقق روانشناسی و برنده چندین جایره ملی خانم فهمیه احمدی
سرفصل های دوره:
Ø اصول و مفاهیم اسپانسرینگ
Ø تکنیک ها و تاکتیک های اسپانسرگیری sponsorship techniques
Ø روشهای اسپانسر گیری method of sponsoring
Ø مهارت های لازم مدیریت اسپانسر skill of sponsoring
Ø راهکارها و تکنیکهای مدیریت اسپانسر
Ø فرایندهای اسپانسرگیریprocess of sponsoring
Ø جلسات مذاکره اسپانسرینگ negotiation in sponsoring
Ø فنون مذاکره در اسپانسرینگ
Ø جلسات ارایه مطالب اسپانسرینگ
Ø تشکیل تیم های اسپانسرینگ team sponsoring
Ø مهارت های کار تیم اسپانسرینگ
Ø تکنیک های نفوذ در بازارهای مشکل
Ø کنترل و مدیریت طرف های مقابل اسپانسرینگ
Ø نفوذ به کانالهای بازاریابی در اسپانسرینگ
Ø بازاریابی رابطه مند در اسپانسرینگ
Ø بازاریابی ویروسی در اسپانسرینگ virual marketing in sponsoring
Ø اسپانسرینگ و اسپانسرگیری خلاق در صنایع مختلف
Ø نمایش فیلم و عکس
Ø اجرای کارگاه کارگروهی
Ø آزمون ها و چک لیست های اسپانسرگیری
Ø زبان بدن و شیوه های گفتار ورفتار ویزیتورها و بازاریاب های اسپانسرگیری
Ø مدیریت زمان در مدیریت اسپانسرگیری time sponsoring management
Ø تکنیک های پیگیری و ارزیابی جلسات اسپانسرگیری
سرفصل های ارایه مطالب فروش خلاق و مهندسی فروش توسط مهندس علی خویه در کیش
مهندسی فروش و فروش خلاق
مدرس و ارایه دهنده :مهندس علی خویه
سرفصل های دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش
شاخص های مهندسی فروش
تکنیک های مهندسی فروش
مهندس فروش و مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش
تکنیک های ضد خطا در فروش
10 نقطه کور فروش
10 اشتباه فروش
مهندسی فروش در چند بازار جهانی
10 تکنیک مهندسی فروش
رفتار خریداران در مهندسی فروش
تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن
10 تکنیک فروش خلاق
10 تاکتیک فروش خلاق
10 استراتژی فروش خلاق
10 تکنیک قیمت گذاری خلاق
10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
10 تکنیک تبلیغات خلاق
سبک های فروش
مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند و مدیریت برند
brand management
brand engineering
مهندس علی خویه
مولف محقق مشاور و مجری برنامه های ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت فروش و تجارت
برند چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اصول برندسازی
اصول نشان سازی
مدیریت برند
مهندسی برند
مهندسی نشان تجاری
مدیریت مخاطبان برند
برنامه های پیشبرد برند
شخصیت برند
هویت برند
سرقفلی برند
تکنیک های برندسازی
تکنیک های برند داری
موانع نفوذ برند در دل مخاطبان
اصل و ریشه برند
مدیریت استراتژیک برند
سلامت برند
نگهداری برند
اصول نگهداری و مراقبت از برند
استاندارد های برند
سبک های برند و سبک ها نام و نشان تجاری
برند و رفتار مصرف کنندگان
کنترل رفتار برند
تحقیقات برند
تجزیه وتحلیل ساختار برند
چک لیست کنترل و تعمیر برند
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی)
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
مدت زمان سمینار: 6 ساعت
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان
- روانشناسی مشتریان
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط
- روش های ارتباط بهتر با افراد
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ...
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در زندگی و کسب و کار
- ان ال پی در ارتباطات خلاق
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی
- مشتری مداری تلفنی
- روابط عمومی خلاق و موثر
- تکنیک های بهبود روابط عمومی
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی
- فرایند مدلسازی
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
Plan Outline
- Marketing Vision
- Ideal Customer
- Remarkable Difference
-
Core Strategy
- Product/Service Innovation
- Marketing Materials
- Web Plan
- Lead Generation Plan
- Lead Conversion Plan
- Service Experience
- Marketing Calendar
- Critical Numbers
- Marketing Training Game
- Appendix
http://www.mplans.com/catering_and_ballroom_rental_marketing_plan/marketing_vision_fc.php
مدیریت بازاریابی کیترنیگ - مهندسی بازار کیترینگ
katering marketing management
Catering Marketing Plan
تکنیک ها و اصول اجرایی بازاریابی در صنعت کیترینگ
اصول و فنون مشتری یابی مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت کیترینگ به چه صورت می باشد؟
مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت کیترنیگ
مفهوم کیفیت خدمات کیترینگ
فرایند تحقیقات بازاریابی کیترینگ
سیستم تحقیقات بازاریابی کیترینگ
سیستم اطلاعات بازاریابی کیترینگ
تهیه برنامه بازاریابی کیترینگ
تهیه خط مشی بازاریابی کیترینگ
تجزیه تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار مصرف کنندگان
بازاریابی خدمات
رفتار مصرف کنندگان بازاریابی کیترینگ
قیمت گذاری و سیستم های قیمت کذاری در بازاریابی کیترینگ
مدیریت کانال های توزیع در بازاریابی کیترینگ
مدیریت کارکنان در بازاریابی کیترینگ
ارتباطات یکپارچه بازاریابی کیترینگ
مدیریت برند کیترینگ
katering branding management
استراتژی ها اصول و مبانی برند و مدیریت نام و نشان در صنعت کیترنیگ
تصمیم در باره نام تجاری کیترینگ
چالش های تعیین نام تجاری
جایگاه یابی برند در صنعت کیترینگ
بازاریابی برند کیترینگ
خط مشی های مدیریت برند
تکنیک های برندسازی در صنعت کیترنیگ
طراحی نام و نشان
ویژگی های نام و نشان در صنعت کیترینگ
روشهای نام و نشان سازی
رفتار مصرف کنندگان و نقش آنها در برند سازی
مدیریت تبلیغات کیترینگ
katering advertising management
اصول مبانی تکنکیک ها و استراتژی های تبلیغات در صنعت کیترنیگ
برخی از اسلاید ها
برخی از اسلاید های مدیریت تبلیغات کیترنیگ
سرفصل ها:
مدیریت ترویج و پیشبرد فروش در صنعت کیترینگ
مفاهیم و مبانی تبلیغات کیترینگ
فرایند تدوین و تهیه کمپین تبلیغاتی کیترینگ
مدیریت شعارهای تبلیغات کیترینگ
تکنیکها و اصول شعارهای تبلیغات کیترینگ
مدیریت و مهندسی رسانه تبلیغات کیترنیگ
برنامه ریزی رسانه کیترینگ
تبلیغات خلاق کیترینگ
تهیه و اداره برنامه تبلیغاتی
تعیین اهداف تبلیغات
مهندسی هزینه و بودجه های تبلیغات کیترینگ
ارزیابی اثربخشی تبلیغات کیترینگ
تبلیغات پیشبرد فروش کیترینگ
مدیریت روابط عمومی و تکنیک های ارتباطات اثربخش در صنعت کیترینگ
برنامه های پیشبرد فروش و چاشنی های فروش و بازاریابی در کیترینگ
KHFA |
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
خدمات پس از فروش
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
مخاطبان دوره:
کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
شرایط و هزینه دوره: 750000 ریال واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی به شماره فکس 33552188
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش
- تکنیک های خدمات پس از فروش
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
- نگهداری صورتجلسهی خدمات ارایه شده به مشتریان
- دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
- ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
- ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند:
بر اساس نیاز سنجی های انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد.
وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور کارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است.
به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛
توضیحات کامل تر در ادامه آمده است
مزایای گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
الف- مزایای عمومی دوره
1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران
2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور
ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه
1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر
2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر
3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر
4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از گذراندن دوره، جهت اشتغال
ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه
1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر
توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئین نامه شماره 57 مصوب شورای عالی بیمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند.
توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد.
د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه
1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود
2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر
3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری
ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه
1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود
2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود
3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی
4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش
و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه
1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه
2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان
محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه
- نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره
- فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره
- جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی
- چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکی
در انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد.
مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
نام : مهندس علی خویه
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . . .
تالیفات استاد:
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
2- انواع بیمه نامه ها
a. بیمه حوادث
b. بیمه مهندسی
c. بیمه اشخاص
d. بیمه اموال
e. بیمه مسولیت
f. بیمه عمر
g. سایر بیمه ها
3- اصول بیمه
4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه
5- مشاوره بیمه
6- فنون مدیریت دفاتر بیمه
7- مدیریت مشتریان بیمه
8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها
9- برخی از قوانین و مقررات بیمه
10- ویژگی های بازاریابی بیمه
11- شرایط بازاربیمه
12- شناخت بازاربیمه
13- منشور بازاریابی بیمه
14- سبد بازاریابی و فروش بیمه
15- استراتژی های بازاریابی بیمه
16- تکنیک های بازاریابی بیمه
17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها
18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها
19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها
20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه
21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه
22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه
23- بازاریابی خلاق در صنعت بیمه
24- بازارسازی خلاقانه، بازارگرمی خلاقانه و بازارداری خلاق
25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
26- قیمت گذاری خلاق
27- مشتریمداری خلاق و مدیریت ارتباط با مشتریان
28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری مشتری
29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه
30- مهارت های فروش و بازاریابی بیمه
KHFA |
شرکت فکر آذین
با توجه به استقبال گسترده، گروه تخصصی روانشناسی فکر آذین برگزار می نماید.
سومین سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مدیریت موانع روانی و رفتاری کارکنان
زیرآبزنی ،خودشیرینی، کم کاری، از زیر کار دررفتن، اغراق، غیبت، شایعه پراکنی و ....
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
مخاطبان دروه:
مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف
هدف از دوره:
یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات سازمانها با موانع روانی و رفتاری کارکنان می باشد هر چقدر که نیروهای انسانی یک سازمان از مهارت فنی و تخصصی برخوردار باشند مشکلات رفتاری و روانی کارکنان همیشه مشکل آفرین و هزینه بر بوده و باعث کاهش راندمان و بازدهی آنها در کار می شود هدف از این دوره آشنایی مخاطبان با روشها و تکنیک های کاهش موانع روانی و رفتاری کارکنان مانند زیراب زنی، خودشیرینی، غیبت، کم کارکنی، اغراق و ... می باشد.
اساتید دوره: فهیمه احمدی و علی خویه
مدت زمان سمینار: 4 ساعت – این دوره از ساعت 14 الی 19 روز جمعه تاریخ
مکان: سالن آمفی تئاتر برج بین الملل تهران و سالن همایش ها دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
شرایط و هزینه دوره: 650000 ریال واریز به حساب
سرفصل های دوره:
ضرورت اهمیت به مشکلات و موانع روانی و رفتاری کارکنان |
انواع زیرآبزنی و راههای مقابله با آن |
10 تکنیک کاهش اضطراب در کارکنان |
انواع خودشیرینی و راههای مقابله با آن |
5 روش مدرن جلوگیری از زیراب زنی کارکنان |
جلوگیری از کم کاری |
روشهای افزایش راندمان روانی کارکنان |
شیوه های افزایش انگیزه کارکنان |
تکنیک های روحیه بخشی و انرژی بخشی به کارکنان |
کارمند مداری و شیوه های موفق تشویق و ترفیع کارکنان |
نمایش فیلم |
جلوگیری از شک و تردید |
روشها و تکنیک های کاهش غیبت و تهمت زنی کارکنان |
کارگاه کارگروهی |
( در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
سمینار مهندسی و مدیریت رسانه در برنامه های تبلیغات بازاریابی و ارتباطات در اصفهان در تاریخ ۱۷ دی برگزار شد
این سمینار در گردهمایی فعالان صنعت تبلیغات و بازاریابی اصفهان ارایه شد
برخی از مطالب و سرفصل های این دوره
مفاهیم و مبانی مدیریت و برنامه ریزی رسانه ها
· اهداف رسانه
· ضرورت و اهمیت رسانه
· وظایف رسانه
· منشور مدیریت رسانه
· رسانه یابی و مدیریت رسانه یابی
· رسانه سازی، مدیریت رسانه سازی، شیوه ها و تکنیک های رسانه سازی
· رسانه داری و مدیریت رسانه داری
· تحقیقات رسانه ای
· استراتژی های مدیریت و برنامه ریزی رسانه
· خرید، فروش، اجاره و رهن رسانه
· بازاریابی رسانه و ارتباطات بازاریابی رسانه ها
· رسانه و مدیریت محصول و فروش
· رسانه و پیام
· رسانه و مدیریت برند
· , BDI,CDI.
· روانشناسی رسانه و رفتارهای رسانه
· رفتار مخاطبان رسانه ها
· فرایند مدیریت و برنامه ریزی رسانه
· تکنیک های مدیریت رسانه
· مدل ها والگوریتم های مدیریت رسانه
· جایگاه یابی رسانه ها
· هدف یابی رسانه ها
· تقسیم بندی رسانه ها
· قیمت گذاری رسانه و اصول قیمت گذاری
· مهندسی رسانه(هوش مصنوعی در رسانه، مهندسی ارزش در رسانه، مهندسی هزینه و ....)
· اثربخشی در رسانه و تکنیک های اثربخشی رسانه ها
· فرمول های اثربخشی رسانه ها
· GRP, CPM,CRT
· CPRP
· خلاقیت در رسانه( تکنیک های خلاقیت در مدیریت رسانه)
· نقاط قوت و ضعف رسانه ها
· (نقاط قوت و ضعف رسانه های چاپی، پخشی، رسانه های جمعی و ....)
· فرصت های و تهدید های رسانه ها
· (نقاط قوت و ضعف رسانه های چاپی، پخشی، رسانه های جمعی و ....)
· مرگ رسانه، پست مدرنیته و رسانه های پست مدرن
این دوره به صورت عملیاتی و اجرایی در تیم های کارگاهی وکارگروهی برگزار خواهدشد
تصمیم درباره رسانه
پس از انتخاب پیام تبلیغاتی وظیفه بعدی تبلیغکننده، انتخاب رسانه تبلیغاتی است که پیام را منتقل میکند. عواملی که در این زمینه وجود دارند، عبارتند از: دسترسی مطلوب، فراوانی و اثربخشی و انتخاب انواع رسانههای اصلی، تصمیمگیری درباره زمانبندی رسانه و تصمیمگیری درباره محدوده جغرافیایی رسانه.
_ دسترسی(R): شمار افراد یا خانوارهایی است که در یک مدت زمان معلوم، در معرض یک برنامه رسانهای ویژه قرار میگیرند.
_ فراوانی (F): تعداد دفعاتی در یک مدت زمان معلوم است که یک شخص یا یک خانوار با پیام روبهرو میشود.
_ اثربخشی(I): ارزش کیفی یک مرتبه پخش از راه یک رسانه است.
هر اندازه دسترسی، فراوانی و اثربخشی پخش بیشتر باشد، آگاهی مخاطبان بیشتر خواهد بود.
_ شمار کل پخش (E): حاصل ضرب دسترسی در فراوانی متوسط است. یعنی R*F=E. این عدد، ناخالص بینندگان یا شنوندگان (GRP) هم نام دارد. در صورتی که با یک برنامه رسانهای بتوان با فراوانی متوسط پخش 3 به 80% منازل دسترسی پیدا کرد، گفته میشود برنامه رسانه دارای GRP برابر با 240 است. حال اگر GRP برنامه رسانهای دیگری برابر با 300 باشد، گفته میشود این برنامه وزینتر است، اما نمیتوانیم چگونگی سرشکنشدن این وزانت را به دسترسی و فراوانی بیان کنیم.
_ شمار دفعات پخش موزون (WE): این مورد هم حاصلضرب دسترسی، در فراوانی متوسط و در اثربخشی متوسط است، یعنی WE=R*F*I.
بازاریابی مخاطبان رسانه ها
نیازشان ،علت گوش دادن آنها،
چه میخواهند ،علایقشان، شناخت قبلی از موضوع
دانش آموز، مشتری، متخصص، همکار،...
رتبۀ بالاتر،حقوق بیشتر،دریافت بودجه بیشتر،...
مشخص برای این سخنرانی: انتقال تجربه ، یادگیری ، تجربه کردن
نمونه از کارگاه های اجرایی توسط علی خویه
سرفصل دوره و کارگاه آموزشی کاربردی
بازاریاب و وزیتور حرفه ای
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
سخنران و مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 6عنوان کتاب در زمینه های بازاریابی تبلیغات فروش و خلاقیت
با سالها تجربه اجرای در زمینه ها مختلف بازاریابی تبلیغات فروش و مدیریت
عضو انجمن های ملی و بین المللی
مهمان برنامه های صدا و سیما
حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم ویزیتوری و جایگاه آن در بازاریابی
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار ویزیتور
- اصول ویزیتوری
- اصول و روشهای توانمندسازی ویزیتور
ارتقای بینش - مدیریت تغییر
- مدیریت استرس
- تفکر خلاق و سیستمی
- مهندسی فکر و مثبت اندیشی
ارتقای مهارت - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
- مهارتهای انگیزه در ویزیتورها و روش های آن
- روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در وزیتورها
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر
- مهارت مدیریت زمان در ویزیتوری وبازاریابی
- مهارت ارائه مؤثر مطالب
- مهارت های رفتاری
- زبان بدن
- مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی - برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
- فرآیند خاتمه فروش و ویزیت
- انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
- مدیریت اعتراضات مشتریان
- نکات مهم برای جذب مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
- 10 نقطه کور فروش و ویزیت
- 10 اشتباه فروش و ویزیت
- 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
- تکنیک های ویزیت تلفنی
- دریافت و پرداخت چک پول و شیوه بستن قرارداد
- پیگیری ویزیت
- جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر - مدیریت استرس - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر و مثبت اندیشی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
- ۸۹/۰۵/۱۶