سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰۵:۲۹ ق.ظ
پایگاه آموزش بازاریابی
مدت زمان دوره: 8 تا 12 ساعت
هدف: توانایی برنامه ریزی و اجرای تبلیغات هدفمند، علمی، اصولی و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات
محتوای دوره: 1- مروری بر آمیخته بازاریابی 2- تعریف ابزارهای ترفیع در فروش 3- اهمیت تبلیغات 4- تعریف تبلیغات 5- تشریح الگوی 5M 6- اهداف تبلیغات 7- روشها و عوامل موثر در تعیین بودجه 8- تشریح منحنی عمر کالا 9- اصول تهیه پیام 10- الگوی AIDA 11- انواع جاذبه در پیام های تبلیغاتی 12- عناصر موجود در پیام 13- مراحل ساخت پیام 14- بررسی انواع رسانه 15- انواع رسانه های اصلی 16- زمان بندی 17- اندازه گیری اثربخشی 18- اصول تبلیغات چاپی 19- معایب و مزایای رسانه های مختلف 20- تبلیغات اینترنتی 21- تبلیغات الکترونیکی Mobile Marketing – Email marketing و ... 22- معرفی منابع و کتب
|
سمینار آموزشی فروشندگی فردی |
|
|
|
مدت زمان سمینار: چهار ساعت
هدف: انتظار می رود افراد پس از گذراندن این دوره با مبانی علم بازاریابی آشنا شوند و ذهنیت های سنتی بازاریابی را کنار گذاشته و بدنبال روش های نوین فعالیت های اقتصادی بروند.
عناوین مباحث:
تفاوت بازار های دیروز و امروز – اهمیت بازاریابی ویژگی های اقتصاد در گذشته دلیل نا موفق بودن شرکتها تعاریف بازار و بازاریابی تعریف محصول روشهای بدست آوردن کالا روش های خرید و فروش آشنائی با برخی اصطلاحات بازاریابی آشنائی با آمیخته بازاریابی الگوی 4 پی مقایسه فروش با بازاریابی مقایسه نگرش های سنتی و نوین بازاریابی اهمیت مشتری مدل برخورد با مشتریان وظائف و خصوصیات فروشنده و بازاریاب معرفی منابع
|
سمینار آموزشی دستیابی به منابع اطلاعات تجاری از طریق اینترنت |
|
|
|
مدت زمان: 8 تا 16 ساعت بسته به میزان تشریح سایت ها هدف: انتظار می رود علم آموز پس از گذراندن این دوره، بیشتر با اینترنت آشنا شده و بتواند از طریق این رسانه به اطلاعات تخصصی در زمینه های مختلف، مخصوصا اطلاعات تجاری داخلی و خارجی در مدت زمان کوتاه دست پیدا کند. سرفصل مطالب: اینترنت چیست؟ روش ها و ملزومات اتصال به اینترنت برخی اصطلاحات اینترنتی انواع مرورگر ها انواع پایگاه های اینترنتی، تشریح عملکرد آنها و وجوه تمایز آنها پسوند ها پست الکترونیک ایجاد پست الکترونیک معرفی چند سایت بزرگ تجاری معرفی موتورهای جستجوگر جستجوی سایت های تجاری ترفندهای جستجو معرفی موتورهای جستجوگر خاص (تجاری) جستجوی شرکت های تجاری عضویت در سایت ها استفاده از سرویس های رایگان برای ارتباط تجاری نگهداری و طبقه بندی اطلاعات سوء استفاده کنندگان در اینترنت معرفی انواع هکر و اهداف آنها اشاره به عملکرد انواع ویروس، تروجان، اسب تراوا، کیلاگرها، کرم ها و دیگر برنامه های مخرب و جاسوسی راهکار برقراری امنیت در اینترنت استفاده از نرم افزار های اشتراک فایل استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود پیدا کردن مقالات و کتاب های الکترونیک اخذ آمار و اطلاعات سالنامه های آماری ایران و جهان راهنماهای الکترونیکی دایرة المعارف های اینترنتی سایت های مرجع اینترنتی فارسی راهنمای تجاری کشورها مناقصات منابع اطلاعات تجاری در جهان وب سایت های تجاری جهان معرفی صفحات زرد راهنمای بازرگانی کشورهای جهان گزارشات کالایی
| |
|
-
۰
۰
- ۸۹/۰۶/۳۰
- khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر