معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

مدرس فروش، مشاور فروش، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش استاد فروش

دکتر علی خویه

مدرس دوره های بازاریابی، سخنران همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.ir
09122991608
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir

گروه آموزشی دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بایگانی
www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های آموزشی ویژه شرکت های هنر و سینما نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با هنر و سینما

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما

بازاریابی هنر

بازاریابی سینما

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازارگرمی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازارسازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازار سنجی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی هنر و سینما

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی هنر و سینما

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی های تولید کننده ووارد کنندگان هنر و سینما

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش هنر و سینما

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت زمان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت هنر و سینما
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان هنر و سینما
-        نکات مهم برای جذب مشتری هنر و سینما

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت هنر و سینما

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت هنر و سینما

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان هنر و سینما

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت هنر و سینما

-    چاشنی های فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    فروش خلاق در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

 

  

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما

مدیریت برند در هنر

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در هنر

-    اصول برند سازی حرفه ای در هنر

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در هنر

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در هنر

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در هنر

-    مهارت برند داری در هنر

-    مهارت برند شناسی در هنر

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در هنر

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در هنر

-    مهارت تحقیقات برند در هنر

-    مهارت حفظ برند در هنر

-    مهارت کنترل برند در هنر

-    مهارت هویت سازی برند در هنر

-    مهارت شخصیت سازی برند در هنر

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در هنر

-     معاینه فنی برند در هنر

-    سبگ های برندسازی در هنر

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

 

 

 

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما



اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر نمایندگی های صنعت هنر و سینما  به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار هنر و سینما  بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر نمایندگی های هنر و سینما  رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های هنر و سینما، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت هنر و سینما  چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت هنر و سینما چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت هنر و سینما خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت هنر و سینما
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • روانشناسی مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت هنر و سینما   و نمایندگی ها
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در هنر
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در هنر
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در هنر
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت هنر و سینما
  • روابط عمومی خلاق و موثر در هنر
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  هنر
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در هنر
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت هنر و سینما
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت هنر و سینما
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • فرایند مدلسازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت هنر و سینما

خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

نمایندگی ها و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در هنر
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت هنر و سینما
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت هنر و سینما
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت هنر و سینما
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت هنر و سینما

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

واردکنندگان و تولید کنندگان هنر و سینما

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

-    مدیریت تغییر در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مدیریت استرس در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

ارتقای مهارت

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

  • khooyeh.ir دکتر علی خویه، مدرس و مربی شرکت های معتبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی