مشاور پارتیزانی ، مشاور چریکی، سخنران بازاریابی پارتیزانی و چریکی
مشاور پارتیزانی ، مشاور چریکی، سخنران بازاریابی پارتیزانی و چریکی
• بازاریابی و فروش چریکی
• علی خویه / مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی، متخصص و استراتژیست پارتیزانی و چریکی
مشاور ارشد مدیران عامل برتر و معتبر سازمان های ملی و بین المللی
• www. Khooyeh.ir
• 09122991608
• 09372991608
• متخصص بازاریابی چریکی بازاریابی پارتیزانی
• استراتژیست بازاریابی پارتیزانی بازاریابی و فروش پارتیزانی و چریکی
•
• جنگ چریکی چیست؟
• جنگ پارتیزانی یا جنگ چریکی یکی از انواع جنگهای نامنظم است که در آن گروه کوچکی از افراد مسلح با استفاده از تاکتیکهای نظامی کمین، هجوم ناگهانی، غافلگیری و جابجایی سریع به یک هدف نظامی آسیبپذیر یا یک واحد نظامی بزرگتر حملهور می شوند.
• Guerilla Marketing تعریف بازاریابی چریکی
Ø روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم.
Ø گاه مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است
Ø از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است.
Ø نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است.
Ø متضمن ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است.
• بازاریابی پارتیزانی را جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی تشریح کرد که در آن کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک را هدف خود قرار داد.
• سوال اساسی لوینسون...
چگونه یک مؤسسه کوچک با بودجه بسیار اندک می تواند با شرکتهای بزرگتر رقابت کند؟
دیدگاه اساسی لوینسون به این سبک از بازاریابی نشان می دهد که:
بازاریابی پارتیزانی
نوعی جنگ
است
• بازاریابی در نگاهی کلی....
بازاریابی یا مارکتینگ
فرآیندى که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههاى خود اقدام مىکنند.
• تفاوت بازاریابی چریکی با انواع دیگر بازاریابی
Ø بازاریابی پارتیزانی در کسب و کارهای کوچک به همان میزان موثر است که در کسب و کارهای بزرگ.
Ø بازاریاب پارتیزان کاستی های مالی کمپین بازاریابی خود را از طریق صرف تلاش بیشتر، زمان بیشتر و تصور ذهنی قوی تر جبران می نماید.
Ø بازاریابی پارتیزانی بر مبنای آمار ارقام و اطلاعات علمی مبتنی است تا روش تکرار و خطا.
Ø بازاریابی پارتیزانی بر روانشناسی مخاطب و الگوی خرید و مصرف مخاطب استوار است تا تصورات ذهنی بازاریاب.
Ø استفاده از استانداردهای نوین و آخرین فناوری های موجود در بازاریابی.
Ø برنامه ریزی برای برقراری ارتباط مستحکم تر با مشتریان کنونی و گسترش مراودات با ایشان.
Ø بررسی برایند سود در بازه زمانی نتیجه کار را مشخص می نماید و نه میزان فروش لحظه ائی.
• مشخصه های اصلی بازاریابی چریکی
Ø ۱- بازاریابی پارتیزانی بر اساس روان انسان ها و آن گونه ای که انسانها می اندیشند و قضاوت می کنند، بنا نهاده شده است.
Ø ۲- در بازاریابی پارتیزانی تاکید بر سودآوری است و نه تنها افزایش فروش.
Ø ۳- یک روش خوب برای اندازه گیری در بازاریابی پاتیزانی سنجش تعداد رابطه ای است که شما در مدت زمان مشخصی ایجاد کردهاید.
Ø ۴- بازاریابی پارتیزانی نیروهای خود را صرف بازار هدف و مخاطبین خود می سازد تا بازاریابی انبوه و هدف قرار دادن جامعه ای بزرگ.
Ø ۵- در بازاریابی پارتیزانی برای توسعه ی کسب و کار تاکید خاصی بر سه مورد است : ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد معاملات با افراد فعلی، افزایش حجم معاملات با افراد فعلی.
• مشخصه های اصلی بازاریابی چریکی
Ø ۶- در بازاریابی پارتیزانی به جای رقابت برای حذف، تلاش برای همکاری با دیگر کسب و کارها است.
Ø ۷- بازاریابی پارتیزانی از عناصر مختلفی تشکیل شده است، که همگی با یکدیگر کار می کنند و این عناصر یکدیگر را تقویت می کنند.
Ø ۸- تکنولوژی ابزار و اهرم اصلی در بازاریابی چریکی (پارتیزانی) است و باید از تکنولوژی برای رسیدن به سود بیشتر استفاده کنیم.
Ø ۹- به جای پول و سرمایه، ورودی اصلی بازاریابی پارتیزانی، صرف زمان و انرژی است.
Ø ۱۰- پیام های بازاریابی (تبلیغاتی) به گروه های کوچکی ارسال می شود نه پیامهای انبوه به بخش بزرگی جامعه !
• ویژگی شرکت ها و سازمان های چریکی
Ø اسم
Ø اولین گام اسم مناسب برای شرکت است که نباید در آن اشتباه کرد.
کارگاه آموزشی و اجرایی بازاریابی پارتیزانی ( چریکی)
سمینار یک روزه بازاریابی چریکی (پارتیزانی)
کلید موفقیت بنگاه ها و کسب و کارهای امروزی در دوران بحران و رقابت شدید
کلید موفقیت از کانال بازاریابی چریکی و پارتیزانی بازاریابی پست مدرن
در سایه بازاریابی پارتیزانی تکنیک های اجرایی و کاربردی بازاریابی پارتیزانی کارگاه آموزشی و کاربردی بازاریابی چریکی تاریخ: 16/5/... از ساعت 8 صبح تا 18 عصر هزینه کارگاه 750000 ریال محل ثبت نام و تشکیل کارگاه:
مدرس : علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com سخنران و مدرس دانشگاه مولف و مترجم 13 اثر تخصصی مولف و مترجم کتاب راهکارهای حل خلاقانه مسائل بازاریابی مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی( چاپ دوم) مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما و ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزشی کاربردی و تخصصی در سازمانها وموسسات بزرگ و معتبر با ده سال تجربه اجرایی و تخصصی و عضو انجمن های ملی و بین المللی متفخر به همکاری با برندهای ملی و بین المللی مولف و مترجم کتاب مدیریت فروش و چیدمان و مهندسی فروش
سرفصل های سمینار و کارگاه : اصول بازاریابی پارتیزانی( چریکی) تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی ( چریکی) تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی ( چریکی) مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی ( چریکی) نمونه بازاریابی چریکی شرکت های بزرگ و کوچک کارگاه عملی کاربردی تدوین برنامه بازاریابی پارتیزانی ( چریکی) طراحی و ساخت یک پوستر تبلیغاتی چریکی طراحی و ساخت یک سمینار روابط عمومی چریکی پارتیزانی برای محصول و خدمات آشنایی با ابزارهای بازاریابی پارتیزانی( چریکی) بازاریابی پارتیزانی( چریکی ) در تولید صنعت و خدمات کارگاه ساخت پیام هابی تبلیغاتی و بازاریابی پارتیزانی و چریکی نفوذ به بازارهای سخت و پررقابت منشور بازاریابی پارتیزانی(چریکی) بیست راز بزرگ بازاریابی چریکی اشتباهات بزرگ بازاریابی چریکی آمیخته بازاریابی پارتیزانی( چریکی) تکنیک های روابط عمومی چریکی روابط عمومی پارتیزانی( چریکی) تبلیغات چریکی و تبلیغات پارتیزانی در کسب و کارها مراحل کاربردی اجرایی بازاریابی چریکی در صنایع مختلف بازارسازی چریکی بازارگرمی پارتیزانی بازارداری چریکی قیمت گذاری چریکی ترفیع و سیستم های پروموشن چریکی روش های اجرای عملیات چریکی در بازاریابی فروش پارتیزانی و فروش چریکی در کسب و کارهای کوچک تکنیک های خلاقیت در بازاریابی پارتیزانی و خلاقیت در بازاریابی چریکی تاکتیک های و تکنیک های بازاریابی پارتیزانی دام های بازاریابی چریکی و شیوه مقابله با آنها پخش فیلم و اجرای کارگاه کاربردی
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
- ۹۲/۰۷/۰۱