مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی و فروش مجازی
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران
بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی ، فروش مجازی، روابط عمومی وتبلیغات اینترنتی
نویسنده و مترجم:
مهندس علی خویه
www.marketingconsulting.blogfa.com
www.marketingconsulting.persianblog.ir
1392
قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات
فهرست برخی از مطالب کتاب:
- مشاور کیست مفاهیم اساسی
- مطالعه موردی...
- مشاور مدیریت کیست
- مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی کیست
- تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی یک تخصص مهارت دانش یا هنر
- هدف از مشاوره
- مشاوره مبتنی بر هدف
- اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- مطالعه موردی...
- نقش های یک مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی و فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- وظایف مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوران آکادمیک یا تجربی
- دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره
- نمونه مطالعه موردی
- مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- افزایش فروش اینترنتی و الکترونیکی
- نوابغ فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوران فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی تبلیغات فروش اینترنتی و الکترونیکی و ارتباطات
- مشاوره تبلیغات
- کلینیک مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- وظایف مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مرکز مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی اثربخش
- مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی تبلیغات و فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی و تبلیغات
- مشاور مدیریت فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور مدیریت فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور مهندسی فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره روانشناسی فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری
- مشاوره مدیریت فروش اینترنتی و الکترونیکی
- وظایف مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- وظایف مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی خوب
- مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی حرفه ای
- تحقیقات فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره تحقیقات فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاور صادرات اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره تبلیغات بازرگانی
- مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی صادرات
- سبک های مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی
- تکنیک های مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی و فروش اینترنتی و الکترونیکی
- عارضه یابی در مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی
- • معاینه سیستم مشتریان مشاوره
- مشاوره crm(
- مشاوره پیشبرد فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره قیمت گذاری اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره مدیریت محصول اینترنتی و الکترونیکی
- وظایف مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی و تبلیغات
- آکادمی مشاوره فروش اینترنتی و الکترونیکی
- مهارت های مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- ترفند های مشاور فروش اینترنتی و الکترونیکی
- فرایند مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- تهیه خط مشی مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی و فروش اینترنتی
- تهیه برنامه ها مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- مدیریت پروژه های مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- برنامه های عملی
- اصول مهم انتخاب مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- ابزارهای مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- انواع مشاوره و اصول اجرا
- سیستم های گزارش دهی مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- سیستم ارزیابی فعالیت های مشاوران
- تحقیقات مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- غلبه بر موانع مشاوران اینترنتی و الکترونیکی
- چالش های مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی و فروش
- اصول فنی مشاوره مدیریت بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- تغییر نگرش مشتریان مشاوره اینترنتی و الکترونیکی
- معاینه فنی مشتریان مشاوره اینترنتی و الکترونیکی
- معاینه سیستم مشتریان مشاوره اینترنتی و الکترونیکی
- معاینه مشتریان مشتریان مشاوره اینترنتی و الکترونیکی
- معاینه کارکنان مشتریان مشاوره اینترنتی و الکترونیکی
- معاینه واحد بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی مشتریان مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش
- مدل های عارضه یابی مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی
- اصول پاسخگویی به مشتریان مشاوره
- شیوه رفتار با مشتریان مشاوره
- رضایت سنجی مشتریان مشاوره
- نکاتی که در جلسه مشاوره باید رعایت کرد
- ویژگی های محل مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- تصمیمات اساسی مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- مذاکره مشاوران
- اصول قبل از جلسه مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- اصول حین جلسه مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- اصول بعد از جلسه مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- نفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریان
- تاسیس واحدمشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره اینترنتی و الکترونیکی
- واحداستراتژیک مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- ارتباط موثرتر با مشتریان مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مشاوره و اجرای فرایندها
- کنترل رفتار مشتریان مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- شناسایی مشتریان مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- استفاده از تحقیقات بازار و بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- اطلاعاتی که مشتریان مشاوره مخفی می کنند
- دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان مشاوره
- ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مشاوره
- ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری
- منشور اخلاقی مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- سوگند نامه مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- هفت رفتار ضروری مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- مشاوره رابطه ای
- عوامل روانشناختی مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- عوامل اجتماعی و فرهنگی مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- نمونه قراردادهای مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی فروش وتبلیغات اینترنتی و الکترونیکی
- تفاوت ها و شباهت های مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی با انواع دیگر مشاوران
- تفاوت مشاوران اروپایی ژاپنی و آمریکایی
- تفاوت های نگرش به مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- پرسش های مشاوران در جلسات مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- خصوصیات یک جلسه مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- مذاکرات حرفه ای مشاوران بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
- ۹۲/۰۸/۱۱